Quante hè bè cumprà Champagne?


Se avvicina da i vacanze prediletti d'annu. È ogni campiunale auturizata nantu à a tavula sarà una buttiglia di champagne. Eccu una tradizione ùn solu in a parti orientali di u cuntinenti, ma ancu in Occidente. U vinu Champagne ùn hè micca un pruduttu simplice. Hè rive cù legends, tradizzioni e reguli inutilmente inutilità.

In a storia di l'omu, ci sò assai granni invenzioni. U focu, una rota, un arcu cù frecce, puleva è, sicuru, una buttiglia di champagne champagne. L'invintu di stu pruduttu hè attribuita à u moncu empereziu Dom Perignon, chì in u 1668 un pocu di nahimichil, risultatu in una edita maravigliosa. U nàscita di lampi burbichi attesu in a pruvincia francesa di Champagne, cusì un novu tipu di vinu hè chjamatu champagne.

In spessu in una divertente campione, pudete sente: "Ùn piace micca champagne!". Hè assai probabbili, questu omu ùn pruvavvi u champagne bonu, è s'ellu ùn hà micca bisognu. Iè, si, champagne hà i so sicreti di l'usu! Tuttu chistu pò esse facilmente aprì à leghje e reguli basi di bevande. Partiremu a scelta di a marca di champagne à u cunsumadore. U gustu è u culore, cum'è no dicenu, non cumandati. L'unica cunsigliu - fate puru averebbe da falsi, cumprà vinu in tinede.

Cumu apertu l'buttigliu correttu.

Aghju deve so appughjate à sparà à i candele. Invece per parechje stu mumentu hè impurtante, u champagne hè stata aperta in silenziu. A qualità di champagne ùn depende micca di a forza di u "scogliu". Doppu u so "shot", u diossidu di carbonu si evapora rapidamente, è u vinu spumante si metti à ghjucà cù i so bumbuti magic magic.

Ùn pruvate micca daveru una buttiglia di champagne prima di usu. Unscrew the plug suavemente, mentre chì mantene a buttiglia cun un liquidu à un angolo di 45 gradi. Se u champagne hè superculturale, u plug ùn pò micca esse apertu à tuttu. U vinu deve esse riabilitatu à 7-9 gradi. Per questu hè abbastanza da mette in a frigorifera per duie ore.

Quante hè per esse campagnolu.

Pare chì hè più faciule! Hackeò l'buttiglia in un modu di hussar è l'hà spulatu nantu à i vetru di a cerveza. In fatti, tuttu hè assai più cumplessu. Pour el champagne in un vetru lentamente, dirette un chjappu di vinu solu nantu à u latu di u vetru. L'avete devenu in dui lotterie cusì chì a spuma seduce. U rimbrittu di u vetru vole à trè quarti, hè cunfurtu è bella.

Cups cum'è champagne glasses sò megliu micca di utilizà. U vinu màgia ùn ghjucanu in elli è ùn pesa u so bouquet. U lugizianu deve avè a forma di un conu, chì allarga a cima, è da cunsiderà. Sunnu solitu sò fatti cù pareti lisici di u vitru incolore.

Dopu à e vetrate di vacanze per champagne pruvate micca di lavà in u lavà. Questu hè chì a cumpusizioni di u lìquidu di limpi includenu silicuni. Làvate solu cù l'acqua ingiustizia è rinsegna cù l'acqua neve.

Cume bevitatu champagne.

U metudu di "scuru" o "salvo fire" ùn usa micca champagne. Hè braticata pianu pianu. Per aghjustà l'appetite, observe a ghjucata di bombe in u vitru. Hè un vinu spumante è un peccatu micca per piglià l'appruvazioni. Enjoy the bouquet of magic and the golden color of the drink. Dames bè, ùn bè micca u champagne cù labbra pinta. A cumpusizioni di u lipstizzo cumpriu una sustanza chì neutralizeghja tutte e cose qualità di champagne.

À l'etiquette, u vetru deve esse tenutu da u pede. Certi sò tenuti à u fondu di i peri per una stabilità è affidabilità maiò. Ùn hè cunsigliatu di mantene a vetru à a cima. Prima, ùn hè micca permessa. In siconda, u vinu sarà calatu da e mani è si pèrdite unipochi di u so gustu.

Com'è un appetizer for champagne, pudete cunsiglià una varietà di frutti, castagni, furmagliu cù u moltu, sandwichs di caviar, platti di cunnessu è carne bianca. L'Appetizer internamente è u gustu rispundimu à u divinu. Ma crede à mè, ùn avè micca champagne cun catu chjuca, cum'è l'usu cusì. E in ogni casu ùn sputa micca e bombe, in u biccheri cù una furcedda. Dopu tuttu, sò questi bumbuli chì i pruduttori di champagne hanu investitu u so travagliu duru.

Iò vulemu di vìviri champagne in correttu, è gudite a maiò opare d'arti in l'enoteche.