Legendore durante a gravidanza

A maiò parte di e femine pregnant cunnoscenu bè chì neve di i pedi è i turmidi. In particulare pè a fine di u ghjornu è in tempi calchi. A inchazione hè più prubabile in e donne cù a fini di gravidanza. Chì sò sti ciappi, unni vèninu, cose sò perikoli, è cumu per liberà di elli.

Puffiness si produheghja quandu ci hè un ingrossu di fluidu in u corpu è hè nutatu principalmenti in i turmezza. Sò trovani in u 70% di e donne chì incinta. Per distinguish a fughja da a ciappi solitu hè assai simplice, hè abbastanza solu per pressione un dettu annantu à l'area di l'edema è se dopu à trent'anni di pressioni, ci hè un pirtusore in u locu induve era u dete, hè un edema. A ghjente chì intornu à tè pudete ancu avà l'infruite di i gammi in una donna incinta, cum'è ancu puderete vede chì i turmidi è i so ghjustini sò innepiatemente inzuccarati è a donna ùn pò mancu cusì à i so pedi à i scarpi.

Ci hè inzucellazione di e gammi per u cantu supplementariu di sangu chì si forma in una donna durante a gravidanza. L'utru si cresce è prute annantu à i vini pélvica, chì ricivanu u sangue da i parti più rimettimi di u corpu. In u risultatu, a circulazione di sangue hè disturbatu - a pressió di sangue crea una retezioni d'acqua in i tessuti di i turmidi è i peri. A volte una donna hà un excedente di fluidu, chì si forma un edema.

In parechji fimmini incisione chì inchinu ùn hè micca periculosa. Ma avete cura, s'ellu ci hè statu una putenza di a fàccia, u corpu superbi per un pezzu tantu, avete bisognu di vede un medico immediatu. U duttore cuntene a vostra pressjoni sanguinosa è se ferma cù u flussu di i gambi, sarete ospiti è seguità a vostra cundizione in un hospitalu, cum'è queste sintomi ùn indicanu una tossicosa tarda di e femine in partire. Mandatoriu in stu casu hè un analisi di a prisenza di a proteina in l'urina, indica a pre-eclampsia.

Ci hè parechje manere e ricerchi, cumu si pò mancu trattà cù u flussu o ùn permettenu micca à tuttu. Avete bisogna à stà nantu à i vostri pedi è à pusà perchè parechje ghjornu. S'ellu ùn hè micca pussibule, po siate à pusà, pigliate un respiro o in contru calori, fate l'esercitazioni. Ùn face a calzate senza tacchi, ora per voi, ùn serà solu perduve. Abbigliate i scarpi à a bassa vapeuta fatta di cuci di pelle.

Ùn ponu ghjustu pantyhose, calze è calzini, perchè anu a capacità di espresso è cumpressione i navi. Let the fluid and blood circulate liberamente. Oghje scopre l'acqua, anche si pare avellu lògicu, perchè si piglia assai acqua si hè accumulatu in u corpu tantu? Aduprà, aduprà l'acqua à trè litri ghjornu, questu aiutà à ridivà di u liquidu in u corpu chì hà accumulatu sodiu è altre "perdone", chì sò in generale a causa di stagnazioni fluidi in u vostru corpu, è, sicuru, reduzanu inchizzioni.

Inoltre, ùn ignite l'osservazione di i medici di spàrghjenu più di spessu cù i so pedi risultati, u cumpletu cù questa recomandantazione per un longu perpende di u tempu cuntribuisci à u fattu chì u licolu ùn s'acumule in i peri. Dopu questu prucessu, i giuvani sò lighjini.

Tutte e donne anu pregnant si a putulacciata di i peri dopu u cunsigliu sarà postu. A risposta pò piacè un piace, tuttu u toccante, chì hè assuciatu cù a gravidanza, sparisce dopu à u prigione. Perchè assai lotta hè persa chì s'acumule durante a gravidanza. Tuttu l'edema di i pedi è i turmidi dopu a partione hè persa per quasi nanzu à fronte à l'ochji parechji ghjorni.

Eccu alcuni consiglii chì aiutanu à rinfurzà a digià appastate l'ingagiamentu di e gammi durante u gravidenza. Pigliate un vetru di zuccheru d'u beddu tri voti un ghjornu, pigliate u zitellu d'apicchimentu 1-2 cullarone 3 volte à u ghjornu per mezu di una ora prima di un manghjà, o pour un vetru d'acqua fogera 1 settimonata di prugnu, insistenu 10 minuti è pigliate a mità di vetru 6 ora per ghjornu. Ricurdativi chì mancianu sò un diureticu bellu.