Life after parting

Tuttu u ghjornu oghje ghjornu, pudete sèntelu a "norma" ora, chì questu ora significa "micca addiu", ma "farfalla", è da voce, ùn sò più passi in notte, ùn ci hè micca un basso di a matina prima di partiri per u travagliu, ci hè unicu silence è apeni perceptible u so pudore, chì ùn hà micca sparatu da u vostru appartamentu.


E ùn sapete di duvere site per tene, cammina pi la cammara, fighjenu in ritratti è roverevule, sipoltu in una cuscini o di fighjà a finestra, quellu chì ti piace. Parolle l'amici. Di sicuru. Ma ne ellu, nè più di più, u probabilmente, ùn chjamanu micca l'altri solu per dumandà cumu queste sò. E nimu hè culpitu, hè ghjustu, passa amori, è si rende chì ùn puderebbenu cuntinuà cusì, è duiscevule perchè ghjè in un locu pocu cum'è per ellu stessu.

Quandu a rilazioni finisci, hè sempre triste è offensiva, sònnii è speranza chì voi accadarà assai è si cadunu. Ma a vita ùn finisce quì. A fine, dopu un pocu tempu u novu prìncipe vene da novu, è ùn avete micca tempu per sè stessu. Cusì, prufittà di u mumentu, ùn perdi u tempu in l'inutile "autore-disprezzu".

Averete bisognu à risponde à a dumanda "Chì duvete fà?" A risposta hè solu per vive. U voce chì hè furmatu deve esse cumpletu, è ghjè per voi di decisu cumu si fate cusì, chì ci saranu lacrimi, cinniu, l'odi, sentenzi d'inferiorità o ghjocu, sorpresa, inesperu hà scupertu novi interessi in a vita, a pussibilità di massima Hè valori uttimellu di colpu d'appena apprezzé un time libre.

Normalmente, dopu un pocu tempu dopu à parting in l'orizzonte, una nova persona si prisenta. In regula, i novi relazioni chì anu sviluppatu dopu à u pagamentu sò corsi curtume è ligne, ma questu ùn hè micca un mutivu per mantene a fidelizà innecessa per quellu chì ùn hè più in a vostra vita.

Puderete cuntrarà dinù u "novu" cù l'antica, è a cumparazione guasi serà sempre in favore di una lingua nativa è familiar, ma già n'anticchia amicu. Eppuru, ùn deve micca messu un muro trà sè è altre persone, ma questu questu cumpattamentu hè justificata, perchè ùn voi micca vulete sentinu dulore è dicepimentu novu. Ma a tutti, ci hè ancu una chance chì u novu acquisto sarà, forsi, u vostru destinu.

Pudete scavalcà in u travagliu. Aghjurisce assai u benefiziu è se hè una persona creativa, dopu dopu una recession hà truvate una fontaine di idee novi chì vi aiutanu à a vostra carrera. E quarchi qualchissia eletta puru cambià a so vita in tutte urdini. Nisunzi senza rossi, un travagliu senza ntirmillenti hè ancu una scelta, almenu in a circustria per un novu travagliu è s'apprimau per ellu vi ferà u ricordu di l'experienta fallecida nantu à u front d'amour.

In fine, pudete apprezzà a pausa furmata à u più nimu : per visità amichi chì anu abbandunatu, per fà parechji esperimenti nantu à a so aspettazione, senza pinzari d'iddi se risponeraghju à ella, cum'è in a zitella andate in un abate cun una lignu di pelusa (o otere, quale, chì cosa di manghjà), flirtu, senza retrocede à a "a mezza".

Sendo sola ùn significa micca chì site à pusà è alloghju chì ti manca ogni longa noite , quì avete vistu cù l'occhi greedy à l'omu vicinu in a speranza chì vi serà nutatu. Per esse solu significa viaghjà cun orgogliu longu di a strada è diventene u sole di brillanti; micca ciò chì un omu li piace, ma ciò chì vulete; Pensate micca nantu à a perfezione di i maquillaje, ma à u fattu chì in casa sò aspittendu i raspagghi è i sapori, è pudete finisce, senza chì anu vargugnatu da qualcunu, per piglià tutta a sira senza teme à avè strangulatu.

Dopu tuttu, pudete fà fà ciò chì avete sempre mancatu u tempu di vive in anticipazione di a nova chì vi aspetta. Ricurdativi chì un ghjornu una cosa finiscinu, un antru principia è ùn deve longa di aspittà.