I vini rossi nòbbili naturali, naturali, secchi

Georgia hè unu di l'antenati di a vigna. Fezili di fogghi di foglie di vigna è viechi zucchinelli chì anu tistimundu chì Georgia hè unu di i marcelli di nascita di a viticultura.
U clima favorevule, una grande vittoria in l'enoteche è u gran amori di a pupulazione lucali à u vinu permette à Geòrgia li prudutti vini d'alta qualità. Per a pruduzzione di vinu cù variità lucali di uva, ci sò più di 500 di elli. I varietà più populari sò Saperavi, Rkatsiteli, Ojaleshi, Aleksandrouli, Kachichi.

Prima, avemu a sciugurà cumu ricanusà i nostri vini sicchi. A data, u munnu hà assai vini d'annata. Sò differenu in u culore, l'aromu, tenenu qualità gustativi diffirenti. U rolu principali di u prucessu di crià vinu hè interpretatu da a raghja, chì pò cambià a so qualità secondu i cundizioni climatichi, perchè ancu i vini d'una marca pruduciata in i tempi diffirenti sò in parechje altri l'altri. A cata aiuta à evaluà a qualità di u vinu.

Instructions :

1. Perchè ricunnosce u vinu bonu, avete adduvi à u schema di "odiu-nasu-bocca".

2. Dopu avvicinà u vinu in u biccheri, deve esse cunsideratu currettamente, preferibile in un fondo biancu. I vini bianchi ùn sò micca impastati esteri, sò un bonu culore è ùn anu mai nuvole.

3. Dopu una valutazione visuale, avete bisognu à fà affacciari u vinu. Trascinate u vetru un pocu è in aspra la fragranza. Siccome chì sottu a influenza di l'ossigenu in i risultati di u vientu chimicu, avete bisognu di novu dopu à pocu minuti per stabilisce a so evoluzione aromatica è a resistenza à l'ossigenu.

4. L'ultima tappa di a tastera hè a valutazione di e qualità gustatica di u vinu. Cumu a lingua umana tenite e zoni rispunsevuli di a percepzioni di i diversi coghju di u gustu, u vinu ùn deve esse ingutu immediatamenti. Avete bisognu à "roll" una bocca in bocca, sintite a ricchezza di u gustu, dà a culpa "revela".

5. Un veru vinu bonu chjappi un postgustinu longu è bonu, senza mancanu un postgheru allu spiritu o impastante.

7. Si ùn avete micca l'uppurtunità di tastà u vinu, ponu attenti à l'etichetta di u paese di vignaghjoli. Li paisi europei, Francia, Spagna è Italia sò famusi per i so vini. Tutti i vini sò spartuti in corpu ordinali è vintage. In Francia, i vini ordinali include vinti lucali è di table. Per a pruduzione di u vinu locale, solu i più veiculi di uva cultivate in i zoni speciali sò usati. Stu fattu hè a guarantiscia di qualità è un beie veru. Per i vini italiani, l'abreviazione DOC è DOCG sò usati, è per i vini spagnoli, DO è DOC. Per esempiu, sè seu in Piemonte, pudemu avè cunsigliatu di cumprà u vinu russu di a catta DOC di "Boca", chì hè fatta da e variità di Nebbiolo, Vespolina è Bonard Novarez. Nota chì in i cartulari pò truvà una lista completa di vini chì sò incluse ind'a categurìa di DOC è DOCG. Cusì, ogni cunsumu hà l'occasione di compra una buttiglia di vinu, cuntrullata da l'urigine.

Tips:

Cusì, i migliori vini rossi naturali giude francesi:

Vinu biancinu di u granu scurovule culu "Saperavi" hè unu di i vini georgiani più famusi. Hè fattu di Saperavi varietà di uva. In a traduzzione, a parola "Saperavi" significa "u sangue di a terra". Ci sò numerosi leggende nantu à sta tipu di racini. Unu di elli dice chì i boli cuntenenu u sangue di u Guvernu di i Monti. U vinu hè un gustu bellu gustu, l'arriccatura cumplessu hè chinu di sfumaturi di mulberry, frambuesi d'aranciu, hè cunsigliu di serve à i platti di carne.

Hè cume chì u vinu russu "Khvanchkara" hà un gustu specificu cù noti di raspberry, hè un culore di rubí bughju. Va ben boni cù dolciuni. U vinu semicluce "Khvanchkara" hè acquistatu da e variità Mujuretuli è Alexandreuli, chì ripisenu in i vigneti in Georgia occidentale.

U vinu Sicilianu "Mukuzani" hè un bevande eccezziunale cù un aroma fruitu di u granu di granu. U gustu di u vinu hè tutta, bellusciuta. Hè ancu fatta da i rapi Saperavi è hè cunzidiratu unu di i meglius vini pruduciuti da sta varietà di uve. U vinu dura trè anni in pignotti di roghju, perchè u largu avuviu hà un gustu cumplicatu è harmoniu. Pò cresce bè cù leghje frescu, i casgi, pani di colti.

U vinu biancu di u culore di u cirice matura "Kindzmarauli" hè cunsiderata, forsi, u vignetu georgiano più famosu. Hà un gustu harmoniu maleficu, fattu di uva Saperavi. Perfezione combina cù frutti è e pasticceria.

U vinu semicluce "Akhmeta" hè fatta da a varietà di uva di Mtsvane, hà un aroma fiurali è un culore biancu cun tinte verdue. Hè nutate ancu chì u vinu di "Akhmeta" hè statu ricanusciutu in l'esteru: un oru è sei medgette d'argentu in l'oghje competizioni internaziunali.

Tips:

Avà sapete à scelta vini georgiani - un elixiru veru di a ghjuventù.