Caffè irlandese: storia è cucina

Forsi, prima di tuttu, ci vole dì chì u C Coffee Irlandese ùn hè micca solu un cafè classicu ordinariu, a quale avemu avutu. Questu cafe cuntene alcolu è hè u modu più correctu è correctu di mantene quì nantu à una chjesa in autunno, invece, hè ancu una bella legenda antica ...


U caffè irlandese hà più di una ricetta, u mondu sanu hà sfertu un paniu sanu, è ogni ghjornu sia bona in u so modu, ma avà vi vede a ricetta di più tradiziunale, classica irlandesaCoffee. Sta ricetta hè registratu da l'Associazione Internaziunale di Bar è hè ancu includeu in a lista di cocktails ufficiale.

Hè deve esse signalatu immediatamente chì avete bisognu di u visu originale irlandese, senza ellu ùn sera di nunda. E utilize u megliu cum'è: Tullamore Dew, Jameson o Bushmills.

A lista di i fondi necessarii:

Per un bonu travagliu di cafè Irlandese, utilice un vetro especial cù una capacità di circa 150 ml. Questa vetru hè calda cù l'acqua calda è pienu cun u cafè caldo cibo precu, aghjunghjite u zucchero senza refine, chì pò assicurà da una padedda per ottene un sordidu brunissone speciale. Dopu quì, u caffianu hè struvatu bè chì quandu u zuccaru hè dissolutu cumplessu, aghjunghje whisky è decore a buccia cù crema archetti chì sò prudigiamente positi nantu à a superficia di u cocktail in a forma un capu pocu spiciale. Eppo, a zuccarera hè pronta, pudete diventà cum'è estetica è formalizinga è aromatica, gustu intoxicante debout irlandskogokofe classica.

Storia di l'urìggini di u cafè Irlandese

Avà hè u tempu di dite l'istoria di l'apparizione di u C Coffee Irlandese. In u 30 di u XX di u seculu centu, per vola in l'Atlanticu, era necessariu di surviglià a straprissioni straordinaria - per ogni passageru era una prova sana. Parechji volte puderebbenu ancu per 16 ore. Quasi u node di traspurtadore traspurtulà più impurtanti di e trasporti trasatlanticu in quellu tempu era Shannon Airport, in a cità di Phoenix, chì si trova in u cuntrariu Limerick. Per assicurà chì i passageru eranu più cusìbu è còmuru, apre un caffè induve qualcunu pudia passà parechje ghjorni di canzunazioni. Ma doppu chì u primu ministru visitò quì, i pensiò cumminciò à apre a opere un primu restaurant cù un chef è i platti naziunali. U risturante hè statu apertu, è Joseph Sheridan divintò u capu culu in questu.

Un ghjornu in u 1942 era una sera assai freta è un gran numaru di persone riunite in l'aeroportu, chì duvitinu à ritornu à Foines perchè u so volu era annullatu - u tempu hè male. Inoltre, i passageri ùn deve micca solu aspittà una longa volta per l'appiccicatu avianu, ma ancu portanu tutte e cose più cali. Dda sira, in u baru, Dzhozef Sheridan era in duve, si vede à sta fugliale per parechje ore, ma hà avutu l'idea di chì puderia riesce à vulemu è raffinà l'ora d'aspittà. Ma ùn avia micca ottene u purcinu puru à i persone, ma solu hà iniziatu à aghjunghje à u cafè. Un passageru, dopu avè tastatu u gustu, li dumandò: "Eccu questu cafè brasilianu", Joseph hà pensatu un pocu, è poi risposta: "No, più bien, Irish ..."

In u 1945, l'aeroportu di Fynes era chjusu è l'era di iapugani fissi. Fùbbenu rimpiazzati da Boeing è liners, è in u muru di u bar ùn ci hè ancu una platti commemorativa è manteni una legenda chjamata Café irlandese. Ogni u 19 di lugliu in Foines celebranu l'anniversariu di u cafè Irlandese. I baristi di u mondu sanu s'ingrannevanu è competichenu in a preparazione di una zucca creata da Joseph Sheridan.

Ci hè ancu una altra ricetta per fà u caffè in Irish, ma ùn hà micca un bevande alcoolicu cum'è u biancu irlandese, per questa variante, i licuri populari "Baileys" sò usati. Ma tali edita hè digià chjamata cafè Baileys, chì hà un aroma assai delicatu, senza chì a donna ùn anu impeditu.