Parente Zhanna Friske è Dmitry Shepelev partenu di Platonu

Per a prima volta in cinque mesi da a morte di Jeanne Friske, l'ultime nutizie nantu à u cunflittu tra u so vicinu persone hè stimulanti.
Aieri, in a capitale di u Dipenuntu di u Dipenedale di u Dipartimentu di u Dipartimentu, si tenenu postu l'audizione, durante quandu a disputa trà Dmitry Shepelev è i paisani di u cantanti in u tema di a custodia di u Platonu hè discutitu. A cumanda era assistita da rapprisentanti di tutela, un psicologu è parti interessata. Durante a reunione, i vede è l'argumenti di u babbu di u zitellu è u so missiavu anu intesu.

Per via di i negozii, Dmitry Shepelev prumesse di scuntrà i genitori di a so sposa civile è i permettenu di vedà à Platone un ghjornu.

L'infurmazioni dici chì Dmitry hè vinutu à l'affari tutta di trè guardi. In ogni casu, questu ùn hè micca surprisante, perchè Vladimir Friske hà rimissu amici di tumbà u so figliolu. Invece a suluzione positiva di u prublema, ogni parte hè infosa di u risultatu di a riunione. Dmitry Shepelev insistia chì Platone veda à i so aviani una volta in sei mesi, è Vladimir Borisovich hà dettu chì era parechje volte un mesi per cumunicà cù u so nipone:
Vogliu vede Platone ogni simana, cum'è prima. A me moglia Olga u purtò à sente duie anni, ella miss him very much. Avemu a paura chì ellu vi scurdate à tutti. Shepelev hà dettu chì sò alcoolichi, ma questu hè micca veru
Sottu à l'arrangementu di e partiti, un regnu di riunioni cù u niputi hè stituutu per questu tempu per sei mesi. L'avucatu di a famiglia Friske aspetta chì duranti stu tempu i partiti seranu capace per adattà è stabilisce una relazione di confidenza.