Cumu pudè incrucià in i zitelli rispettu à i missiavu

Cumu incunillate à i zitelli rispettu per i so aviani? Agree, sfurtunatamenti, in i nostri ghjorni una mala attitudina versu i parenti ùn hè micca pocu cumuni. Stu prublema hè moltu appiicatu per oggi.

Hè necessariu di lettari libri per i zitelli, induve esisti storii nantu à adulti, attitudini in modu di i genitori. Pò esse leghje è poema, canta, escote musica. È se pensate un avvenimentu o un kinde d'avvenimentu, preparanu rigali pè i vostri membri di a famiglia cù i vostri figlioli. À u listessu tempu, sottuvince chì hè necessariu di felicità l'aviani. Hà capisce chì hè una famiglia è ognunu anu da tratta di l'altri cun grande rispettu. È i zitelli anu da capiscia chì a famiglia hè a più preziosa chì una persona hà. Di sicuru, avemu a pruteggiri è assicurà sti relazioni.

Hè bisognu à insignà à i zitelli per empatizar. Hè esse, se qualcosa chì pareva un adultu, da pudere di disprezzu o cundùcenu. Insigna à aiutà. In ogni casu, i zitelli anu bisognu di capiscenu chì e persone cose avivanu cura di l'altri. Insegnite à i vostri figlioli pensanu sempre di i carchi. È hè impurtante in u vostru esempiu per vede i figlioli chì cumu sì, rispettu, amare u vostru genitori o aviani. Ùn ampareti i vostri sentimenti davanti à a vostra mamma o u babbu, davanti à i vostri figlioli. Pudete ripetiri tutti i ghjorni di ghjornu chì diventeranu a vostra norma di cumunicazione per u vostru zitellu. Hè da esse dimustratu chì i ghjovani avete a cura l'adulti, nantu à e vostre avuti è aviani, chì in un tempu si preoccuvanu. Allora in parechje anni avete acquistatu a rilazioni chì vultete. Inturanu interessate da a vostra salute, di l'umore, hà da piglià cun tè.

In ogni casu, hè faciule fà in u paese duve i zitelli da a zitiddina vede aviani in casa. Per esempiu, in l'Inghilterra, hè assai difficiule, in u mo scopu, per assicurà stu sensu in un zitellu, perchè solu di i zitelli chì sò fatta da a so mamma. Di sicuru, ogni persona sapi chì ci hè una donna pronta per dà nascita un zitellu solu dopu à 30 anni. Questu hè, se sta famiglia hà una casa, un travagliu ben remuneratu. È solu dopu tuttu questu decide di avè un zitellu. Ma ùn ci hè una cosa ma. Ùn hè abituale per avè a cura di i so nabbri. Questu hè a mamma chì deve cura di elli.

Ma sò parechji paesi chì i ghjovani parenti stannu dopu a criazione di a famiglia è vanu cù i so genitori. In queste paese, i zitelli sò dati nascita dopu à 20-25 anni. Questu ùn hè micca assai attenti hè pagatu à u statu materiale. Perchè oghje à elle sò adulti, à dì i genitali di u maritu è ​​in ogni mumentu quandu hè difficiule per voi per offre a vostra aiutà materie è spirituali. In queste paese, a rispunsabilità di a nanna è a cura di u so nipone. Nimu ùn lu faci u tuttu. Ella stessu vole, è dà tuttu u so affettu è amassi à i so nabbri. In e famigliali ùn hè micca difficiule di imbibe un zitellu cun sensu di rispettu o amori per i so parenti o adulti. Siccome vedanu tutti i ghjorni in a so famiglia u rispettu di i so genitori in a so toleranza à l'adulti. Videnu chì i so aviani hanu cura di elli. In queste paese in i parchi ponu scurciate à l'amori chì camminanu cù i so nabbri. O strollers cù trapi, chì l'averebbe skip. Dighjà in ella stessu, ci hè una cunnessione entre adulti è zitelli. E in stu surrisu ùn hè micca pussibule chì trattanu i so parenti malamenti. S'ellu ùn vede u rispettu è ogni rispettu, quantu ellu percece u male? In i paesi cum'è Armonia, Georgia, Russa, hè più faciule per infundir rispettu per i zitelli. Ùn deve esse tandu assai travagliu, perchè elli si eranu, si pò dì, in u sangue. Ma i paesi europei, induve u zitellu vive sola cù i so genitori è i visiti i missiapiche solu una volta u mese o una volta per a simana, da esse u sforzu di cursu sò necessari.

Un altru tipu, cumu per infurmà à i zitelli rispettu per i so aviani, per esempiu, cuntene uni storii cun elle. Qualcosa interessante, divertente. Per esempiu, pudete sapè cum'ellu cumandava a cumpagnia à a so nàscita, quandu era preoccupatu, quandu i medichi dicenu chì era stata avana. Quali rigali cumprò da quandu era ghjovanu. I nostri sempre ti piace à sèntenu stati annantu à i so amori. Ùn pudere micca fà caccià più vicinu à i so aviani. Emigghiari à pensà à a bisognu à amassi i so parenti, u rispettu è cura per elli. Dopu d'anni, i so avuti diventanu viddanu impatrunti di e vignaghjoli chì anu bisognu d'assistenza. È se u vostru figliolu capisce questu, hè da u vostru meritu. Pudete assicurà in u vostru zitellu tutti sentenzi di rispettu, amori è ancu simpatia. Cusì avete digià fattu assai. E i vostri figlioli anu da rispettà micca solu i so aviani, ma ancu tutti l'adulti.