Ammaistele

Allora, finaraghju, u to babbu hè natu. Tuttu questu tempu a mamma avia de piglià cun ellu è questu. Sembra chì tutte e difficultazioni sò stati arreri. Ma per u vostru picciottu, solu un apòtricu ghjocu chjamatu vita. Per assicurà chì era sanu, forte è ricivutu bona nutrttu da i primi ghjorni di a vita, duverà furnisce una lista completa di tutti l'elementi nutrittivi utili per a salute. U maiò grandi beneficiu per u so zitellu è u più maiò di vitamini vi assicurà l'ameglie. In questu, possite a so forza naturali è a bellezza.
Comu regula, e donne chì ghjovani ùn anu micca amparatu u so babbu novu. Sfurtunatamente, ùn sanu micca infurmati nantu à l'alimentazione propria. Questu hè particularmente cusì à e donne chì, per a prima volta, hà pigliatu u viaghju di a maternità. Hè vale avertitu chì in questu casu avete bisognu à passà u vostru vrollà è eseguisce i cunsiglii chì sò datu.

Una manera naturali di ameglie u tarritoriu.
Perchè a mamma è u zitellu ùn hè naturali di a crescita naturali di l'amegione, hè direttamente da u pettu. Ma in certi casi, ùn hè micca pussibule per ognunu a vede u so senu à vista, per alimentà u zitellu. Per esempiu, in quelli casi chì vo avete riceviati, una ghjovana hè svegata da a timidez naturali. Cosa da fà in sti casi? Eccu i tecnulugi muderni venenu per noi. In particulare pè casu di such, a pompa di buttare hè creatu. Ùn hè micca difficiule di truvallu. Quasi in ogni farmatica sò dispunibuli ponti mammali. Sò vinuti in parechji modelli è tipichi, affinch'elli si sò piacevuli in a vostra borsa.

Ci hè parechji casi chì a mamma hà da parte cù u zitellu durante un certu tempu. U latti di mammali guardatu in e cundizioni sterile vi aiutà à u vostru zitellu per esse cumpletu è cuntinuatu tuttu u tempu.

Quandu allastassi davanti à ogni mamma, ci sò parechje domini standard. Quandu deve spessu alimenta u mo criaturu? À quale tempu per cumincià? Hè bisognu di observà ogni intervalu in l'alimentazione? A risposta à a quistione di a durazione di l'alimenta, à quale età, a mo mamma devenderebbenu trottu. Questu hè in l'eventu chì ùn ci hè micca prublema cù a pruduzione di latti. I medichi ghjunghjenu i pugnali di un annu. Ma cù ogni zitellu, sicuru, ghjè in parechje manere.

I misuri di lattighjenu sò ancu una bona alternativa à l'ameglie . Ancu se a prima volta hè cunsigliata per alimentà u zitellu, a mistura sarà assai utile. A medicina attuale hè travagliatu seriu u prublema di nutrimentu per i babys. Questu hè duvuta à l'enfasi di u grande numaru di donne. Per via di u risultatu, ùn cessinu di furnisce u lattu. U sviluppu in questu spaziu - in u campu di l'alimentariu alimentariu, hà righjuntu u puntu induve hè casi listinu è simili in cumpunenti per u latte maternali.

In u prublema di manghjà pane cibo, avete bisognu di parlà cù u vostru duttore. Serà ancu cunsiglii valurosi di e mamma chì anu passatu in questa fascia complicata di a maternità.

Ma ancu u megliu è benessiri d'avè alimentatu è duverà amari. Perchè vene unisci, è senza chì a relazione stretta di mamma è u zitellu. U zitellu accupa literalmenti cù u caldu di a mamma è a cura. Un cuntattu furmulatu fisicu, chì a mamma è u zitellu eranu novi misi addulurati, cuntinua più. Un hè un gran miraculu? Perchè a mo mamma, ancu questu ancu me permette di imbue più u me novu rolu di a maternità in u massimu, u volumu massimu.

L'amatizza face una formazione naturali, naturali di tutti sentenzi è di memoria. E cu ogni alimentu chì u zitellu hà vedutu a so mamma, a piattera, tocanu, degustate u so latte, sèntate cumu si respira è pò ancu sienti a so core.

Solu cù anziane pò aghjustà a salute è a bellezza di u to babbu.