I tradizioni d'annu di parechji paesi

L'annu novu hè un vacanze magicu, chì ogni paese celebrà in u so modu. E caratteristiche di l'Eva di u Novu annu in u nostru paese sò cunnisciutu à tutti, ma cumu si celebrenu a festa in altre paese?

Italiani emutionali dispaccianu e vechji di u Vespiu d'annu. Da i finestri, cum'è a neve di l'annu novu, valdi pani, soffi, televisioni, robbi, stivali, sordi, caseifici fallenu. In ssu curtu, chì hè intimuritu annunzatu è ciò chì ci hè necessariu di liberà. Sicondu a credenza populari in Italia si crede chì quandu più ti tira, più vene un novu annu.

L'abitanti di u ventu Albion anu u so tradizione di a riunione di u Novu annu. Quandu u reloccu cumincia à amparà dode, apre u pòglia negra per abbandunà Old. L'annu novu si spende in a porta di a porta cù u colpu di u rolu. Letting in New Year - questu hè l'usu di cumprà l'annu novu cù i britannichi.

À l'Australia calda in l'annu novu hè un clima cale. Cusì a Snow Maiden è Santa Claus sò sempre aduprà male di bagnu, è in questu forma per portà rigali.

In Spagna, in paesi rurale nantu à l'annu novu, ci sò creati. Succede stu modu. In un grande saccu cullittà i publicità cù i nomi di i zitelli è i carusi. Allora, à circà, sughjate assai. Dopu avè amparatu u nome di u so "estretu" o a so "sposa", u puller ghjusteghja a mezzo è prupone di gastcirge vacanze d'un annu.

Un costume di l'annu similar hè in Barcelona è in Madrid: tutti ghjutu invitati per celebrà l'annu avè devi cumprà un bigliettu cù i nomi di i invitati, e mette in tutti i cumandamenti. Questu hè cusì chì "grooms" è "brides" puderanu passà a sera, cum'è secondu esse in amore. U ghjornu dopu, u "groom" duverà guadagnà u so amatu. Pò esse fiori o una casella di documenti. Questu significa chì ellu hè prestu à cuntinuà cù e so relazioni romantichi solu nantu à u Vespiu d'annu, ma ancu in questu. A voti, i ghjovani sò speciali cunfurnati per chì una zitella chì li piaci à l'omi è in parechje. Per fà una offerta è spende tuttu a vita cugina.

In Escocia, ci hè una tradizione di u New Year assai simili à l'inglese. Hè cumprèvule, a situazione geografica obliga. A vigiglia di l'annu a famiglia sana accòglie in a chimenea illuminata, è a principal one in a famiglia, ghjenaralmente un omu, apre u pòpulu duranti u ghjornu di l'ore. Cusì, ellu libera u vechju è permette à un annu novu.

In u Belgiu è l'Olanda, ci sò dui costi tradiziunale per l'annu novu. "U sceltu di u Re." A mistressa di a casa, induve a festa si prustrateva, agisce una torta è incinta un fagiolinu. Quellu chì riceve questu pezzu di torta è diventa u Re. Ellu deve esse elettu a so righjina, u tribuni paglia è u nobili.

U secondatu persunale hè chjamatu "u primu ghjornu - l'annu sanu". Hè assai simili à a nostra dicenendu "cumu si scopre l'annu novu, perchè si passanu". Cù l'unica diferenza hè chì in u Belgio è l'Olanda queste si riferisce à u primu di ghjennaghju. Hè cresce chì in quellu ghjornu avete bisognu di abbandunà tutti i problemi, bè vistutu è avete un bonu tempu. Un tabellu d'altru annu riccu di mancii seranu una bona signura per un annu prusperu.

In u Suisse è l'Austria, hè cumune di mandà l'altre Saluti d'Agenzia è e postale, chì devenu esse cumpunimenti simboli di furtuna: trè follhe foglie, un porcu è una scacchita di chimney. Stu costume hà sviluppatu in u XIX seculu. A cena di u annu deve esse densu cù parechji dilizii è diliziu, perchè in u novu annu, a casa avia soldi è soldi. U platu, senza chì ùn ci hè micca una sola festa di u Novu annu in Austria è Svezia, hè un porcu annantu. Chì in u novu annu avete avutu a felicità, devi necessariu manghjà un pezzu di caprettu o caprettu.

In Ungheria, a celebrazione di l'annu novu ùn hè micca impurtante cum'è Natale, ma qualchissia di e tradizione d'annu sò ancu trà i populi Ungarisi. U primu ghjornu di u Novu annu, u primu visitatore à a casa duvia esse omu. Hè per quessa, u 1 di jinnaru, i figlioli èranu mandati à parechji sughjetti sott'à qualchì pretextu chì a visita di a donna ùn importa micca. Per esse ricche in u novu annu, in a matina di u primu ghjornu, lavate i to mani è fretta cù muniti, perchè sempre eranu in elli.

In i paesi musulmani, ogni annu a celebrazione di l'annu novu hè trasferitu da 11 ghjorni, perchè anu cunsideratu i ghjorni di u calendariu lunar. Per esempiu, in Iranu, a celebrazione di l'annu novu hè u 21 di marzu. Prima di l'annu novu, ghjè un habitante di potazione d'orare o di trigliu per sputarete per celebrà u granu. Questu hè u simbulu di una nova vita, l'annu novu.

In India, l'annu novu hè cilibratu in modu diffirenti. In u Nordu di l'India, a gente si decora cun fiori di sfarenti sfumature. In u Sud, documenti sò stati nantu à una guantera, è in a mane dopu unu deve unu pezzu ogni ghjornu cù i so ochji chjusi.

In Birmania, l'annu novu annantu à u primu d'aprili. À questu tempu in u paese ùn ci hè un pienu tremu, è l'abitanti toscanu à l'acqua cù l'acqua. Tinjan hè una festa di l'acqua chì u Burmese celebranu l'annu novu.

In qualunque paisolu ci era una celebrazione di l'annu novu, inùtule di a naziunalità è u culore di u pelle, tutti cridenu in un conte di fata di l'annu magicu è u fattu chì i miraculi succedi!