Tips per i vacanze di l'estiu in u ghjugnu

In ghjugnu, ancu in a zona media, a stagione di battaglia apre. A temperatura di l'aria è di l'acqua vi permette di sunbathe in a spiaggia è nàscita in un fiume, lago o stagno. Hè impurtante chì i prucessi solidi-acqua prumove solu benefiziu à u corpu, è senza nudda! I nostri cunsiglii per i vacanze di l'estiu in u ghjugnu vi purtaranu benefizièghjani è ricunniscenu veli.

Impurtante

Pagaete attente à a qualità di l'acqua. Ùn bagnate in corpi corsi di acqua cù e spiaghjetti sculari.


A prutezzione contra e emboli

In l'estiu, l'attività fisica generalmente aumenta, chì in persone pazienti pò causà convulse di i musculi vitturi. Hè particularmente perikulu in casu di suprafatiga o ipotermia duranti u bathing.


Tip

Prima di nàscita (bicicletta o caminu longu) cura cù u pede: calentà u mità è a parti suprema di u musculu gastrocnemiu, presse à u centru di i fossi popliteali. In l'acqua, puderete realizà eserciti chì furtificheghja u pettu, megliu u so forma.


Esercitu

Standing on the spaddi in l'acqua, mette e mani in a so cintura è ritmettichi pigliate dui elpi, tornendu sughjettu u to pettu. Fate almenu 30 volte.

In ghjuni passanu più tempu fora di a cità, camminendu in i boschi, picniceddi in natura, natatione in fiumi, laghi e circà una fioritura di u felce in a notte d'Ivan Kupala. Grazie à i cunsiglii per i vacanze di l'estiu in u ghjugnu, pudete furnisce à a vostra vita assai cunsiglii utili.


Camminare

I sforzu in u boscu per e buchi o "raids" per i picnics ùn pò micca solu fà piacè, ma ancu avere micca avè ùn avete micca preparatu per elli.


Semu salviamu da i moschise

Per scantene annantu à i insetti, aiutà à i rimpiazzatori naturali - olii essenziali di u Cuncorsu. Applica uni pochi gucci nantu à a robba.


Cubra a testa

Capone in u boscu hè mandatu - hè quì u primu regnu di cunsiglii per i vacanze di l'estiu di ghjugnu. Prupìa contra u sole è u focu, u pruteghje u traumu è da i ticks. Per e caminari longu, hè megliu esse chjappu vistitu di fabrici densi chì guariscenanu a furmazione di scorchi di u sole è u crezinu pussibule. À u ghjornu di ghjornu in ghjornu in u boscu di u mediu, pudete scuntate cun una serpente - quellu misi sò speciali dispiacenti à bascu in u sole.

Quandu si va in u boscu, ponu valdi stivali è trousers strappati di tela densu. In a so manu, camminendu in i boschi, hè vale per voi un gran puddaru.


Apprendre à esse amici cù l'acondicionatori

In l'estiu in a cità o in u carru sò perseguidosi da novi periculi, una di e quali hè l'acondicionamentu. A longa stà in una stanza chilada si troppa cun u cache di rasu, un corpu nettu. A causa di una gota di freti alta, u corpu si experimenti un difettu locu o l'excevule di sangue, chì ponu purtà a stufa.

Prima di introduverà o abbandunà a stanza, operanu a vostri pulenda in i punti attivi chì sò in a superficia di u pezzu di u dettu, in u groove trà i tendini à u pianu media. Si appartenenu à u meridianu di u core. Impressate ogni puntu per almenu un minutu.


Attenti

Oghje cumu travagliatu da un flussu di l'aire frediu da un fanaticu o un acondicionador d'aire, in particulare in una pusizioni sottusicatu, porta à u dolore in i musculi di u collu.


Utilisimu

Eliminate u dulore in u collu: cù trè diti - l'indici, mediu è senza nome - di l'eppo fugliale, cogliu cù cura di a testa di a testa è, facennu movimenti pressanti suttili, passate i vostri ditti da u principiu di u filu di u filu di u collu è seguite a linea à u mità di l'spalla, repite diversi volte per 2 minuti.


Cercate a furtuna

U 21 di giugnu hè u ghjornu più longu è a ghjurnata più corta di l'annu hè u solstiziu d'istati.


Interessante

I paesi eslavici anu celebratedu longu u 24 di giugnu di una festa di u solstiziu d'istate, o Ivan Kupala. In questi ghjorni longu è nuttate, casi nuttati bianchi, hè stata accettata per caminariate assai, cumunicà cù a natura è di dorme un pocu. E donne è e ragazze à u alba lavè u roghjunamentu, chì assorbiu l'energia di u Sun è a forza di l'arbe; caminava senza ciccallu nantu à a rossa in order to increase their beauty and health. A notte di Ivan Kupala ci era una tradizione fantastica - per circà un fernu fiore. Hè cresce chì dissolta una volta un annu è solu sta notte. Questa fioritura per ellu chì si scena, aiutà à truvà un tesoru, portanu bona furtuna, cumprendi i prudutti. U falu stessu era cunsideratu cum'è amuleto. Cumpratu in a vigilia di Ivan Kupala, era utilizzatu com un talismanu, purtendu a bona furtuna in tuttu.