Dopu tuttu, u speziale hè fundamentale impurtante per ogni donna


Per esse speciale è diferenti di l'altri hè una occasione o un cundimentu? In u circhiu di amichi è amici, cumunicanu, travagliu ...
Invevamenti induve avemu un'altra scontru socium, avissimu vulutu "usà una mascara", almenu finu à qualchì tempu. Avemu truvatu questu cose di gioia, una scena, arti. Ma in fattu per esse specialu hè fundamentale impurtante per ogni donna ...



Sempre un clima fine, un sonne di "Hollywood", una figura excelente è un ritmu di a vita stallatu - tuttu questu hè parechje à più una descrizzione di l'heroina di a film chì una donna vera. Avemu avemu assai prublemi è suffini, sònnii chì ùn saranu micca veru, è sorpresa. A destinazione di u destinu hà assuciatu à scuntrà cù un sorile, è ancu cù l'amici più vicinu avemu i nostri dispusizione assai disposti.
Cusì vaghjime ch'elli rariamenti stari sughjetti sola cù noi, cun noi, quasi nisuna amici, nè parenti. Dopu tuttu, per esse speciale, chì hè fundamentale impurtante per ogni donna, hè difficiule: vi toccare.

Hè chjaru chì in certi periudi di vita hè assai più faciule per un'essicule "allora l'halo", sguassate l'excevete ineppu è unite à una banda. In particulare quandu ci hè un mumentu di cambiamentu è dubbitu, tìampu è incertezza. "In parte avemu più felice," pensemu. "Tutti pò micca esse sbagliati", dì à noi, cum'è una carta di tramuntana memorizata. Andemu amichevolmente, quasi di u ghjornu. Prima di a scola, prova à seguità cù i tendenzi di a moda, si ncuntramu è bacio, ponu nantu à bragu, chì a mo matri crieghja histéricamente adattata solu per i ladies di l'antica professione antica ...

Ci hè cusì spezia, ma sò i stessi ...

Allora i sposi sò andati à u college, è tù sì. Perchè cusì hè necessariu. Iè, i genitori dicenu: "Fate, figliola!" E quì si stanu cinque anni, stendu una professione indistintiva è acquistendu una educazione assicurata. E venuta da i mura di l'istitutu, cun horrore rende sapendu chì questu hè a vostra professione per a vita! E in fattu per esse specialu hè essinziali impurtante per ogni donna - ma vulemu nantu à distribuzione nantu à u locu di u travagliu postu di prumittimu o ùn cercamu un locu di u sicritariu tipicu per a donna. Ciò chì pudemu dì à a peculiarità quandu l'ànima dumanda, unioni, dumanda - è seguitemu u ghjente?
"Ma cumu", vi risponde: "ùn hè micca sempre bisognu à guadagnà u gustu assai!" Sì, pochi pratica acquistà u petunia di triccò o di crescente. Ma ancu sò un esempiu di quantu hè fundamentale impurtante per ogni donna per esse special! Sì quelli pochi avè coped - è micca avete micca chjamatu stu spertu, scusa, stu rolu di u secunnu prugettu à u ritornu di a "prima" chì puderia esse!
Una donna, malgradu i so vasti diritti è, ancu più, e so responsabbilità assumete, cuntinueghja esistitu in u sistema patriarcal. In un sistemu induve ùn hè micca necessariu esse speciale, induve hè fundamentale impurtante è "cum'è tutti l'altri," ogni donna hà da cuncettà cù l'altri. In tempu di studià, si maritava "quelli mutri" (chì amici o parenti), à tempu per dà nascita à i zitelli, anche di unu di i so moghje chì sò stati torciati da un limonu.

Nimu ùn hè natu Mozart, chì ognunu pò esse Curie-Warehouse o George Sandy. Ma pudete truvà a vostra propria unicitati, truvà u modu di vita chì ti piace. Dopu tuttu, per segui a vostra propriu strada contru à nessunu, micca destinatu, ma solu l'opinione pùbblica - da a forza di ogni donna, è per esse specialu in principiu per a priservà a salute mentale.

Ode à a felicità

A felicità - micca una casa è micca un maritu, micca una vita o i zitelli. A felicità hè immateriale. A felicità hè una sensazione chì visitate periode. È a gran gioia hè di pudè sentulà. Ancu, ancu in impregla impenetrable, tristezza, depressione è diprissioni, u raghju di a felicità chì avemu spessu missi ghjucà! Allora perchè, in u nostru tempu difficultu, a più di mette "diprissioni"?
U fenomenu di "successu" suciale di u sensu hè chì seguita da disprezii è neurosi, u sufrimentu hè secremente, è a più bona donna di colpu si mette in una lunghezza. Per sèntelu, a vostra voce interna hè impurtante! Ùn permette micca di diventà "cum'è tutti l'altri," perchè hè d'impurtanza fundamentale per ogni donna. A società sempre impona i so normi, ma hè impurtante di ricurdà chì sò solu a survival.

Vulete più?

Se vulete viaghjà nunda più di "vive" (è questu sonu di u maximalist adulescente), sè ùn vulete micca solu una relazione - ma un miraculu di pocu diurnu - ci hè sempre l'oppurtunità. Tutti i mediechi è e tutte parechji ricetti sò pronti per furnisce a vita stessa - viaghja più da valutà per un minutu, stà imprudente ghjucatu. Trascuntene u pedestal, rinfriscà a mascara, movendu fora. Eccu, induve a lumera di i piazzi ùn hè micca cusì luminosu, pudete furnisce micca di pensà à voi un pocu.
Per ghjucà un rollu, per fà capisce chì hè maestru. Apresentate à u mondu reale hè solu periculosa - altri hè un monstru mienti senza ventu cù vernice sbucciante nantu à i so unghji. Ma certi voti si deve avè averà sè stessu, spéciale, per ùn seguità a stessa strada cum'è i so altri. Andate u vostru modu. È quandu a direzzione hè tutta a cosa, puderete sceglie di e vesti prediletti ch'è l'affare chì facemu. Un "patronu" rigistru è indipindente, o una "flower scarlet" gentile, di quale l'ogettu u mancu amatente - per ellu solu à voi.
Moms aviscenu, averebbe cunsigliate, i culleghi è l'omi, i patroni è i pubblichi - tutti anu una opinione in u nostru cuntestu. Ma a verità chì anu da vogliu, cumu si vende in gioia - solu sapemu, speciale è unicu. E hè questu in questu semu simili - in u so unicu.
E da questu relazioni cù l'omi sò stati stabiliti, in l'anima - a primavera, a casa - un vinu sanu. Dopu tuttu, se tu sanu ciò chì vulete di u mondu - u mondu hè pronto à dà una manu generosa.