Interior in u stilu Romanescu

L'estilu Romanescu hà pigliatu u so postu cunfidendu torna in u XIX seculu. Oghje, hè improbabile chì a casa in questu stilettu furnisce completamentu a casa cù u disignu, ma di fàrilu quantu pussibule hè abbastanza realisticu. U fattu hè chì l'estilu Romanescu data di u novu sèculu è l'Imperu Rumanu. Hè unificatu i tradizioni di l'arrangementu di casi romane, palazzi bizantini è ancu i palazzi europeali medievali. A visione muderna di stu stile fa un pocu diversu, perchè hè difficiule di furnisce a casa cù e culonni chì eranu in favore in i seculi anchi. L'usu di certi elementi di l'estilu romainu di i tempi antichi hè particularmente impurtante oghje, perchè vi permettà à u disignu di creà un internu di a casa, chì si cumplittamenti di cumplessu in questu direzzione.


In l'internu romanu, l'impussioni di i materiali naturali, in u primu locu, in pietra, hè previste. Pò esse un marmu, granitu, ladrone. A casa duverebbe esse forti è forti, scultori massivi, ceilings altos - questu hè quale hè caratteristica di questa direzzione. Stu stilisticu hè adattatu per spirammi camere è case grandi, hè quì chì pudete applicà tutti l'elementi di l'internu chì sò caracteristichi di l'estilu romànicu. L'architettura in l'estilu Romanescu, ancu presumintu a presenza di un elementu fortuvitu, grandi finestalli è porte podchi. Hè bisognu à una stanza senza frills, ma cù una bundanza di grande elementi di decoru.

Volti archemini, fiori da u pianu è quasi dopotolka, a prisenza di e culonni, u teppu più altu, u pianu, stati cun una roccia naturali, culuriti cù parechje mudelli, è parechje altre funziali distingenu stu stile entre altri. Hè impurtante chì l'imprese globale di l'internu ferma a stessa, cum'è s'ellu si trova in un casteddu o qualchì altra spaziosa, vista massiva è à a stessa cosa una stanza sita. Se seguite u cunsigliu di u cuncepimentu di u decoru di a vostra casa in u stile romane, allora i visitori anu pussutu avè a mprissioni chì anu in un castellu medievale.

Caracteristici di l'estilu Romanescu

In più di i punti sopra, Romanescu in l'internu hà assai assai funtii è matte. Per esempiu, i muri in un stile chjamatu simmeteranu e pareti di u casteddu, fate di petra naturale o imite a stessa. U pianu averebbe ancu impostu cù una petra o marmura, in casu d'emergenza, un arburu o un laminattu chì pari com'è legnu naturali. Inoltre, i ragliuli ceramichi ponu esse usati. U tettu hè a continuazione di i muri è esse cunnessi à a cima in forma di una volta. Soffia di colore sò culori chjaru per fassi cù e pareti. I mobili deve esse simplicità è parechji primitivi. Asciugliate scatuli di lignu, sedili, soffiu, minimamente tapicatu cù un pappallu. Invece, mentri a lettura moderna di u stil romanu accolta ricetta tessuti, cortini, drapery, a presenza di una grande quantità di pittura nantu à i muri in un bellu marco.

Aghjunghje, simu enfasi di a tesi di e funnamintali principale di l'stile, chì certe voli di attentà à tutti quelli chì sèrvenu di rimpruverà in a so casa:

A più frequenza stu stili in l'internu hè utilizzatu in i locu micca residenziale per a so friddizza. Questi pò esse ristorante, paese di paese o cafè temàticu.

Sala in stile romànica

U salottu romànicu esse un spaziu grande cù grandi finestalli, una porta massima, una grande mesa di ghjuchidele è chaises in u centru. Un grandellu chandelier sarà una excelente addestra à u disignu di stu tipu d'internu, si deve esse situatu direttamentu sottu à i pedi. Una versione ridificata di u salottu hè pussibule - un lettu, un parighjà di buppini simuli di forma è apparizione, è una tavuletta di tavulinu fatta di legnu naturali. Curtains in a sala di a sala pò esse di velu è di qualchì altru material "pesante". U pianu hè necessariu di legnu o di pietra, com'è una scelta, pudete furnisce e fustelle di ceramica in u pianu. In questu l'internu, hè ancu appruvatu di vede un vinu di vinu di casa o despensa.

Bagno à stile romànica

Un uttene hè u solu postu induve hè un locu di lussu. U lettu deve esse enormi è massiu, da un arbre naturali, cù un canopy da quì sopra. Pudete usar drapery in una grande quantità, è sopra u lettu attacca una figura in un locu caru. Elementu necessariu di l'internu di u so cambiu in u stilu Romanescu deve esse un pettu di legnu naturali. Più di u canastru pettu à colpu un grandi ispilu. A lumera ci deve parfume, pò ancu installà uni pochi candele. Comu decorazione di u so cambiu, pudete puru aduprà stati statueletici di bronze. Comu accesoriu supplementu in u cambre, pudete installà un pettu, chì era previamente usatu cum'è una tavola, cum'è un armariu, è ancu cum'è un lettu.

Cucine in stili Romanescu

Per a cucina, stu stili farà u megliu. Una quantità enorme di legnu, materiali naturali - hè questu questu serà appruvatu in ogni cucina. U mobili per a cucina ùn deve esse simplicemente, cù e linee chjaru è forme, piani - di legnu, è altri. Décorate i muri cù brosu decoru - questu serà u puntu principalu di l'interni di a vostra casa. In u centru di a cucina puderà installà una mesa di masiv de masiv è uni pochi sulari. A cucina deve esse spaziosa cun una finestra grande, per quale l'apre da ghjornu. Quandu i cortini sò megliu utilizà a louver of monofonique materiau solidu. Per a cucina, hè necessariu di furnisce diverse fonti lumi - un lampu principale è parechji lampi supplementi.

Bagno in stili Romanescu

Eccu, u più impurtante hè u bagnu originale, i piani è i muri di ragliuni ceramichi, è l'utilizazione di culori silenziate in marrone-beige. Pudete mette in u corner un contuadoru di legnu per a robba, colpo di u bagnu fattu di materiali naturali, è ripiendu a chambre cù spazii chjuchi, per esempiu, casu di savone è un prestu fattu di legnu.