Incompatibbili di a mamma è di u zitellu da u factor Rh

Qualcosa donna chì vole avè un picciottu prestu ùn sapia micca solu u so sangue, ma u so fattore Rh. L'incompatibiltà di a mamma è u zitellu cù u factor Rh hè o quandu a donna hà un fatturu Rh à u negativu, è u male pusitivu, quandu u zitellu hérite u genu di u babbu - un factor Rh positivu.

Chì ci hè u factor Rh? Hè una prutetta chì hè nantu à a superficia di e cedi di u sangue (eritrocyte). Quelli persone chì l'anu prisente sò trasportaturi di un fattore Rh positivu. Quelli chì ùn anu micca avè sta prutetta in u so sangue sò Rh-negativu. Hè revelatu chì u fattore Rh negattivu in u 20% di e persone.

In u casu quandu ci hè una incompatibilita di a mamma è di u zitellu in u factor Rh, a furmazione di corpi antirius pò ancu principià in u corpu di una donna incinta.

Ùn ci hè nuddu periculosu d'incompatibilita in u factor Rh di mamma è di ziteddu, se sia mamma è u babbu sò Rh-negativu o se a mamma hà avutu un factor Rh positivu. Inoltre, se u zitellu sona cù i genesi di i dui parenti simultaneamente, ùn hè micca un cunflittu Rhesu.

Cumu hè l'incompatibiltà di a mamma è u zitellu in u factor Rh?

In u corpu di una donna incinta, comu cedutu prima, hè un cunflittu Rhesus, chì, in u risultatu di quale, in u corpu maternali, l'anticorodie RH sò pruduttu - compostu di prutezioni peculiar. In questu casu, i medichi pusonu una donna diagnusticata cun rhesus-sensitisation.

L'antichi d'Rhesus pò ancu esse cumposti in u corpu di una donna dopu l'avversu, dopu à una gravidenza ectopica, dopu a prima nàscita.

In ogni casu, in a maiò parte, u primu di gravidenza in una donna Rituttiva ùn passene senza cumpunimentu. Se u primu di gravidanza hè interrotta, u risicu di sviluppà Rh-sensitizazione duranti l'incontestazioni sussegwenti aumenta. Inoltre, stu diagnosticu ùn hè micca preghjudiziu à u corpu di donna in alcuna manera. Ma, cullucchendu à u sangue di u sangue faciale, l'antichi d'Rhesus ponu distrughjini i so eritrozii, risultatu d'una anemia di u natuvulu, disruption of the development of vital systems and organs of the child. A derrota di u fetu cù anticorrupti Rh hè chjamatu a malatia emolitica. I cunsechi severi di l'incompatibiltà di a mamma è di u zitellu cù u prughjettu rezu sò a nascita di un ziteddu incapaci di a vita. In i zitelli più freschi, u zitellu hè natu cun ictericia o anemia.

U figliolu nascinu cù signali di a malatia emulitica avè bisognu d'assistenza medica immediata - trasfusione di sangue.

Per evitari i gravi consecuenzii di l'incompatibiltà di a mamma è di u zitellu in u factor Rh, avete primu cuntattu cù una cunsultazione di e donne, induve vi serà diretta à tutte e teste necessariu. Se i risultati di i prucessi sapemu chì avete un fatturu Rh negattivu, seranu impostu nantu à un cuncordatu specialu è cuntraranu regularmente per a presenza di anticorogamenti RH in u sangue. In casu si i truvatu anticorchismi, sarete assuciati à un centru ostetricu speciali.

L'ombra di u fugliu hè detta in a staghjoni prima. U zitellu hè aiutu per survie in u corpu di a mamma cù a trasfusione di sangue intrauterine. U ultrasound through the previous wall abdominal of the woman, u fetu hè spresso da a vina in u cordone umbilicale à 50ml di donaturi di sangue di e sangue, perchè u zitellu sviluppau norme finu à a fine di u gravidenza.

Quandu una donna Rh-negativa tenia un ziteddu cun un factor Rh posittiv, l'antiriosa gamma globulina hè injectata per intravenii in e prime pochi uri. Cù l'aiutu di sta droga in u corpu di a mamma, a pruduzione d'antichi fessi.