Lingua corpu e lingua corpu

I Científici anu stabilitu chì l'"Lingua di corpu" hà da un impattu maiò più grande nantu à i risultati di a cumunicazione di l'urdinariu ordinariu, verbal. Dopu tuttu, ciò chì dicemu, questu, parolle, cuntene solu u 7% di l'infurmazioni chì una persona riceve durante a cumunicazione. U 93% rimanighjate sò distribuziunate mezu di un mezu verbalu (non verbal). U modu più efficafanu di influenzà l'interlocutore, i psiculoghi, dicenu, hè gestu - imminenu mezzu d'espressioni, chì cuntanu à 55% di l'impattu. Eccu i nostri movimenti è l'espressioni facialu durante a conversazione. A seconda influenza più effettue hè l'"paralanguaggiu", chì hà u 38% dū influenza, questu includi l'intonazione di a cunversazione, u timbre di a voce, pauses è cusì.

Unbilanzà a cumunicazione hè sincere per i parolle, u principale hè a via di cumportamentu chì revela a nostra incertezza interna. Dopu tuttu, e parolle pò esse fidatu, postu chì a diffusione hè in u regnu di a nostra cuscenza. Ma a lingua di u corpu refiere à i sistemi di signe di u subconscious. Ùn ci daranu à u cuntrollu tutale di a cuscenza è cusì eseguemu u nostru interlocutore u nostri sentenzi veri è intenzioni. Eccu per quessa ùn avete micca sottestitu l'impurtanza di a cumunicazione non verbal.

Per amparà i fondu di a lingua corpu, avemu bisognu più vicinu à i nostri gestiti è i gestiti di l'altri, è ancu amparà à cuntrole è spiegà. I cunniscenze fundale di a misteriosa lingua non verbal, chì ghjè spressa da i sentimenti, aiutavamu in questu.

Apertura . I so manifestazione sò muruti da questi gestiti di apertesse cum'è e mani, palme à l'altru, diretti versu l'interlocutore, hè sempre assuciatu à a verità, sincerità è a trasparenza di l'intenzioni; omessi spessu o catturà a ghjateva durante una conversazione. Vede i figlioli, amparanu tutte e mani, quandu sò fieru di i so averebbi, è oculanu a so mani darrere a so sporta o in i so sacchetti, quandu eranu culpèvuli.

Valutazione. Puderete manifestazione in i gestiti polari: da u pianu è a so sperienza (quandu a persona pruppa a so testa cù a so manu) à a speranza di guadagnà per elli (stinchendu rigalu di i palme). Questu hè ancu u gestu di una valutazza meticulosa - a chjesa neva nantu à a palma, è l'indici diteghja hè stendu nantu à a machina, chì vol diri: "Verificate ciò chì possa." Una cappella attentiva significa l'attinzioni à u tema di a cunveglia è l'interlocutore in particulari. Una pausa per fà una decisione finali nantu à una issue particular hè scratching the chin and manipulating the glasses (rub, girate, gnaw the handle da u quadru).

Cunfusioni - carattarizatu da un respiru intermittenti curta, murmuriànnu per ellu stessu. À u crucifisso nantu à u pettu, ponu signalà un tentativu di difendesi. Formanu una tipu di barriera chì deve pruteggiri una persona di puteri potenzale o imaginariu - questu hè un signu chì una persona sia insicurata. Un attuutu attuale attuale à a prutezzione hè strufinendu u coddu cun una manu o l'ajustà u pezzu (in i donne).

U cuntrollu di cuntrollu stessu in gestiti impulse cù una forza fisica considerable, chì sprimenu u desideriu di maestru di l'eccessore di sentenzi è di emozioni incontrollable. Proprietà in i pugno stancu sottu à u spalle, un chjuche convulsivu cù una mano di u pattu da u pattu di l'altru, a cumpressione di i reppu o i spiculi di a tavula. Questu hè quarchi cosa simili à l'statu in anticipazione di i risultati d'esaminazioni impurtanti o à aspittà à a porta di u dentista.

A nerva hè caratteristica di u cumpurtamentu di una persona chì ùn hà micca ammucciatu a so irritazione cù u tema di a cunversazione, u so implementu, o u so interlucutore. Da questa persona, pudete sente cumu di tossu, cum'è di limping a gargia, è ancu avete attempu di interrompe a conversazione, chì si manifesta in u ghjocu per u lòppu di l'orella (pezza, scrolling) - un modu di tentativu per cuntrullà l'impegnu d'infurmazione innecessaria à l'orella. Inoltre, a tense nerva interna (incertezza, teme) pò esse espressi da i movimenti esterni di i dete: u zitellu hà pigliatu un dito, u so cumpagnu adolescente à i ungii, u ghjucatu adultu tocca à un piuma o lapis.

L'avventura hè spressione quandu una persona accumincia a sbadigliari, pruduce ancu a so testa cù i so mani, toccu cù u so pede o penna, travagliu mecànicu nantu à carta, cun una distanza vanta vacanze à nunda.

