I zitelli di 0 à 1 annu: u sviluppu è nutrimentu

Ogni mamma prova di cultivà è sullivà u so babbu cumu. In cerca di mètudi megliu face a ricercà infurmazioni di ogni locu - ghjurnali, riviste, televisione, l'scambiu di l'esperienza. Oghje chì ghjè incinta, una donna hè prestu di rapprisintà è di prugettu di a vita futura di u zitellu, e cundizioni di a so educazione è di sviluppu in casa è in u futuru gruppu di i zitelli in a kindergarten.

Sviluppu

E ora cuminciò a vita di vita di u novu oghju novu. In u piriu da 0 à 3 mesi, u zitellu senti à u so cantu, quandu canta à ellu un canzone, sente a musica quandu accende. Hè cresce chì u megliu per i zitelli ghjovani perciezza i classici.

U pezzu più difficultu pè i genitori u vultà un mudellu di sviluppu sò i zitelli da 0 à 1 annu. U sviluppu è a nutrizione duranti stu piriodu si prisentanu per a mamma (prima di tutti) à u primu locu.

Quandu l'età di u zitellu apre a 3 mesi, cumencia à pruduce movimenti cuscietti cù i so manichi. Da questu mumentu, avete da principià cù trattà cù u zitellu. Sempre a modu primitivu è simplice - i ghjucati di u dete. Hè necessariu di furmà u zitellu, per dà l'oppurtunità di acquistà cunniscenze chjucu à piglià un ughjettu (per esempiu, un ghjucale), manteneu, trasluviu da a manu à a manu è dà torna. Ci hè molte di esercizii chì aiutanu à sviluppà i cumpetenze di u mutore di e mani.

Hè pussibule inizià a massa in u listessu periodu, chì hè assai populari da i zitelli di sta età. Pudete u massaggio è necessite bisine è piene, ventinu è tornu. In quantu à u metudu di massa pè i zitelli è u timing di l'iniziu di stu tipu di prucedimentu, hè megliu cunsultà u vostru pediatricu.

In un mesi è mezzo - duie mesi, i zitelli sò già cumincianu a mantene a testa, averete bisogna à lascià u to panza in più spessu. I babelli in questa età bisognu di u vostru supportu in forma di un dialogu: ellu avia riischeddu. Sughjettu ancu, ellu dice "aga" - parlate cun ellu, fà parechji sona.

À trè o quattru misi, u zitellu prova di ririri per a prima volta. Stu sonu hè più piace cum'è un scherzu alegoriu. E in 5 mesi u babbu pò esse pruvatu, ma solu in una posizione semi-seduta. Ci ponu esse riposu nantu à un capizzale o rullini. Hè pussìbule di vede chì u zitellu ùn hè prublema di pusà nantu à u so propiu.

Apprettamentu in cincu - sei mesi hè necessariu di furnisce u zitellu settore di parechji ghjuculi. Ci duverà, studiàhom - criendu in a so testa a so visione di l'uggetti è u mondu in tuttu. A sei mesi è u zitellu hè digià vicinu.

Alimentazione

I zitelli di cinque misi avissiru cumincià à introdittà alimentazioni cumplementari - ùn ùn depende di a quantità di latti da a mamma. U picciutteddu hà bisognu à cresce a quantità è a varietà di prutini, vitamini, carbuidrati e manufatti minerali. U latti di mammali pò esse più sicuru à tutti questi bisogni. Perchè l'attrachju hè cusì necessariu à questa età. Hè necessariu chì l'alimentariu in l'alimentariu complementarii hè più nutrittivo è cuntenenu e sustanzi necessarii per u zitellu, chì ùn manca à furnisce u bè di latti è u latti di vacca.

Lurateu hè bisognu di accede gradualmente, per cumincià cù dui - trè culloti di té, prima di l'alimenta cù un pettu, è da pocu à pocu à a crescita a quantità quandu u catturanu ùn sustituisce micca una alimentazione. Per mudificà l'attrazione è si move à l'altru di u so tipu, pudete solu quandu u zitellu s'appriva à u primu. A massa deve esse purée (homogeneize), per ùn avè micca curretta per ingressà. Per a prima volta, pudete pruvà di cunfittà puré vegetale, o semolina porridge à una decocção di verdura per a mità di u latti. Prima, hè megliu aduprà puré di vegetale, perchè allura i zitelli contrumente à manghjonu, cumu cuminciate cù u cereali.

I zitelli di 0 à 1 annu, u so sviluppu è nutrimentu, - un impurtante travagliu, soprattuttu s'ellu hè u primu natu. Ma ogni modu, nimu ùn sanu più megliu cum'è mamma cumu è ciò chì insignà è cumu per alimentà u so zitellu.