Innaus, chì unu per elettu a reazzione à u prublema?


Si dice: "Ask, è vi daraghju à voi". E cumu averaghju bisognu di dettu, ma era micca datu, perchè aghju ricevutu u rifiutu, chì unu di sceglie a reazione à u problema?
Quelli recintu recastu uttene riprisentate scritte annantu à u tema: "Cumu capiscenu di dì" micca "! Infatti, per parechji, stu prublema hè urgente: quellu chì vole senti senza sdrughje è di corpu, chì permettenu d'utilizà a so debule? Ma ci hè un altru prublema assuciatu cù sta fugliale magicu. Ùn hè micca tettu , senza mancu, micca menu impurtante. E cumu, veramente, amparà à sente "no"? Chì deve fà, perchè aghju ricusatu u rifiutu, chì tipu di reazzione per u prublemu? Dopu tuttu, ùn hè micca sempre avvene cum'è vulemu. In spessu, hè tutte u cuntrariu: intene à l'accòglie - è ti dicenu à "vinite dumane", chjamate un amicu cù una dumanda à aiutà - è ellu dici "Senteraghju, ùn aghju micca", fate un indiziu unimaginante à un omu guapo, è prupone "stà amici ...". di sceglie una reazione per u prublemu? Dopu tuttu, si ogni ricivutu di u rifughju, chì unu per elettu una reazzione à u prublemu, cumu per capiscia com'è un colpu à a destinazione, destinatu à riescchera per sempre, infèndite? Dopu tuttu, una neurosi seria ùn pò micca esse earned for long.

Eccu una parolla terribili ... Prima pudemu capisce: induve, in fattu, sò i grandi pienghji è i spirienzi pussibuli? Ciò chì impedisce in a risposta à una rifiuta di rinunzià, scurdate è cun ànima serena per cunsece altre opere? U primu, a rievenda di u rifiutu hè perceivedu cum'è un colpu direttu à u postu più pruduttivu - per l'autoestimu. In a situazione simplista simplice, quandu a mo matita rifiutta di cumprà una canella parlante, ùn hè micca solu a mancanza di ghjucarii chì ponu esse trascuratati (cù interessu ugualmente, pudete play silenciu), ma quella mamma ùn ti amà assai per cumprà u vostru vulete! Li soldi à a so, hè più caru è più impurtante? Siconda, l'effetti cunnisciutu di dolcezza di l'opere fruttu pruibitu.

Ciò chì ùn avete micca avà immediatamente hè più attrattivo. Dopu tuttu, stu voucher, chì in l'ultimu momentu i patroni prisentatu à un altru empleu, era certu in qualchi paradisu! È un ghjovanu chì ùn hà micca vulutu chì meetu cun voi, fate assai più forte chì quellu chì hà cumpiitu tutte e vostre capricci. Tercero, avemu digià stata "furmatu" da u fattu chì l'avientu hè una debule, è u rifiutu hè una forza chì quelli chì ci nijenu anu parechje è riescita. È noi stà in u rolu di senza petitevuli - dèbuli è insignificanti. Ùn sapete chì quandu avete ricevutu u rifiutu, qualessu rifendu di u prublemu? Vogliu sulluzzate di i lacrimi amari di u resinimentu, o di ritruvà, ancu à qualchissia chì prupone una persona ...

No, ùn hè micca prucessu ! Allora, micca u fattu di u rifiutu hè terribili, ma quantu impurtante è seriu si prisenta in l'ochji. Rispunnendu questu, pudete custruisce a riabilitazioni difesiva più simplice. In u primu casu: per ùn ùn esse turmentatu da pinsamenti d'offenda direttamente diretta versu ellu, hè abbastante per capiscenu chì a raghjoni di u rifiutu ùn hè micca di tuttu ciò chì site male o micca valenu bè. Quellu chì ùn hà micca fattu qualcosa per voi, hà avanzatu, prima di tutti, da i so interessi. Comu, in principiu, è a maiò parte di a ghjente. E questu hè naturali. Cusì hè perfetta ch'eddu era più impurtante per un amicu per visità a matinee dochkin per l'aiutu per ellu un micru. E si avissi avutu u tempu libre, ella ferma accunsente. In u segondu casu: da a stata ipnotazione "u pesciu più grande - quellu chì cascà fora di u ganciu" pò esse liberata di sullivazione di sguassà stu pisci pocu da l'osse. Questu hè, anu analizatu tutte e difetti di l'ughjettu. U primu amuri l'orfana esse sempre per u vostru significa "ùn site micca in u mo gustu"? Visita issa, assai anni dopu. Assicuratevi chì ellu hè digià caldu, a so mòglia hè straccata, è di a malenconia ancu e cunduri in i testici. E ùn soffrenu micca u pacatu! In u terzu casu: ùn credi micca l'effettu otticu, chì aumenta u rejetu in i vostri ochji. Pensate: quellu àutru li piace d'interferiscenu, per impediscerà è in ogni modu pussibuli "ùn ne staghjone", cum'è i bifò, chì ùn pò micca esse chjamati all-forti è prusperu?

Immediatamenti nasominu nabesh ... Ricordu di a stallazione descrita in a famosa fabula "Fox and Uva"? Questu hè unu di i metudi più cumuni di a difesa psicologica. Hè simplicità è diritta: "Penserete, ùn era micca assai piacevule! Hè ricivutu - perchè elli sò stati ghjucatori, ravanelli, in una parolla! "E devi dettu chì quandu avete ricevutu u rifiutu, è, sicuru, micca in ogni situazione, ma in parechji casi, stu mètudu hè veramente travagliu. Prima di tuttu, induve ùn deverà micca spontate i vostri nervi da u scarrà. Ùn ùn risponde à a vostra dumanda in a magazzina - sò sbatevoli, vi gastru soldi da i so cuncurrenti! Ùn pigliate micca u vostru prughjettu talentu - è avete, vindà à un altru cliente, è più caru. U umore hè un bonu modu per risponde à u rejetu. Ma micca scuppiesu u bastone: l'ironia venuni pò poison la rilazioni.