L'amore hè un donu, una reazzione chimica, o solu una illusione?

Oghje, per dì chì ùn ci hè nè amuri, hè diventatu sempri più. Certi pirsuni pensanu chì l'amore hè solu un misconception cumuni. Un tipu di meccanisimu suciale chì si conduce, faci è cunvince chì hè cusì necessariu. U fattu chì avemu fattu l'amore hè parti di un pianu di a societaria più grande. Dopu tuttu, in ogni locu, induve ùn vede - u cultu di l'amore. Dopu avè a zitiddina avemu avutu vistu cumu vede una donna è un omu. Tuttu chiddu chì ci circonda, tutta l'informazioni chì vene da fora ghjasture cusì campà. Amore - un certu pianu di a società, un ritu rituali di quale ùn pudere micca scappà. Lighjate è vede, ricordate chì deve esse cusì è incorpore u schema in a vita.


Calore da Wit

Altri dicenu chì l'amore hè solu una reazzione chimica in u corpu è u moveru. È tuttu ciò chì hè insitu è ​​cantatu in versu, tutte e fiorinu di u ventre, u pallimentu di u core, l'estensi in l'ochji, u mondu chì canta è rende in ballu ... tuttu hè quistione è hormone. A tenerezza chì avemu sentitu per una persona hè tutta di l'hormone, cum'è a fideltà, a felicità, a gioia, l'amore. L'amore hè un settulu d'hormone, reazzione chimica è elementi chì facenu per esse felici è felice. Semu cuntenti, sìammu in u celu sèttimu, è tutti quessi hormoni sò sustinienzii narcotichi. Cum'è l'amore stissu. Hè bisognu à esse cum'è animali è tubi di teste? Sopravvive tuttu ciò? Risk? Semplice micca intelligente ...

Ci hè chì i veri boni poemas di i più grande pueta, i rumanzi è di u filmu di l'amore - tutti quessi sò solu reazzioni chimica chì pressu à e persone à l'averebbi insane. Vale a pena? Dopu tuttu, tuttu ciò chì si cunsiderà cum'è un miraculu è un rigalu maravigliu hè ridduzzione solu à e reazzioni è iquazzioni chimichi, è simu assuciati da i simi per i scimomi chì solu vulete satisfzià u desideriu è ricevenu una dosi.

Ci hè un puntu di vista più. L'esencia hè chì l'amore hè solu un instinute biologicu di riprutazione. È tuttu ciò chì avemu avemu travagliatu hè un cunning plan di natura, una trappula chì ci seduce per chì simu simplici ... ripruduce a nostra propria natura. Dopu tuttu, senza stu attrazioni, e passioni di "ochji bè chì ùn hà micca di fà dorme à a notte", l'umanità mouriscu. Questa hè l'essenza di i sonnets, i canzoni sottu a luna, fiori è rigali, ghjustizia di l'ingenu, assai ritimi umani è un set di i nostri sentimenti. Tuttu chistu hè di fà u zitellu è di cultivà. Una persona hè equalizada cù un sito, cù riflessu è instinti, i desideri, u principale di quale hè attru sessuale.

È quelli chì ùn sò micca amici cù a quimici è a biologia, ponu cunvince chì l'amore hè un muvimentu pianu economicu. Ogni mercanzizazioni autunumisu. Dopu tuttu, l'amuri oghje hè una ilusione cumuni, qualcosa chì facianu e cose desirable. I libri più famusi, i filmi è i canzoni sò nantu à l'amore. Hè assai rigali sò datu "per l'amore". I ragazzi want to be beautiful, buy makeup per è amatu. Chì ci pudemu dite micca di u perfume, quandu a persona si vulete che olle com'è fiori, attruva, porta infurmazione per un cumpagnu potenziale.

U cuncettu di l'amuri oghje ghjè veramente un big marketing. Tandu, cum'è una persona, rapprisèntanu un set di qualità è e caratteristiche chì sò potenzalmentu prufessiunale o micca prufessiunali in u "mercatu di amore". Sì dite cusì cusì bellu, hà pussutu un capeddu longhi è capelli beddi - hè assai più faciule per voi per truvà un "socie è un cumpratore" chì un bassu, cumpletu ... Quoi hè cunsideratu attrattivu hè cunzidiratu chè desiderate, per quessa chì sì sperendu un patronu, chì serà in esigenza per e caratteristiche di "amore". Eccu, l'amore stissu addivintassi di un attu di vendita è una transizione prufittuosa, certi caractères à cambià per l'altri, una sola categuria di merchenzie è l'altru in cunfurmità cù e bisogni di u mercatu.

