Ciò chì u zitellu ùn piace micca a vostra mamma?

Quasi tutti i figlioli sò attitudi impurtante di i genitori à u so amatu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè s'è amassi un ghjovanu, vulete chì tutti ci anu trattatu a so manera. Ma quandu u mo papà, in particulari a mo mamma, ùn pò micca piace u vostru caru. Cosa da fà in stu casu è cumu cunvince a persona più cercana? Dopu tuttu, si a vostra mamma ùn piace micca u to ghjovanu, conscientemente o subconsciously, hà da interferiscenu cù a vostra rilazioni. Inoltre, u zitellu sera frustratu di a vostra famiglia. Di sicuru, a quistione di ciò chì falla si u zitellu ùn piace micca a vostra mamma, hè pertinente per parechje ghjoculi. I ragiuni chì u zitellu ùn piace i so parenti, i più diversi.

Cusì, per capisce perchè un ghjovanu ùn piace micca a so mamma, avete bisognu di capiscenu i so motivi. Solu à cunnosce i ragii di disgrazia, pudete decide una cosa è fate, se u ghjustu li compiche in ogni rispettu, avete a pattu à avè a so mamma l'accetta. Di sicuru, ùn pudete fà nunda è simpricimenti ignurani a mamma, ma questu solu aggrava a situazione. Ricurdativi chì ogni mamma hè assai impurtante hè a felicità di u so zitellu. Forsi l'omu ùn piace micca per a raghjoni ch'ella ùn cunnosci micca u mondu affidante. A generazioni anzeddi spessu ùn ponu micca i ghjovani muderni muderni, perchè crede chì i ghjovani ùn pò micca ghjunghje à nunda è creanu una famiglia normale.

Di sicuru, questu hè micca u solitu. Cusì, per esse cumprendendu ciò chì falla se l'affari ùn piace micca a vostra mamma, prima prupone à pusà è di calma di parlà cun questa situazione. Ricurdate chì sta persona hè assai più vechja è prudente. Dunque, quella ella hè veramente bona. Oghje, quandu avemu amatu, pruvate idealizà u nostru ughjettu di l'Lust, è ùn avemu micca avutu parechji di e so difetti. Quandu qualchissia vi circonda da l'esternu, vi assai più è simplicemente a prova di avere da guidà contr'à i sbagli i cunghjenzii sbagliati. Dunque, se u zitellu ùn piace micca solu à a vostra mamma, ma ancu altri pezzi vicinu, pensanu sempre di e so parolle. Hè assai probite, perchè ùn hè micca parlatu da a ghjilosità materna, ma di sensu cumuni, chì ùn hè micca abbastanza per voi. Pruvate à pinsà in modu più objettivu è pruvate d'alcantarificà chì a mamma hè stata di questu modu. Fà chì pudete accede cun ella è ricurdà a rilazioni cù u vostru novu.

Se pensate chì a mo mamma hè ancu incorreite, pruvate a cunvinta. Solu ùn risolviri prublemi incù l'aiutu di chiancennu è scandali. Ricurdativi chì per una mamma sò sempre un zitellu. E quandu, senza esse l'argumenti, a figlia principia l'histereche, a so mamma torna una volta cusì cunvinta chì ùn hà micca crisciutu, è per quessa ùn ponu micca capace decisione. A cunsiguenza hè u desideriu di a mamma di decide tuttu per voi, perchè ella hè saggiu è adulti.

Cusì, invece di ripetiri comu un pappagallou chì u vostru novu hè u megliu, è ùn capisce micca qualchissia, sapendu chì esattamente micca cum'è a vostra mamma. Per esempiu, si crede chì un ghjuvanottu ùn hè micca ambizzjuu è ùn pò micca ghjunghje à nunda, fate u cunvince ch'ella sia sta vista hè erronia. Per fà questu, dite à a vostra mamma di i rializazioni di u vostru situ in studii è travagliu, nantu à i so piani, è più impurtanti, a so implementazione. Chì ella capisce ciò chì un ghjovanu vole, è pò esse diventatu in a vita da qualcunu, è ùn hè micca mai perditi cù ellu.

Sì a mamma ùn piace micca l'apparenza di u zitellu (per esempiu, ellu hè u rapprisentante di qualsiasi fugliale), spiegà à spiegà chì l'espressione di a persona in a robba ùn in tuttu affruntia u so sviluppu mentali è a socializazione. Sì a mamma capisce chì, anche i tunnaghji di metallo chì u to ghjovanu hè pesatu, travaglia in dui travagliu è riceve solu stampati in l'università, a so attitudina cambiassi drasticamenti.

Inoltre, un ghjovanu hà bisognu à pudè piacè i so parenti. Di sicuru, ùn fate micca u chjucu à caminari nantu à a catena è cumportanu in una manera prescrita. Ma ancu, quandu hè in u cerculu di a vostra famiglia, hà ellu cumportu in u quadru di a cultura. Sì un ghjovanu di tempu à u tempu vene cun un bouquet di fiori pè a so mamma è una buttiglia di cuncegnu per u so babbu, più tardi o dopu parenti venerà i so signali di l'attinzioni.

Inoltre, a mo mamma vi vede chì u zitellu u rispettanu è ti pruteghje. Dunque pruvate à cumportu in u cercu di a vostra famiglia cum'è un veru cavallu. A strada, hè bona, se per ellu hè una forma di cumpurtamentu standard, perchè in u casu di un ghjocu per i genitori, avete bisognu di pinsà si a mamma hè sbagliata cumu pensate.

Inoltre, ùn deve esse dispunutu cù i genitori per esse clarificà a relazione. Avete bisogna d'esse capitu chì, in u primu locu, ogni toscana parolla parlata in a vostra direzzione, a mamma percive cum'è un insulte persunale. Di sicuru, per una banda, ella capisci chì in ogni rilazione, e cose ùn sò micca sempre smooth. Ma, invece, hè primurmente una mamma chì ùn pò micca permettà un stranore à ella per offend l'essere più nativu è amatu. Cusì pruvate à dedicate quant'è pussìbule à a vostra mamma in i vostri cunflitti interpumpetenti cù un ghjovanu. Ricurdativi chì alcuni mali parola parlata in a so direzzione, in i so ochji attraversu una bona doccia. Piuttostu chì dite chì u ghjovanu ghjovanu ghjè, a più mamma hà cunvinta da a so rightness.

Ùn si scurdate quandu avemu essernu offènnusi, diventenu inclinati à sopravvulisce tuttu. Cusì, ciò chì dicerete à a vostra mamma, pò verificate assai da e vostre parolle assai pegunatu di quantu hè veramente.

Ùn ci vole mai piglià linochi suciali da a vostra capanna è scatterate à i amici è a famiglia. Di sicuru, quandu si sente minatu, vulete sparte cù u vostru dulore. Ma in un corpu di tempu si calmonu è scurdate di ciò chì era successu, ma i vostri paisani si ricordanu tuttu è cumincianu à trattà u vostru picciottu cù sospettione ancu più grande. È ùn hè micca cusì a so tortu cum'è u vostru. Cusì sempre pruvate di cunfurmà, di parlà di un bonu omu, ma micca rampa u bastone. A più impurtante, ricordate chì ancu s'ellu ùn hè micca ghjustu, ella hè sempre una mamma chì faci tuttu, perchè li ti piace più ca vita.