A supéororité (un vantaghju nantu à l'interlocutore) pò esse sentu hè digià cù un salottu di rigalu di sti rigalu - un omu sicuru d'autentificatu hà brusgiatu cù a manu, mentre torna d'una manera chì a manu hè in cima. Inoltre, a supranenza hè manifestazione in u sediu spettacolo "waddle", mani in l'sacchetti, quandu parli, causannu un ochju. Ma un omu debbulu duna una mano per salutazione cù una palma, è quarchi per cumpensà un sensu di debule, una persona pò piglià una pusizioni indicativa "mani in i bandieri", chì li darà un tipu di resistenza. O ancu per ghjustu e mani à nantu à a tavula.

In u situ emotiu di una persona pò ancu esse à a so postura in sesioni, è di a posture mentre caminava. Catturisce i pierdri, ammucciendu quelli sottu u bramante hè un signu di insecurity, cum'è sieghjani nantu à a riva di u catedra, tenendu a sacchita di a to volta (un tipu di distrughje entre ellu è l'altru persone). U teme è a tensione interna manifesta a compressione eccessiva cù i braccia di u bramatu o a borsa. A postura diretta, L'espressioni facialu Unperturbed significa autocontrol excessiu. Invece di sedi "waddling" in a sedia, allungatu o misu nantu à e so peri di l'altri, indettenu disrispettu à l'interlocutore o solu per l'educazione.

L'Optimum hè una postura rilassata quandu si senti: pigliate una pusizione còmiga, già e so spalle nantu à a so back, a pierna ligeramente a tilt da u liceu o mantene nunda, posanu e so mani in i coddi di a sedia o in i vostri genichi, pudete cunnetta u lobu di i vostri ditte.

Cammendu, pudete identificà una persona confidante (corpu righjastatu, crescita a testa, liggiti). una cammara alta (culpiscenu i so tacchi) detti una persona chì ùn conta micca cun altri; salti è passi di ballu esete spettaculu è impietà. A postura cuddosa, a testa oculistica in i spalle, i rossi di i pedi, à u cuntrariu, cunvertisce l'intoppiatu è l'oppressione di l'omu.

A persona hà pocu minuti solu per pruducia a prima impressione positiva, chì generalmente hè di impurtanza decisiva per a furmazione di una parente nantu à un interlocutore pocu famituu.

I principali di "reguli d'oru" di una bona nova cunvenzione:

- Vestitatu in cunfurmazioni cù u locu induve a riunione sarà cupiatu: u teatru ùn ponu micca mutandine, ma per i vistimenti di cummerciale cù una volta aperta.
- Truvate l'interlocutore cun un bon anime è un sonnu piacevule.
- À l'indirizziu di a cummerciale di a splutazioni - ùn cumpressa micca a manu di l'interlocutore inde a languidly, ancu micca un saccu. U pruteu deve esse fermu è fiscatu in moderu.
- Acepta a postura aperta: ùn crucciate micca armate o ghinchi, ùn porta micca a vostra face.
- Mantene un cuntattu visualu cù u to cumpagnu, ma ùn anu u overdu. Durante e negozii di cummerciale, a vista di i so interlucutori 30-60% di a conversazione tutta. Un contactu longu hà d'avè l'impressione chì ùn vi interessate micca in u tema di a cunversazione, ma in l'interlocutore stessu.
"Ùn vulemu elevà a vostra voce, ancu quandu avete nervu." Ùn murite à voi stessu sottu à u nostru nasu. Speak slowly, pronunziamenti claramente e parole.
- Oghje gestite, a gesticulazione excessiva tistimunna à u nervu.
- Ùn aghjunghje sumpari insepautabili - ùn ùn stenderanu u nostru nasu, ùn hè micca spina, ùn spone cù una risata.
- Observe i principii spaziali di l'intimità. Ogni omu hà u so internu di a intimità. Dunque, se ùn site micca bellu cunnizzioni cù l'interlocutore, ùn la puteanu micca nantu à u spinu, ùn aghjunghjenu e mani ùn ùn si ponu troppu cercano.

U modu di parlà hè ancu impurtante:

- Se vi vede una persona per a prima volta - présenterete. Speak expressively, perchè l'interlocutore pò ricurdà.
- Sicondu a situazione, anchone puru u modu di parola (timbre di voce, volume, intonazione), ancu di vocabulariu - postu chì tutti facemu usu di torni diffeenti o in negozii di cummerciale.
- Evite unprintable, parasite, parole è exclamations di "eee", "beni", è altri.
- Ùn fucalizza solu nantu à sè stessu, sè vo vulete esse rispittatu - apre da à sente à l'interlocutore.
- Parlate à i riti famosi nantu à i temi neutri (hobbies, animali di l'animali, tempore), per ùn oppressà u silenziu oppressivu. Ùn hè bisognu à u primu famusu per risponde emozamente cù u so capu, un cumpagnu di travagliu, un amicu o parenti.

Quandu avete un'inversazione impurtante nantu à u quale u futuru dependerà, pruvate à ricurdari a scienza simplice di a lingua corpu è influenzà l'interlocutore ùn solu cun fatti convincinenti è evidenza, ma ancu di improdu manichi verbsi. Gesturi, espressioni faciali, postura - questu hè a vostra arma invisibili per ottene u risurtu urdinatu.