I sintomi è nutritura boni cù disbiosi

Dysbacteriosis si ponu esse osservatu cù qualsiasi malatie di u viaghju gastrointestinali, perdurà u so cursu. In più di u trattamentu di droga di sta maladie, hè ancu necessariu aderisce à nutrimentu medico. A nutrimenti addistalla faciliteghja a riduce i manifestazioni di disbiiosi di disubasi. Chì sò i sintomi è nutritura appressu per a dysbiosis, pudete truvà da questa pubblicazione.

I sintimi di disfasi.

In l'intestinu umanu - una microflora nurmale, chì facilita a digestioni di l'alimentariu. Sti lactobacilli, bifidobatteresi, varii tipi di Escherichia coli è simili. Ma ancu cù a microflora utili in u intestinu, ci hè sempri una certa quantità di microflora opportunisticu attivamenti multiplicate sottu à certi cundizioni è causannu varii malatii. Inoltre, a microflora patogogica induve interferice cù u prucessu di a digestioni. A cundizione, quandu u cumentu di a microflora opportunista hè crescita, in fattu, hè chjamatu disbiosi.

Duranti a dysbiosis, non solu a digestioni hè disturbatu, ma ancu l'immunità. E persone chì soffrenu sò spessu malati cun friddi.

A dysbacteriosis pò appariscia contru à u fondu di u trattamentu antibioticu, in i malati severi, i disordini di l'alimentariu, a mancanza di vitamini è simuli. Quasi sempri a dysbanteriosi si trova cù e malatie cronica di u viaghju gastrointestinali.

I sintomi di disbiosi sò flatulenza, stinziazione, diarrea, duluri abdominal, debbulizza, fatica addivata è varii reazzioni allergii.

Nutrition per a dysbiosis.

A causa di u fattu chì u mecanismu è a causa di disbiosi pò esse sfarenti, a ghjente hà ancu esse più o menu individuali. In ogni casu, sò parechje raccolta generale per nutrazione propria in sta maladie.

Per esempiu, a dieta di i malattrici cun dysbrateriosi ùn deveria micca di carbuidrati digestibili. Cù una diarrea prolongada, l'alimenti di farina ùn sò micca ricunnisciute, à u listessu tempu, i vegetali è i frutti sò assurdinati bè bè. In ogni casu, u succorsu, i vegetarii cruciali, chì cuntenenu assai filu di fibra, sò digeribuli pocu per i malattii cù disbiosi, perch'elli ci anu da esse rimpiazzati da gufà.

Sì a malatia in a dysbacteriosis in l'intestione induve i processi à e cavezze, è po essere solu insubattabbilmente frutte è ligumi. I vegetarii deve esse manghjatu in furmagliu o stufatu o stufatu, è sviluppau gradualmenti à l'insalati da viti freschi, zucchini freschi è insalati di frutta. Fassi u prugressu di l'alimentariu è di riduzzione di diverie, chì includenu tannicu (tè forte, aringa, cacao), cibo in forma rassciata, zoccu, cibo concentratu è quantità di quantità di liquidu.

Quandu u stimpettu hè cunsigliatu per utilizà i platti chì stimulan u muvimentu di fugliale in l'intestini: zucca, zuccheri è purè. In ogni casu, se u stinimentu cuntinueghja, allura l'alimentariu deve esse arricchisci cù a fibra di frutti è vegetale freschi. A più utile hè una insalata di col fresca chì era chjamata "scupa da l'intestini". Promettenu u prugressu di l'alimentari è i cogni (avena, u scherzu, perle è mannus di millet), è ancu comi friddi.

I Pacifanti cù disbiosi ùn sianu da scrive da i prudutti di a dieta chì rindinu a mucosa intestinali. Quessi sò affumicate, prugnoli, piccante, fritto, agriru, piatti piccu, è ancu alcune vegetali: ravane, ajonjoltu, cipolla, sorrel, frutti è mirtilli agari. Effetti negattivi nantu à l'intestinali di carne forte, funghi è calzu di pesci.

I prudutti di "mediu" include carne è pisci in forma piccetta, un pani biancu seccu.

Certi malattibi cù disbiosi ùn pò micca tolerà l'alimenti fatali. Questu indica chì anu violazioni di a funzione formosa di u livru.

Nutrition per a malatia dysbiosis deve abbastanza cù vitamini è minerali chì intervene activamente in a digestioni. Cù dubacteriosi di u intestinu, un effettu pusitivu veni pruduciutu da u puré di mazza. Quandu a malatia aghja, hè stata preparata da manzili stewed di variità dolci. Dopu à riduzzione l'esaggimentu, cambia à manzili in forma raffinata. U pururu di manzili hè un prebiòticu, chì hè un bon nutriente mediu per a microflora intestinali. Inoltre, à causa di u cuntenutu di quantità bundanza di sustanzi pectichi in manzanas, anu un'esicenza astringenti, chì li face particularmenti utili cù a tendenza à a diarrea.

À una dysbrateriosi ùn hè micca cunsigliatu un observazione constante di un suminatu correctu cumu pò aggravate una corrente di malatia. Dunque, a dieta hè ricunnumuta solu se a malatizza s'agrende.