Avveru un zitellu cù mediche

L'avvilinamentu di un zitellu cù i medicini hè una situazione chì precise mette radicali di a salvezza di l'adulti. L'incaricamentu di u zitellu pò esse cum'è u risultatu di a negligenza è a negligenza, dettu u deliberatu. In u primu casu, avemu parlatu di i casi induve i zitelli accugghanu à i drogami è, finu à chì anu vistutu da i so genitori, manghja o bevi una dosi grande di elli. Inoltre, pò esse attribuita à quelli casi chì i genitori palliniati: li daveru a dosa incorrecta di a droga, cunfundata, divorziazione incorrecta o micca cunsultate un duttore, preferì à trattà cù a so propria forza. In quantu à u casu d 'abbuense deliberatu di i medicini, hè spessu u casu cù suicidamentu adulescente.

Quandu un zitellu hè invenu inghjulatu cù una droga, ùn importa micca chì avemu qualchì sintomi, è s'elli si apparenza instantamente. Una quantità di droga cun una sobredosi ùn mancanu immediatamente à u corpu per riagerà. U zitellu pò stallà parechje ghjornu senza sensu indibulitu, ma poi a so salute se deteriorà fermu. Perchè, se u zitellu hè statu avvilatu cù drogode per a raghji medica, avè bisognu di dumandà aiutu medica à l'ora di l'urigine: o puderebbe liberà u zitellu in u ospitalu, o (se ùn ci hè micca pussibule di trasportu veloce è senza ritornu) per chjamà ambulanza.

Quandu avete avvistu chì u zitellu hà pigliatu i medicazione, bisognu di principià per attru. Cumu pudete avete bisognu? Elementarii: sì andate in l'abitazione, è una farma di a spiegazione hè spargugliata in u zitellu (o un pocu di curazione specifica da a quale hè stata tata, chì hè struitu o chì e so mantene sò nantu à u pavimentu), è a bocca di u zitellu hè fugliatu in a medicina - probabili i drogu ancora succidutu. Cumencia Cumandalla

Prima, evaluate a cundizione generale di u zucchezzu, - particularmente, prima di tuttu, cura di u sistema di cori. Sè avete avete chì u zitellu ùn respira è ùn vi manca signi di vita - accumèntu a risuscitazione cardiopulmonari immediatament. Se u core beats, u pulsu hè pruvatu, ma u zitellu ùn hè micca cusciutu, mette nantu à u so nomu, cusì stabile quantu pussibule. Pruvate cù cura per a cavità orali - s'ellu de sternu hà avvisu chì ci sò parechji (o numerosi) medicini partenu, pruvate a sguassà.

Se u zitellu hè cusciente, è da u mumentu ingiuva una dosa enorme di medicazione, ùn hà micca pigliatu una meza ora - è hè urgente per pruvucà u vòmitu. Questu pò esse fattu in u modu d'abitudine, anche in una situazione cù u zitellu sarà difficiule. Hè necessariu di dà un linu o u pienu simplice (biote di duie vetru), dopu, tenientu u zitellu fermu cun una mano, cù dui dritti da a manu libera, entre in l'orofarigia di u zitellu, quellu prufonda cum'è pudete, è a mugla. Se per una certa raggiuni (per esempiu, l'accruciate unghie) ùn pudete micca fà cù i vostri ditte - invece aduprate una cullera ordinaria, imbuttendu nantu à a ràdica di a lingua. Avete bisognu di ricordu di chì ancu se u zitellu ùn si spressione micca un vulutu di succorsu à i vostri atti, ancu s'ellu si spende, avete averu da fà tutte sse manipulazioni è forza à vucà. Perchè in questu casu, a salute di u zitellu hè più impurtante da i so fisichi.

Quandu u zitellu detta u prucessu emeticu, avete bisognu di attivà u carbone in a dosi saria. Pone a pappulata nantu à u bagnu, calma è dà tè o latto. Sì tutti i vostri tentative à causà à u zitellu à vòmitanu sò ingannatu è vanu - poi adubanu sempre cù u latte o tè, dopu avè di dalli u carbuso activatu.

