L'analisi necessaria in a pianificazione di u gravidenza

Durante a gravidanza, a futura mamma è u zitellu sò sottu a tutela di i medichi. Ei teste necessarii è perchè? L'analisi necessariu in a pianificazione di a gravidanza - u tema di l'articulu.

Ultrasound examinations

A prima volta l'ultrasound hè fatta durante u primu trattamentu di una donna à u duttore. In i primi stadioni (5-6 settimani), l'ughjettu principale di l'studiu hè di scunnicà se esse una gravidenza o una gravidenza ectopica. A prussima volta, l'ultrasone oblicu hè realizatu per un periudu di 10 à 13 simane. Sì una donna hà capitu chì ella hè imegata durante stu periodu di u tempu, u secondatu cunsigliatu prutucatu a prima volta in a fila. Hè nantu à scanning ecografia - un studiu chì pò identificà u risicu di malformazioni in un zitellu. À questu stage, pudete identificà 2 patologii cromosomali congenitali - Sindromu di u sindromu di Edwards. In l'ottu 7 ghjorni, idealmentu di u stessu ghjornu, per a precisione di i risultati, l'anziana hà da sottumessa una pruduzione biochemica, l'appuntamentu "doppia test". Per fà questu, avete bisognu di donate sangue da a vina. Sì, basatu annantu à i risultati di sti dui studii, hè detecatu un risicu di risichi in u zitellu, u duttore recomendarà di diagnosticamentu prenatal (durante stu prucedimentu, u fluidu amnòticu o u sangue di a corda hè stata presa per analizà u chromosome set è di clarificà u diagnosticu). U second screen ultrasound hè per a 20-22 semana. I so risultati sò ancu sintesi cù u risultatu di prufilamentu bioquimicu (questa ora hè chjamatu "triple test": permette detreve ancu u terzu disordine chromosomale - difettu di u tubu neurali), chì hè fatta per un periudu di 16 à 21 simane. L'ultima ultrasound pianificata hè realizata à a 32 simana. Hè ancu diretta à detectar difetti pussibuli, indettendu per u fattu chì u zitellu era sempre troppu chjucu. Duranti l'ultrasound, i medichi evaluanu diversi paràmetri chì deve pareghjanu a durata di u gravidenza: u grandu di l'utru è u zitellu, u tonu di u mioometru, u gradu di maturazione di a placenta, a quantità di u fluidu amnatuicu. Analise l'estructura di l'organi internu di u zitellu, a pusizione di u cordone umbilical.

Doppler

Stu mètudu di i diagnostichi ultrasoundi faci fà possibili di sapè s'ellu u zitellu hè nutricatu nutriente bè è l'ossigenu da a mamma. Duranti l'esame, i duttori avalicceranu e funziunalità di u flussu di sangue in l'artèria uterina, a corde è l'arteria cerebrale media di u zitellu. Dopu avè verificatu, à quale veloce flussa di sangue à i navi, ponu esse cunnirmatu quantu rapidamente è in quantu quantità nutrienti è l'ossigenu vènenu à u zitellu è sequestichi figuri rispunsentanu à u terminu di gravidanza. U studiu hè cunnisciutu in 2 stages. Prima, ogni medica studia tutte e 3 arteriasi usendu una ultrasound machine. Quandu a so imaghja apparizione nantu à u screnu, volta nantu à u sensoru (Doppler), chì prutege a velocità di u flussu di sangue, a so pressione è a resistenza di u bastimentu. I distrutti di i flussu di u sangue daveru indicancerà cumplicazione cumplicabile durante a gravidanza. Allora, se u zitellu ùn hà micca nutizia suficiente, pò esse natu cun un pianu pisu. Sicondu u testimoniu di u mèdicu, per esempiu, s'ellu ci era cumpressione cù e pregnanzii previ, Doppler pò esse realizatu da a 13 simana. In pratica larga è senza fallimentu dichu scruttu hè prescribed for every woman pregnant in u piriu da u 22 à a 24 simana. Se u mèdicu palesa i disordini di u flussu di u sangue, prescrive un second studiu.

Cardiotocographie

U studiu cunsiste à evaluà 2 paràmetri - a freccia di a freccia di u zitellu è u statu di u tonu uterinu. Misuranu 2 sensori, chì sò assuciati à a futura mamma in u stomacu. U terzu hè in a so manu, pressu u buttone ogni volta u zitellu si move. L'essenza di u metudu: analizà u cambiamentu in u latru di u zitellu in risposta à i so movimenti corpu. L'urdinamentu hè di scuperta si l'ossigenu quantu hè furnitu à u zitellu. Cumu travagliu stu modu? Quandu si moviamu (runemu, facemu a ginnastica), avemu un corbuffiu più veloce. U fenomenu hè chjamatu riflessu cardiaticu, hè furmatu da a 30 simana di gravidenza. Se ùn avemu micca bundanza d'oxigenu, a freccia di u core aumenta, è u nùmeru di beati per minu serà supira a norma. U stessu cambiamentu pò rissorsa à u zitellu. Ma in u casu si ellu ferma mancu d'ossigenu, u so corpu hà cumportatu sfarente. Per una forza di salvezza, u zitellu si spende a menu, è in risposta à u muvimentu, u so pulse frenà. In ogni casu, u diagnosticu hè unu: l'ipoxica fetale (mancanza d'oxigenu), solu à varianti gradi. In regula, durante a gravidanza, u second sensor, evaluendu u tonu di l'utru, hè raramente usatu. Ma à u mumentu di u cunsigliu, dà u duttore infurmazione impurtante, cumparendu chì cose spessu i prucè, quale hè a so forza è a durata. Se si sò debbuli, pudete bisognu di fà introductore di droga per rinfurzà. In parallel, vighjà i cambiamenti in u latru di u zitellu, i medichi pò avè avvinciutu è impediscenu altre complicazione in u tempu. Allora, s'elli averebbiate chì u zitellu ùn hè micca bè ossu di l'ossigenu, forsi ùn saria micca pussibile di sustene a nascita naturali, è hà da esse aduprà una cesarianu. KTG deve esse passatu almenu una volta, à a 34 simana. In ogni casu, parechji midagliuli cunsiglianu tutte e donne per capisce stu studiu ogni 10 à 14 ghjorni da a 30 simana, appena chì u zitellu sviluppa un riflesse cardiologicu. U primu u zitellu hè diagnosticatu da l'ipoxica, più tempu si ferma per u trattamentu. In certi centri medichi, pudete pagà un dispositivu ktg è cuntenenu un studiu in casa, mandendu risultati via video à un medico chì seguitanu a situazione remota.