Cumu pudisce bistecchione

Qualchese chì hà pruvatu un pienu chjamatu steak in un restaurant, hè improbabile di fà u so gustu diliziosu è insosone. Ogni chef rispettuosu, sicuru, hà a so propria ricetta per steak, ma ci sò parechje raccolta generale nantu à u cugliu di steak. È seguitanu, pudete sempre piace i vostri amori è sè stessu cù u listinu fraguitu è ​​diliziu.

Ci sò molti bassini, in cunseguutu, troppu ricette. U metudu di preparazione hè ancu diverse. Pudete puru pudè fritterà a bistecca in una padedda, pudete campà in un focu chjucu o l'avete nantu à a parrilla.

Prima di prucede per apprezzà apprezzà un steak, hè bisognu di capì ciò chì si prisenta a bistecca, da quale, parle boni, steak hè prestu. Un steak hè chjamatu slice di carne. Spessu chì, in quantu à a biscuttella d'alta qualità, a definizione di "marmura" hè utilizata. Questu significa chì in u bistecche ci sò vini di grassu chì mantene e fibres musculi, chì ùn si permettenu micca chì u bistecchju contru durante a coccia. E questu grassu in u prublema si sparghjera in tuttu u pezzu di carne, chì trasmette u so aromatizzu e so bocca à u bistecche.

Ci sò parechje manere di cut meat, è hè u tipu di fette è u gruixu di u pezzu cutatu chì determina a qualità di u bistecche. Sè vo site un amatori di succetu è à u listessu tempu un bistecè cun bè di grassu, da u bìfanu nantu à a ribà, questu hè esattamente ciò chì hè necessariu. U "re di steaks" hè un pappaghju. Ci sò ancu steaks such as a barrel, crochet, steak-mignon, fillet, etc.

A più alta a qualità di u pruduttu, u tastier è più utilità di u pranzu dispostu da questu hè. L'scelta di carne pò avvicinà cun cura particularmente. A carne nantu à u cuteddu devendìa culurita brillanti. A prucessura di a carne ùn deve esse micca assai dura, ma micca troppu cunsulatu. Ùn pudere micca sminticà di u qualità di carne. A carica pò esse qualità di primura, è ancu varietale è selettiva. Certu, a vigna prima hè u megliu, è da cunsiquenza, u più caru. Allora vene a carne scelta. "Marmiu" quì sottu. Eppuru, a varietà maiò hè varietale, a carne hè dura è menu aromatica.

Ideale per steaks hè un pezzu, u grandu di quale hè di u palme, è u spessione - finu à dui centimetri. A carni hè più faciule per cocchi, s'ellu hè ghjustu.

Ùn cumprà carni chì ghjè digià aromatizatu cù spices o marinatu. A qualità di carne è a so frescura di e cundizione hè casi impossible di determinà, è vende senza scrupulous a spessu.

A compra di carne in linea pò esse ghjustificata se seguite i più simplici; Confianza de só sitios comprobados, lee críticas de clientes sobre a calidade da carne ofrecida, e considerate dinò a rapidità di u trasportu.

Ùn ci hè ricetta universale per a preparazione di carne. Quì hè necessariu piglià cuncepienta caratteristiche cum'è a dulcezza di a carne, u so "marbling", è ancu tendernessità. I metudu chì implica a carne di coccia nantu à un focu aperto è cù l'aghjunzione di u liquidu sò cunsiderate i più populari. Fighjà quelli mètudi in più detail.

A preparazione di steaks in un focu chjucu implica l'usura di una grilla, stufa, barbecue o stufa. A la carne ùn aghjunghjenu micca micca un oliu vegetale, senza liquidu, pussibuli grassu hè abbastanza.

Per cocce bundanza maiò di vacca, pudete usà l'oliu è u liquidu. A carvaria deve esse dispunia in una picca cunta d'acqua o fogghjola nantu à u focu mediu, chjusu a tapa. À a listessa ora, carne dura sarà ligne.

U vientu pò ancu essa furnitu, ma in anticipu in marinata.