Quandu i ghjattivi medichi arrivanu, avete bisognu di vede l'embiu di a medicina chì u to babbu si manghjò. Se ùn cunnosci micca ciò chì esattamente causatu l'avvilimentu di u zitellu, fate tene tutti i medicini chì u zitellu puderia avè accessu, o chì sò stati danucati o scattered da u zitellu prima chì era avvilatu. Se l'avvilimentu hà devenu in un adulescente cù u scopu suicida, è truvate una lettera morti - avete salvà.

Ci hè unepochi di situazzioni à u casu di quale hè impussibule induve u vòmitu in un zitellu chì hè statu avvilatu. Prima di tuttu, per suprattuttu, questu hè applicazione à e situazioni chì u zitellu hè incunsciente. Dopu tuttu, vomit masses, pò accade. A seconda situazione hè se l'avvilimentu hà fattu più di a meza ora ora - ùn ci hè nisuna raggiuni per induce vucazione. A terza a situazione chì pruibisce dinò hè chì u zitellu hà ingestatu alcali, àciti o un pruduttu chì cuntene oliu (per esempiu, gasoline o kerosene).

Hè impurtante ancu di ricurdà chì u carbonu activatu hè u vostru megliu assistente per l'avvilimentu cù drogheru. Pudemu dinò chì hè più efficace è necessariu di ancu vomitu. Dunque, se induce vomiting, ùn l'avete micca, o si tenete paura di pruvucari à vomità in u zitellu - ùn esistenu micca è dà u carbone activatu. A dosi di carbone attivatu per avena l'avvilanamentu aghjustava esse unu gramma per kilogramà di u pesu di u zitellu . Questu hè, se u so zitellu pesa, per esempiu, 10 kg, da quandu hà bisognu di 10 grammi di carbone - è ghjè vinti quarantini pezze, secondu u dosaje - o, 25 o 0, 5 g. Ùn àbbia paura di esaggerari a dosi un pocu di carbone activatu hè casi impossible di vènenu. Dunque, pruvate à dà u so ziteddu cumu ch'ellu pò agghiuttutu. Se dopu chì u zitellu hà vomited chemin di carbone - dà tornu.

Ùn aduprate carbugale attivatu se u zitellu hè invenatu da l'acidu, l'alkali o preparalli chì cuntenenu u ferru. In u casu di l'ultimi medicazione, i duttori assignanu un algorìmulu di primu aiutu. Cusì, i primi dui articuli anu seguitu u stessu - avete bisognu di pruvucari a vucazione di u zitellu, da u donu di latte. Allora li bevia un coppiu di prutini di l'ova cruda. L'ultimu passu hè di piglià una e una cullucancia di cimentu di soda (alimentariu), dissolve in un vetru di acqua - è permette sopra à u zitellu.

Forsi l'u più impurtante in questa affari hè a prevenzione propria, chì aiutavamu à evità l'accident.

1. Quandu si cunsigliu una medicina - cunsultate un duttore nantu à a dosa.

2. Hè ricercà in l'embutuu originali.

3. Hanu bisognu di essiri ammucciatu quandu u zitellu ùn pò micca coperà (alta in u locker, a porta di quale chjusu).

4.Ciccerate a data di cadenza di i drogu, expire l'expired.

5. Tirne out per ch'ellu ùn pò micca esse tressu da u bucket à u stessu figliolu o, per esempiu, un cane di casa.

6. Pruvate cun vigilate cusì o rigalu a medicina à u zitellu.

7. U medicazione adulti ùn sò micca per i zitelli.

8. Ùn pigliate micca droghe quan sò ghjovani - pudete cumenciu per imitate.

9. A medicina si dà in un locu luminosu!

10 Dà à u zitellu una midicina - aprile l'amparà.

11. Ùn pudete micca chjamà di droga in e parolle chì sò assuciati à qualchì gustosa (dolci, zucchetti).