Lavu per pelliccia oleosa: gels, scumparite, machja

Attribuzioni di cura di pelliccia oleosa.
A cura di a pelle trede furia hè particularmente prudente, postu chì hè questu tipu chì hè propensu à l'acne, perchì i tarri peri è e diverse inflammazioni. Ma si sbuccià è mascara ùn sò micca più spessu ch'è una volta di simana, ci hè un altru modu di purificazione, chì avemu usatu ogni ghjornu.

Hè nantu à lavà. E i prupietari di sta tipu di pelle necessanu trattà cù un attitzioni spiciale.

Rispunsente chja:

  1. Ùn deve esse micca lavatu più di duie volte à ghjornu. A esposizione excesiva di l'acqua è l'agentsi speciale ùn anu più irritante à a pelle è porta à l'avvenenza di diverse eruzzioni.
  2. L'acqua ùn deve esse troppu caldu, chì a temperatura elevata solu cuntribuisce à un travagliu più attivu di i glubuli sebacies. Ideale, avete bisognu di lavurazzu cù l'acqua fresca, è una sola settimana pudete duverà prucessi cuntrastanti, alterna acqua calda è fridda.
  3. Circa una volta ogni ghjornu di ghjorni, fate un sbucciante scorcioste. Pudete cumprà un pruduttu speciale in a tenda, ma a cumpagnia affruntarià cù a sal marina di a cucina. Aghju pigliatu nantu à una padedda di cuttuni mossa è fegate a faccia in a direzzione di i linii di massa, è rinite dopu à dui minuti.
    • Sì a pelle ùn hè micca solu in bocca, ma ancu sensibilitariu, u sali hè cunsigliatu per rimpiazzate cun sosa.
  4. Ùn vogliu esse faciatu cun tònica o lotioni per l'alcohol. Se u so impattu hè assai forte, a pelle principià per contru è l'opara di i glànduli sebacies s'intensificheghja.
  5. Assicuratevi di utilizà scumparisci, gels e scrubs per lavà. Puderanu cumprà in a buttone, bona, quasi tutti i nostri cumpagnari nant'à u tipu di a pelle hè questu o questu pruduttu. Ma ancu i listesse chì pò esse preparatu in casa da i prudutti normande.

Rimedii di casa

Tutti ùn sò micca solu regulà l'opara di i glànduli sebacies, ma trabettes à effettuamente e rash, irritazione è pimples. Inoltre, tutti aiutanu à tonà a peddi è migliurà u so culore.

  1. Tonic d'olii essenziali

    Pigliate una vetru di l'acqua fresca, potazione più fresca è valdi quattru zicchini di bergamota è lavanda. Hè megliu, si in u lavaghju, u tònicu ùn falli micca in l'ochji. Dopu à u prucedimentu, asciugate a face cun un discu umida in una tintura di calendula.

  2. Loció di rosi

    Piglia un vetru di petali è pienu cù l'oliu di l'albaricoque. Dopu quessu, calduce a mezcla in u bagnu di acqua. I petali roschi ùn anu perdi solu u so culore. U liquidu resultante deve esse infosatu da circa 24 ore, poi poveru è valdi in un vaso cun una tappa stretta. In u futuru, questu significa chì avete bisognu di secreduce a pelle duie volte per ghjornu.

  3. Produttore di miele

    Sta lotione hè abbastanza faciule per preparà. Scambià dui cullizzioni di meli in un vetru di acqua è aghjunghjia un pozzu di pezzi di lavanda.

  4. Scrub

    Per fà sta preparazione, hè bisognu à imbulighjà una parte di u salinu è u zuccadoru di limonu è cunglite assai. Dopu questu, pò esse strufati in a pelle cù prudente movimenti di massaggi. U rimediale ùn hè micca cunsigliatu per quelli chì anu tante assai inflamazioni nantu à a faccia.

  5. Per estivi peri

    Cù questu companu immutable di a pelle di furtezza, aiuta per trattà cù l'argilla verde. Dui cuadosi di u pruduttu deve esse mischieru cù trè spacciatimi di iogurtu senza additivu. Aghjustassi a mezora nantu à a vostra faccia durante parechji minuti è rinsegna cù acqua calda.

Uni pochi cunsiglii

Esperemu chì u nostru articulu hà aiutatu tutti i zitelli cun pezza furfurta per amparà cumu per piglià a cura da ellu, hà gasu una quantità minima d'energia è energia.