Nostri medichi, inganziusi, expectazione

Dopu avè lettu tuttu ciò, pudete riesce, in queste parole, u significatu è a parte di a virità - sarcasticu è negativu. È scurdate di i vostri amichi, di quale hè chì per certu, ci hè al menu cinque. E ellu, sottumessu, accunsenu cù una di sti teonii, l'amore per ellu hè certamente illusion, ingannimentu, qualchì manera efemera e indignu di l'attinzioni. E ora ricurdate di e famiglia felice Famosa. O ancu maritatu. O un omu chì hà amatu chì ama veramente un omu. Rete riri di sti paroli è dicenu chì tuttu questu hè u lotu di "romantichi incisu". Dopu tuttu, parechji di elli ùn anu micca bisognu di sta parolla prima. Ciò chì avemu persu faciu vulnerable. Allora, quellu chì hà amatu veramente è hè rifiuttu, chjamanu l'ingannimentu, illusion. Dicenu "un cincu è un romanticu dissiccatu". È veramente hè.

E persone ùn anu micca bisognu di pensà à l'amori, cumu nantu à i prudutti di dodarmaraghju, nantu à i reazzione chimica. Fate quandu vi vanu à appiecà à i so sentimenti. E persone chì amanu, fate u so radebia è ùn importa micca l'opinione di l'altri. Ùn bisogna micca bisognu di pensà. È li trombole refutazione chì l'amore hè una illusione. Dopu tuttu, chì si sentenu hè veru. Allora hè bella.

Perchè qualchissia ci sò opinioni chì l'amore hè una fiction? Questu hè duvuta à l'occasione di disappunitu, di cuncepzioni è di quelli chì ùn anu micca truvatu u so amori è di quelli chì sò teme chì ùn anu micca truvatu, chì a pèrdite una volta, chì era successu chì era abbruciatu è disappunitu, è ancu quelli chì vìdenu a pena è a perdita altri.

Perchè vene questu avvene?

In u pòpulu ci hè un dicenu "l'amore hè persone". Ancu avemu vistu un omu - un fermu, fortu, in successu à una ragazza fida è dannu, avemu da ricurdà sta parolle. Oghje vendu "inadegwate" in u nostru parente di opinione è ùn capisce micca: hè questu quanti pò esse ghjunti parei diffirenti? Cume si una piccola fida, cum'è un zitellu à quale tutte e sicondu scorri, quandu pò esse u persone di e diverse categorii, tipi è ancu in generale, amori à una distanza? Spessu si occupa, u casu di divorziu o ùn anu da disaccordiu, culpanu unu di i partiti. Questu hè sbagliatu. I relazioni sò travagli per dui persone, un attu di interaczione suciale, induve ogni unu di i partinariati cuntene un rolu impurtante, participeghja in relazioni edificanti, truvendu un intelligente, etc.

Una donna hà sempre una relazione cù una persona di circa u stessu livellu mentre ella. U cumpagnu di certi modi hè u riflittendu di noi, perchè si avemu accusatu è clandestinu, allura hè sbagliatu chì hè. L'amuri hè l'armunia, hè una simbionu ben cunfurmata, induve ogni società scontra certi dumande di l'altru. Ciò chì vulemu, avemu bisognu. Ùn ci hè micca un "amore cecu", sieievolati sughjetti. Hè solu chì certe volte ùn capiscenu micca u valore di l'altri populi, i so gustos, quì facemu cuncrementi premature. Ogni persone choci per ellu ciò ch'ellu necessita. Semu cundannate questu o chjamanu una ilusione, da quì avemu noi sbagliati. Se ùn capisci micca qualcosa o ùn hè in discu cù i nostri principi di u gustu, questu ùn significa micca chì questa cosa hè male, malata o illusoria. L'amuri hè a cosa individuale di tutti è quellu chì sapi quantu l'amore sempre sapi u prezzu ghjusta per ellu.