"Australia" cù Nicole Kidman postponé

Quelli chì ùn ponu esse cusì à vedà u ​​novu dramaticu epic "Australia" da u direttore principale Baz Luhrmann, duverà aspittà un pocu. Sicondu u Kino.ua, l'estremu di a cinta cù Nicole Kidman è Hugh Jackman in i roli principali hè posposti da u 14 di nuvembre à u 26 di nuvembre.

Hè struitu chì a decisione di u studiu di u 20 di seculu in Fox per posponà a data di liberazione hè da causa di i megliurenze chì Luhrmann è u cast anu da fà. Grazie à i novi termini, u direttore australianu Moulin Rouge! (2001) avè avutu più tempu di mette i cose.

Sicondu u novu schedariu, a cinta apparisce in cinta menu da una settimana dopu à u "Volt" (Bolt) da Walt Disney Pictures è a cinta "Twilight" di Summit Entertainment - quessi proghjetti sò scelti per u 21 di nuvembre. Ma hà bisognu à cummattiri contru i film "Carrier 3" cù Jason Statham è "Road" cù Viggo Mortensen, Charlize Theron è Robert Duvall.

L'accionu si faci in Australia durante a Siconda Guerra Munniali. In u centru di l'eventi, un aristocraticu inglese è un poviru pastore - per pruteggià a so prupietà, una famiglia di high-ranking hè dumandatu à dumandà l'eroi di Jackman per aduprà 2,000 capre di u bisti da a cità di Darwin a través di miglii di millioni di terra dura. A saga vi diciarà nantu à a rilazioni romantica chì si spende entre l'eroi di i strati contr'à a storia di a sucità.