A crisa di 3 anni in u sviluppu di u zitellu

A crisa ghjucà un rol decisivu in a furmazione è u sviluppu di l'individuu. I crisi di una età curretta bè d'impurtanza particularità, è unu di i principali hè a crisa di 3 anni in u sviluppu di u zitellu. I ricchieri chì anu studiatu prucessi mentali o ora, nota chì un segmentu di 2 à 4 anni hè unu di i periudi brillanti, più impurtanti è critichi in a vita di una persona. Un puntu criticu, o crisa, hè ancu un urariu naturali, un prucessu inevitanti vitali in u sviluppu di a personalità, chì porta à i cambiamenti in u cumpurtamentu è di a vista di u mondu. Eccu un modu di passaghju per a transizione à una nova vita, hè u principiu di un novu segmentu di a vita.

A crisa di 3 anni hè una di u più cruciali in u sviluppu di u zitellu. Questu tempu u chinu chjaramente accumincia a capiscia chì hè una persona separata, indipindenza, cumencia à dumandà u pronombre "I", individualiseghja. Duranti stu piriu, i relazioni suciale di u zitellu cù l'adulti accumincianu a cambià. A crisa hè a più spessu complicata da u fattu chì a licenza di maternità remplisce, è u zitellu hè abbandunatu cù una babulia o pruvate d'identificà rápidamente in u giardinu.

Assai parechji paisani avvucati chì, quandu l'età di trè u cumpurtamentu di u zitellu hè insufribleu, ùn ùn sia micca ubbiditu, ellu prova à fà tuttu u so modu, dici "no" à ogni passu, hè capriccioso è pò tirà una tantra.

Caractrenziatu da a crisa di 3 anni di età, a presenza di certi sintomi. I psicologichi anu identificatu parechji signari basi chì caratterizà a prisenza di u vostru picciutteddu hè una crisa di trè anni d'età.

In u periodu di a crisa - hè una di e cose più impurtanti di a natura. U zitellu stubbornu per qualsiasi raggiuni, cusì cusì. A so aspirazione principalu in questu piriu hè u successu di u dumandatu, è micca u desideriu. Sì a mamma hà chjamatu u zitellu à manghjà, ellu dici: "Ùn andaraghju micca", ancu s'ellu vole di manghjà.

I paisani, pruvate d'involuvà un zitellu ubbidientiu, pruvate "ri-diretta" ellu, urdinatu, mette pressioni à u zitellu. Stu cumpurtamentu si distingue da u migliori di stà situazione. U zitellu, pruvatu di riabilitarà stessu, pruvucarà ancu più listessi situazione, pruvatu à dimustrà u so "I".

Manifesta si in u desideriu di u zitellu per fà u cuntrariu, ancu in contru i so brami. Di volte i paisani disubbidienti u zitellu cum'è negativismu. Quandu un zitellu ùn ubbidisce micca i so genitori, ellu viaghja cum'è ellu piace, chì satisfà u so desideriu. Cù u negativismu, vai in contru ancu in ellu stessu. Negativismu generalmente pareva solu cù i genitori è i pezzi cercani, i straneri stranieri, u cumpagnu fiddoli, si porta à calma è faciule.

A volte chì a negatività di u zitellu face ridiculu: ellu manifesta a so disconstante fermu chì, urdinendu à u cane, ellu dici: "micca un ghjacaru", o qualcosa cum'è questu in stu spiritu.

U zitellu annunzià per esse riprisentazione di tutte e prutesta, micca solu per contru i so brami propriu è a vulintà di i so parenti, ma ancu in contru a manera di vita esistenti. Pruteghja contru i règuli adopti, ùn ùn accunsente per fà cumercii l'accadenzi oghje (ùn ùn vulete chjuccà i denti, lavatu).

Eccu u scopu di cumprà tutte e azzioni è operazione indipindente, pese à u fattu chì ùn hà micca e capacità o a forza per cumprendi.

À spessu, u zitellu hè pruibitu per fà u più grande di l'operazioni - questu ùn deve esse fattu, fate chì u zitellu fate per ellu chì ghjè in u so putere.

Questu hè carattarizatu da u fattu chì u zitellu, chì u chjaru anu affirmatu è l'amori per i genitori, i pezzi vicini (aviani, avumi), oghji cume i chjama diverse difetti e abusive. Hè ancu cessatu di piace i so ghjucadella favurita, cumanda di chjamà i nomi, è quarchi voti si ritirava, rumpia, lacrime.

Durante a crisa, u cumpurtamentu di u zitellu hè imprevisible, impulsante è diretta principalmente negativamente. Hè un petit destroyer chì prova di cuntrullà i so genitori in ogni modu pussibuli, per difenda u so puntu di vista, vole i so cumpativi. Cù u zitellu, i sti putenzi è i cambiamenti d'intriga addiventanu spessu.

Chì parenti facianu durante a crisa 3 anni?

Quandu vene à a crisa di trè anni, questu hè chì si deve esse cumpresu comu cambiamentu di u cumpurtamentu di u zitellu, chì pò esse in u piriu da 2 o 4 anni. Ùn ci hè micca un marcu di pocu specìpicu per a manifestazione di a crisa, quandu u zitellu guadjà a cunniscenza nicissaria di a cunniscenza, quandu accumincia à pensà à l'individualisazione è l'autodeterminazione, un cumpurtamentu adattatu.

Hè necessariu per avè pacienza, per penserà solu di u bonu. Dopu tuttu, si u zitellu ùn passà sta crisa in u sviluppu, a so persunità ùn sia micca sviluppata da tuttu. Un puntura d'averebbe necessariu per u zitellu è per i genitori, chì deve mudificà u so puntu di vista nantu à u zitellu, percive com'è una persona più indipendente è adulte.

Aiutà à vende a crisa pò esse paenza, amore è fidi in a capacità di u zitellu. Avete bisognu di ristà carmu, anchi tutti i vagari è i histerezzi di u zitellu. Hè inùtule per pruvà nunda o spiegà nunda à un criaturu chiancinu, avete bisognu di abbandunà l'affare si ci hè in casa o pigliate da a ghjente in casu chì site in un locu pùbblicu. In l'absentie di spettori, u zitellu calmessi, perchè ùn hà nimu per vede i so cuncerti.

Ùn hè bisognu à esse urdinariu in l'educazione è ùn permessa micca chì un zitellu si gestisce. Pruvate sempre di cuncorda, offerta à u zitellu una alternativa, inseme à una decisione mutuale. U so picciottu ghjuntu una persona, ellu hà da piglià a realizazione d'esse, cù u so esempiu, dimustranu chì un omu adultu, adultu sempre truvà una solu solu per ogni prublema è una lingua cumuni. Dopu tuttu, u vostru cumpagnu parenti hè di crede una personalità murali, harmoniu, è micca ubbidienti è caccia in tutte e persone.