Interni di appartamenti: stile Japanese

In parechji paesi di u mondu, primarmenti in Amèrica è Europa (A Russia ùn hè micca una sizzioni), l'intaressu in a cultura di i paesi di l'Asia Suduescu ùn hè micca debuli. Zen Buddismu, arti marziali, orighjardi orientali, dragoni italiani, bonsai, ceremonia di tè - tuttu hè "modellu" è hè statu pertinente per parechji anni. Ma quellu chì u paese asiàticu più famosu hè u Giappone, u più in moda hè u stilu Japanese.

A raghjugna per a so unicità hè chì a civilizazione di u Giappone hè a capacità di adopra tutti i meglii di u mondu "di l'internu" è di tuttu quì per vede u mondu qualchì cosa novu nantu à un altru qualità qualita. A furmazione di u Giappone hè influinzatu da a cultura di a China antica, dopu - sottu a influenza di tecnulugia europea è americana. E quale hè u risultatu? Un putenza superindustriali cù un richu patrimoniu culturale, literatura originale, poesia, pittura, cuntinueghja à cuntenenu a maravigliate u mondu cù rializazioni in l'automobilista, tecnulugia di computer è robòtica. Ma a più sorprensa hè chì tuttu u japunesi, nudda impurtante quantu l'antica, si mette in u corpu di a vita moderna, in l'apparizione di megacighji è l'internu di appartamenti moderni.

L'internu di i appartamenti hè carattarizatu da a simplicità, l'eleganza, à a listessa funzione chjattiva. L'estetiche di a simplicità, l'eleganza è a praticità sò distinti da u stilu giuseu. Inoltre, queste sò suluzione inghjennula à i travagliu spessu.

L'abitazione di u Ghjappunese tradiziunale ùn hà micca pareti. U paisaghju di u circondu hè una estensione naturali di l'internu. In a casa japonesa ùn anu nisun chambres, ci sò "zoni funziunali" (cum'è sonani moderni!). I zoni residenziale sò spartuti per mezu di curtains, screens, partitions, differenzi in u nivellu. U spaziu di l'appartamentu in u stilu japonesu hè luminoso è aria. Muditu cumu per quelli chì amanu a diversità: a mobilità di e partitions, a schermu permette u minimu ogni ghjornu per aghjurnà l'internu.

Principi universali di l'estetichi ghjovani cumprendi in "cutting off" all innecesariu. A basa di l'internu di l'appartamentu in l'architettura nustrale hè u vacu. U vacanti hè un spaziu chì sfascià l'elefantà di e pochi elementi chì custituiscenu l'internu di a casa in u japunesi.

Minimalismu hè u stilu di l'internu giappunisi. L'estetichi di a simplicità pressupugieghja a presenza in l'altru di solu i pezzi necessarii di u mobili è u decoru. Home ware hè situatu in l'armunia integri.

Un elementu tradiziunale di l'internu in u stilu giugianu hè un nicchulu in u muru. Pone ciò chì pò dicurà l'internu (un vaso di fiori, una figurina, un casket), o qualsiasi cosa cari à u dirittu (libru, ritrattu).

In l'internu di l'appartamentu tuttu hè prestu praticu è bella. Bellezza in Japanese hè sinònimu di u cuncettu d'unicitati. Ogni oggettu, ogni cosa deve avè una persunità unica è unicu. È u significatu sicretu di a bellezza di ogni cosa hè comprenda solu à i maestri.

Unu di i principii fundamentali di u stilu Japanese hè l'armunia cù a natura. A "natura" simplicità, bellezza naturale, saliendu a pruduzione naturale di u mobili è elementi di decoru sò tutti manifestazioni di l'essenza di l'estetica japonesa, hè a filosofia di a casa japonesa. U so internu assume calmu è caldu. Tutte e materiali naturali: legnu, brianti irregulosi, paglia, paper rice, bambù.

L'illuminazione hè una parte integrale di a cumpusizioni interiore. Lu luminu spargugliatu avissi "aduprà" uni pochi elementi di l'internu, sfascià a unicité è significanza di ogni subjecte.

L'atmosfera di a casa japonaise hà una influenzia calmaria in i so abitanti è i stanzi. U spaziu di l'abitazione japonesa hè un locu per meditazioni, u restu di l'òpere è di i prublemi.

Viaghjà cù l'internu japonese hè circundatu di l'aria è di a lumera. Ghjè vicinuatu di bellezza, sape cumu truvà u vede a bella in i cose più ordinariu. Hè stancu da l'affullanza di un locu fora di u mondu. Hè sàviu è gode di vita.