Dating online, cunsiglii à i zitelli

Ùn avete bisognu di cunzidirari online dà l'unicu modu, o peggiu, cum'è l'"unica chance". Ùn manghja l'autucitazione di i capulavvi, cunvintu chì sò cunnonnetti a) solu pruduttori, b) stupiti riunificati cun bunch d'altri difetti addicionali di l'apparenza, u caratteru è altri cose. Ma à u stessu tempu, ùn ne capu sensu di ricusà l'opportunità chì i modi muderni di cumunicazione anu datu. In a reta di u travagliu, avemu amparatu, avemu un divertitu - per via chì passanu assai tempu. È, com'è cunnisciutu, hè in u studiu, u travagliu o l'ochju chì a ghjente si sapi bè naturali è faciule truvà interessu cumuni. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Dating online, cunsiglii à i zitelli".

Allora u nostru cunsiglii à e donne:

1. Sceglite puru - piglià a vostra foto immediata da l'avatar. Per una banda, hè onesto. In l 'altru - micca intrigue. Hè pussibule cun un gattu, una farfalla o una fioritura, è fate a photo in un album supplementu, perchè a datata online ùn hà bisognu nunda in prima vista, perchè ùn pudete micca sempre furnisce infurmazioni affidativa nantu à sè stessu. O pigliate per u principiu - per mandà una photo solu mutually, questu hè, in u casu d'accordu mutuale, à l'altri.

2. Cumu a cunnuscenza l'Internet in certi puntu si preparesi per ciò ch'è aspittà d'una persona, sopratuttu si avete scrittu parechjimi ghjorni. Avete digià familiarizatu cù a manera di scrittura è a sperienza o incapacità per espresione i vostri pensi.

U minus di tutti i cunniscenze virtuale hè chì, in a mancanza di un cuntattu direttu, quandu una persona hè osservata solu in a photo, ùn hè micca cusì faciule simplificà micca di ricunniscenderà i tracce di carattere di u "acquisto". Alas, ci hè u tempu è l'esercitu, per quessa, hè più faciule, di sicuru, di risicà è traschemu rapidamente l'acquisti di u virtutu à u veru, se ci hè un desessu mutuale.

A manera più faciule di decisione immediata hè ciò chì voi bisognu di sta cunnisciuta perchè. Sì solu per l'interlocutore in a reta, scambià d'opinioni è impresione, da lasciate questu. A fine, l'anni si poni passà, è u pensamentu di a riunione ùn avarà mai venutu à qualchese di voi duie in a testa. Ma se a persona hè interessante è avvicinassi cù ellu - da chì cosa di tirà, solu acquisto.

3. Qualchidunu di i signali è i signali sò, puderete stabilisce micca quellu chì hè davanti à voi per u tipu. Se mette un alto pub, filtrà immediatamente tutti quelli chì scrive cun errore. Ùn sò micca permessi li rimelli, per contrà, senza elli, per contrari, ùn ci hè nè manera - postu tuttu, ùn pò micca vedutu espressioni faciale. Inoltre ùn vale micca a vostra attenzione (invece nè nervi) sò quelli chì viranu attornu familiaramente, sapendu pocu di voi, senza capiscenu a vostra intonazione è l'umore. L'argulluria duveria esse alarmanti, è ùn mancanu interesse.

4. A più infurmazione nantu à u ghjovanu pudete evaluà, se hè cunnisciutu da u situ di ghjurnali. In i fori è i siti di circadori, a maiò parte di l'audienza ùn hà micca travagliatu per a constanza, ma ùn hè favuriva per una cunnessione intimi è brillanti. In l'entratuzione di u ghjurnanu, hè più faciule per capiscerà se qualse ti porta o più vicinu. Qualessu cumunitati chì avete lettu è si parlaranu in a vita verita?

Avanzate, pruvate capisce quale pò esse davanti à voi. Ùn vi scurdate micca di a vostra propia salvezza, advereti una persona di i vostri parenti - duv'è pudete andà cun quale. Listen à u vostru core - ùn avete micca fà vene à una reunione è acquite cun una persona, se qualcosa dice per avantu: "tuttu hè bonu, ma micca questu".

In u mumentu (ghjornu, ora) di u sviluppu di a virtualizazione pudete sperienze alcune difficultà. Cumu accustatu à un canle di cumunicazione, pò esse micca cusì faciule d'apre l'un'attra quandu. Inoltre, a frasa "ùn sì micca in tuttu cum'è in Internet" ùn pò aiutà senza aiutu. Hè propiu sicuru chì in a reta què tutti cumunicanu in un modu o un altru sottu i masks.

5. Ci hè ancu e date "cegamente", ancu s'ellu hè strana, ma qualchì preferite per esse misteriosu finu à l'ultimu momentu. Inghjennà à una retazioni, pruvate micca di fantasiarse in anticipu, da quandu avete un minimu di expectati cun deceziunati, perchè deverete capisce chì i ghjovani cagnetti in Internet ùn porta micca sempre un prìncipi nantu à un cavallu biancu.

6. Ùn aghju cesce i fiori. L'acquistare virtuale ùn hà micca un romanzu specialu, è spessu ghjovanu ghjente micca pensate micca nantu à i dati.

Pò esse alerta chì ancu ueru l'interlucutore di Internet cumunicativu di colpu si mette in silenziu. Fate un scontu in a timidez, ancu questu solu. Hè pitagliatu perchè se u vostru novu amici, per contru, ùn sà micca manera di sente à tutti, è ancu cunnuscite i trucchi di ricunione.

7. L'avventura è l'indifferenza - i nimici di cunnosce di qualcosa, micca necessariu virtuale. Ùn ci hè nunda chì deve esse fattu, finu à l'ultima ùn anu micca avutu l'altri. Allora u so scambiu di telefoni ùn hè micca successu è si sò stati pusatu in trasportu pùblicu solu, ci hè bisogna à fighjà.

A discepizzione succèdia, ùn significheghja micca chì tutta a vita hè un disgrazia / hè sopra / anu andatu. Parechji cunniscini "hà cunnisciutu" dopu a prima rettatura. È à u stessu tempu, parechje parechje pruievanu spessu, qualchissia creò una famiglia è ha criucatu i zitelli, è tuttu cumencia cù a corrispondenza simplici.

Solu crede chì, sè stessu vulemu truvà qualcunu, perchè u probabilmente, qualchissia cù a persistenza perchè parechje per voi, in Internet o micca. Ora avete cunnisciutu di i online dating, cunsiglieri à e zitellini, chì speramu chì l'aiutà.