I Surghjenti Mentri Di Castiglione

A malatia hè una vita disturbata in u so corrente, per i danni à l'struttura è a funzione di u corpu, sottu a influenza di fatturi dannui esterni è internu, è u cursu di prucessi biològichi, chimichi è fisichi normi hè sfrattate. In cunseguenza, e malatie trasmissione sessuale sò una malatìa chì in u 80% di i casali hè transmittatu sessualmente cun un cumpagnu infettatu. Tali malatii in a medicina domiciliata sò accettati per unisce a malatie venale in u gruppu . I Microrganismi Patogeni sò: chlamydia, trichomone, micoplasmi, gonococci, syphilis, virus d'herpes, papillomavirus umani, virus d'HIV è B d'HIV, HIV. No tutti e malatie scontri l'organi genitali umani, qualche malatie cumminate l'hepatitis B e C, syphilis, infezione HIV - pò causà danni à l'organu enteru, sistema di l'organi è ancu l'organu tutale in tuttu. Quandu avete digià intesu, u tema di u nostru articulu d'oggi hè "Enfermedad Transmititiva Femminile Feminina".

Quandu una persona hà una malatia veniglia, una persona ùn pò micca sempre sensu alcuni cambiamenti in u so corpu è a salute generale o sintomi chì ponu fà una persona per andà in un medico. A malatia pò esse senza variazioni visibilii è l'apparizione di certi sintomi, cioè la forma latenti di a malatia, o i sintomi pò vede dunguulu doppu un certu pezzu dopu l'infezzione. Ma questu ùn sarà micca un bon signu, postu chì a manifestazione latente di a simpatomatica, chì hè a manifestazione chjamata di a malatia ùn hè micca monitorizada da u duttore è si pò mudificà in una forma più numerosa o ancu latente o crònica chì hè più difesa di diagnonde.

I treculate trà e femine hè transmittatu primordialamenti da u sessu senza fonti (orali, vaginal, anal). Ma micca tutti e malatie trasmessi à u cuntattu direttu sessu. Trà u gruppu di malati di a trasmissione sessuale, pò esse nutatu infizzioni cum'è HIV, l'hepatitis chì sò trasmessi da a forma hematogene, per via di cuntattu cù u sangue infettuicu o a so trasfusione. A maiò parte sò trasmessi da u metu placentariu, questu, da a mamma à u mercatu: à traversu a placenta durante a gravidanza o di u travagliu.

I sintumu di quali anu bisognu d'urgenza medica:

In i donne, infezioni di trasmissione sessuale sò più prubabile di causà cumplicazioni seriu in funzioni menstruali è riputtivi. In certi casi, e forma di malatie pò esse cù a scunfitta di diversi sistemi di l'organi di u corpu umanu.

ETS infunditanu i prucessi infjammatori di l'organi genitali internani in i femè, cum'è a uretritis, pseudo-erosione di u cervice, infjammazione di i tubi fallopi (salpingitis), e consegni di quali sò infertilità, senza pregnancy, e embarazos ectopic tubal, cursu patologicu di u gravidamentu è infezioni in nascite.

Lista di e malatie trasmissione sessuale

Ci hè 2 tipi di malati venereali : classica è nova. Senza classica sò: syphilis, gonorrea, granuloma venereale, chancroid leve è limfoganulomatosis venaleali, truvatu primordiale in i paesi di u cinturione sottutropikale è tropicale.

In vista di l'apparizione di drogi novi è più efficau in l'esfera farmacològica, a quantità di morte da e malatie venéale hà diminuite significativamente. I travaglii attuali di i studienti di u laburatoriu è di diagnostichi facenu possibili identifie i microorganismi patogeni prima di puderanu causarii cumplicabbili, è per identità d'infizzioni chì ùn eranu micca cunnisciuti previamente o sò in un statu di mutazione.

Invevuli novi venereali include:

Pregnant and Sexual Infections

Se i primi iniziali di l'infezzione sò veduti durante a gravidanza o se hè diagnosticatu, u trattamentu hè urdinatu. Quandu u circondu u mèdicu, u duttore devi cunsiquenzi e pussibuli cunsechi di a malatia è e consiguienti di piglià i medicazione chì puderanu o averebbe micca periculà u fugliu è a mamma. U fattu hè chì ogni infezzjoni, in particulari, nantu à u tipu in questa nantu à stu articulu, ponu esse di impurtanza decisiva in a furmazione di, per esempiu, l'organi internu, l'apparizione di qualche tipu di difetti o difetti visiti in l'organi è l'apparizione in u natuvatu di e malatie chì dopu , probabbilmente, sviluppassi in forma crunna. Dunque, alcuni canciamenti visibilii in l'area genitali è u perineu è quelli questi nantu à l'appiccicati sò da infurmazioni immedanevi à u duttore.

U più grande teme à a determinazione d'una infestazioni infaltada hè a sifilia, chì hà sappiutu sopra u barriu placentariu, cliccendu à u fetu. Ancu i consiguienti di l'infezzione trasmessa pò esse cusì seriu chì in certi casi ancu interrompe l'embarrassazione. Per esempiu, cù e malatie chì sò più prubabili di vintu a barrera praticale - hepatitis, syphilis, citomegalovirus.

Ricertamenti, u numaru di i persone infectutu cù e malati venereali ùn hà micca cresciute drammaticamente, ma hè sempri crescente. Certi di ragiò per questa crescita sò relazioni materiali promiscu, a petite cultura etica è sessuale di i persone. Mi vulia ancu conta chì, in più di a cascata di a cultura, significa ancu chì a ghjente si scanta di dumandà à i medichi per aiutà cù i so propria suspetti di una malatia venereali o solu sentenu a vargogna di dì à tutti i medichi. È da quì, è l'autudicci, chì purtanu a cunsummazioni enormi.

Ricurdativi, ùn sò micca magia è droghe per i metudi chì ponu guariscenu tuttu è tutti. Sì senza cura è cunsultate, è in u futuru, si infruisce, è u trattamentu di e malati femminiliali trasmissione seranu difficili. Stu cumpurtamentu vi conduciu à cumplicazioni di a donna, è se stà incinta, da per u fetus .