I zitelli è a scola

Tutti i zitelli è i genitori aspittàvanu questu avvenimentu cù l'impatenza nativa. "Anu andà à a scola prestu" - i mariti è i mariti, avè è aviani sò orgogliosi di diri. "Sò digià ghjente à a prima classa!" - entusiastamenti l'infurmazioni in tutta a fila, vicinu è micca nuvellu, u to figliolu.

Finalmente hè u ghjornu di "X" - u primu di sittembri. U vostru picciutteddu si caminava cuntentu è orgugliosi davanti à voi, trascinente in e so spalle u so primu pezzu primu, imbalificatu à u principiu di a prima in u so suminatu di scola vita. U primu sonu campatu. è quì i primi prifirenti pusendu à scriviri ... probabili, à questu mumentu si metti à capisce chì seriu hè - a scola.

Una volta, in un luntanu di ghjornu perfettu, u nostru cumpagnu di lacrimi in i so ochji dici: "ùn andaraghju micca in a scola!". Avete una pèrdita, u chjosu di u zitellu è ricusate di prestà prestu per l'scola. Chì ci hè a ragiuni?
Ci hè parechje spiigazione per questu - da teme à esse sia solu, senza u sustegnu di i genitori, à relazioni cunflitta cù cumpagnie è i maestri. Ma a ragiunità più cumuna per a vuluntà di i zitelli per andà à a scola hè chì sò in un ambiente pocu cumunu, ùn pò micca adattà per questu, trovanu u so postu in un squadra novi.
Hè a consequenza freqüente hè u so timore di assiste à a scola, i figlioli stuvintu ùn si rifiriscenu per andà. Eccu. primu di tuttu, hè bisognu di scuprite u mutivu veru di u rifiutu. Ma, in ogni casu ùn deveria micca chì u zitellu sia in casa. Anchi si i ragiuni per quali ùn vole micca di assistisce à l'scola sò vera è ughjettu. U so timore solu serà rinfurzatu, è pò esse aghjuntu à u cartulare di u prugramma, chì hè altamente indissualità.
Avete bisognu è perseverante in a vostra ricerca per fà u zitellu retour à a classe di a scola. U zitellu, particularmente u zitellu, ùn hà micca motivatu chì ghjustificava l'assistente à a scola. I ghjucà à a scola, ubbidendu à i so genitori. Dunque, in casu di vuluntà di vultà à a scola, i parenti chì devenu spiegà a necessità di a so visita. Un zitellu di età in furmagliu di spiegà esse spiegà chì serà capaci di apreghjunà assai affari novi è interessanti. I figlioli maiori pò esse spiegatu chì senza educazione, a strada di u futuru seranu chjusu per elli o riferite à a lege, dece chì tutti i zitelli sò obligatori d'avè da almenu una educazione basica.
Certu, i genitori deve di u tempu à tempu visitate a scola chì u so zitellu amparate. In u putere di i genitori per inspirà u zitellu cù simpatia per u maestru. Pudete ancu dite chì i vostri pirsuni sò assai simpatici à u so mentor. U zitelli tendenu per recipienti di sentimenti boni. Sò si sò cunfidenti in u locu di u maestru, aiutaranu à superà a barrera chì si sviluppa in a so cumunicazione cù a nova persona.
Mentre u vostru zitellu hè chjuchju, ùn lasciate micca in u scuradellu, fate cunnisciutu à a classe, permettenu chì mette u maestru. À u tempu, una reazione negativa à a scola subirà. Assicuratevi di dumandà à u maestru cumu si cumporta da quandu partite. Sì e so lacrimi cessate sù ghjornu dopu chì vede u campu di a visione, pudete tene ùn preoccupa - l'adattazione hè successu.
Ma ancu chì i figlioli refuse à assistisce à a scola, chì anu prestu à assistisce cù parechji anni. In questu casu, una conversazione heart-to-heart hè inevitabbile. Avete bisognu di sapè ciò chì preoccuva u zitellu. Eccu, a cunversazione cù u maestru ùn intervenenu micca. Un maestru attentu definitùmente avere bisognu di qualcosa è cumparà cun voi i so pinsamenti nantu à a mutivazione di u riloghju di i vostri figlioli di vultà à a scola. Ùn ci pò esse qualcosa chì ti piace, u poviru prugressu in sughjetti è cunflittu trà l'studienti, è u primu amuri . Ci hè unipochi varietà. Equu mpurtante hè l'ambienti di casa. Prufessi famigliali, u divorziu di i genitori, morte di quarchidunu quasi - tuttu questu chì face a capacità è u desideriu di u zitellu à amparà. Assicuratevi di dìllu a verità tutale - una menti ùn pò esse aghjustatu a situazione. Spiegà chì l'affari di famiglia sò una cosa, è l'studiu hè un altru, chì hà bisognu à affruntà e difficultà, è u megliu chì puderia fà in un momentu difficiu per a famiglia hè di liberà di l'ansietà annantu à u so rendimentu cumprendi.
Tuttavia, i genitori hanu bisognu à sapè: quantu beni è quantu cuntentu chì u zitellu sia appena ùn solu ùn depende micca di a so intelligenza. L'attitudine di i genitori versu u so maestru deterministe largamente i successi di a scola di u zitellu. Dopu tuttu, sta persona hà assai per amparà da ellu, l'animu di u zitellu in a scola, a so vuluntà d'apre, dependerà di ellu.
Maiò, è nisuna circustanza, permette di esse trascuratatu da u tutore di u so figliolu. Pruvate di stabbilà relazioni cale cù i prufessori, cercanu un accordu cù mutuale. In a fine, volenu u listessu cosa cum'è fà - perchè chì u vostru zitellu diventa un persone educatu. Intru entendre in a relazione à i maestri di i vostri figlioli. Sapete ciò chì hè difficiule chì esse ghjustu è di disciplina, ancu trattendu cun dui zitelli, è in l'aula ùn ci hè micca dui, è micca quattru, ma assai più.
U zitellu serà più faciule per piglià critichi da a bocca di u maestru, se ellu sapi chì u rispettu è rendu rispunsevule. I nostri sempre paganu assai attente à i critichi da una persona chì li piaci, è pruvate à cambià u so cumpurtamentu.
I maestri sò ancu e persone. Cumprenderanu a critica di i genitori cun grande entendiu si vedenu ch'elli anu trattatu cù amicizia è senza pregiudiu. Pruvate à trattà oligativi di i storii di i vostri figlioli - tendenu à sfultà u "maestru ingietu" è i so prudutte - "una vittima innocidente". Strendu per capisce è truvà a verità. In regula, hè in qualchì parte di u mezu. Seru amici, cumpletu, pruvate micca di fà riffresioni in una manera aggressiva, hè megliu di veli i vostri sentimenti, esse l'esurtazioni di e dumande in a forma di scrive è dumande. Oltre buntudià u maestru, ringrazialli a maraviglia aducazione. Dite chì u to figliolu hè felice cù i metudi di prisentazione di u materiale; tuttu questu averebbe pisatu è u mette nantu à una attitudina benevolente à voi è u so figliolu. è di fattu, perchè un populu sicuru, un zitellu ùn pò micca esse tolestu, veramente? Cù una bona attitudina, u maestru andarè à meet you.