New Fashion Trends 2010

Ogni annu è ogni stagione, i disinatori di moda cuntenenu i novi cullizzioni, i novi tendenzi. Chì sò i novi tendenzi di a moda di u 2010? Cumu serà impurtante in u vechju annu? Questu robba piglia a sceglie per a rinuvazioni di u vestitariu?

Qualse fashionista ponu davanti à stà e questi alti. Intendemu di risponde, detarete i novi tendenzi di a moda di u 2010.

Accuminciamu cu culuri. Chì culore serà pertinente questu annu? I disegni di dicisioni di rimbarscà di i tori tristi di u ventu è l'invierno. In moda, colori brillanti, per indecency luminoso. L'accentu rosatu, verde, limonu, d'orangeucci sò diluvianate u to vestitevamu, fate un nutiziu di l'alegria in questu, vultendu à quelli chì sò intornu à voi. Fans di stampi brillanti pudianu adupralli senza vrollà. In u cursu sarà un accessori luminoso è brillanti, elementi supplementari. Oghje hè in moda. Ancu in u clima inverno, hè sugettu di ùn dettu u vostru piacè di brillà, per esce da un spaziu di culore di u culu ghjente. Quale hè chì l'inguernu hè abituale è grisgiu. Tira sta stupidità fora di a testa. Découvrirte cù sfumezza lucente.

A catia di moda hè perde a terra. Hè sustituita da una striscia. È hà assai cunfidatu. Questu annu a striscia pò esse in ogni locu. Faldes, brusgi, vestiti, calziuni, even tights. A tira pò esse horizontale è verticale. E più grande u funziunale, a più larga a striscia sò deve esse. In u invernu, a striscia hè ghjustu da cunquistà u stadiu modellu, ma in a primavera hè stata chjamata cunchjera micca solu u podju, ma dinò a cuscenza di e donne di a moda è a moda.

In u mondu di a moda, ci sò altre cambiamenti. Trà questi cambiamenti ponu esse chjamatu ritornu di i maghi. Ancu si cuminciaru à fà brusgiate in u oghje, ma oghje avete cose accade à i so diritti. Modrenne jackboots ùn anu più parechji buttare d'alta veloce, chì avemu vistu in a film "Cinderella", amatu di tutti. Oghje, i stivelli sò strappati in ghjiru à a so veduta cù una peddi delicat, mentre a donna stà attraversamente elegante, ancu noble. U materiale per un boot hè sceltu diverse. Pò esse culore classico o suede. E mudelli originali da a nubuck. U decoru di e stivali ùn deve esse discretu, per esempiu, lacing.

I cambiamenti sò ancu applicà à i siluette. Gradually, a tendenza di a "figura adolescente" sparisce in u forse. In u locu di ella vene una figura più feminina. Più più attivamente, i diseggiani utilizate l'imaghjini di una donna di l'anni di post-guerra. Eppuru ùn hè micca una donna russa, e realità di a nostra vita ùn sò micca chì, e nostri femini in i anni di famiglia post-guerra venenu in ciò chì hè, è micca in quì chì hè in moda. Hè per ritornu à a moda di a post-guerra europea. Piacenti, pencils, magliette, cappelli. E linii liscii, feminine. È a tela, rispettave, suave, versà - terciutu. Per creà una figura femminile è sensuale, ùn ci hè nunda più megliu. Stu tulu hè sempri assuciatu cù a ricchezza è a sulidarità. Hè per quessa chì una donna in velvete vi stizza sexy, ma micca vulgari, ma di manera luxurosa.

Ma ogni cosa passa di cambiamenti drasticamenti. L'istil etnicu ferma stabbli. Ùn pèrdite a so rilevanza è a pertinenza. Tutti i dettagli è attributi di l'ethno-stilu ùn abbandunate micca a scena di moda, o ind'i rigali di a moda. Questu è cumpurtamentu di vimine, ghjuvelli è ornamenti neo-amatori, è tartano brutta. Semu deve esse nutatu chì e circustanza chì i decoru in l'etnu mudernu pò esse supplimentatu cù qualsiasi cosa di u vestitariu è micca solu u vestitariu. L'accessorii sicilii per i telefuni mobili sò assai populari. Tuttu in l'imaghjini armate, cumplementarii l'altri.

Mentre chì l'invernu ùn ci hè più, u valore da apprufitté. Un invernu senza pilitu. In tutti i so manifestamenti. I prudutti di pelle ùn sanu da moda. Fur pudete decorate ogni ropa. Unusually popular accessories with prints fur. Tali affari deve esse in u vestitori di tutti i fashionisti.

Questa sò i principali tendenzi di a moda di u 2010. Scebbe and be irresistible.