Excursión per la capitale di Francia. Parte 1

A cità di cuntrasti è scontri culturale hè Parigi. Sò stati culpiti da u distrettu splendore di u Louvre nisunu menu di u glistosulu di Montparnasse. L'imbusciata grandiosità di Défense adjoins u boemianism è a pobrezza di Montmartre.

Intrì in Parigi da u nord, a nostra vista apre u quatru disgrazia. Una longa linea di magazzini è parechji fabbricazioni stendi nantu à l'avalanche chì i torchi di torre sò speduti cù dinosauri metallichi. "Ghjè di Parighji à tuttu?" - frasa involontàramentu u pensamentu. Ma pocu tempu l'antichi estensioni di fàvuli senza pruspettiva sò sustituiti da una vecchia architettura francese, cunnisciuta in i film è libri. A cità hè cambiata davanti i nostri ochji.

E ora e porte di l'Arc de Triomphe stacenu anticipate. Ancu dopu cincu o deci minuti, i mansi di moda di i Champs-Elysees, densamente inturniatu da l'arburi, sò u core di a capitale francese. Questa avenue hè stata creata à fine di u seculu XVII, ma di quissa era era sola un pocu edifiziu chì anu servutu cum'è un postu per a righjenzi è di reale. A maiò parte di e crowbars, situati à i dui banni di l'avenue, pertenenu à u XIX sèculu. Alcune anu construitu à a fine di u XXu seculu. Ma in u teatru architecturale di a cità sò intravati cusì spieghjulamenti chì ùn anu spressione contru u sfondatu generale. Tutte fachada anu un tinte finitu di grisizza è creanu l'impressioni di una sola cumunità architetturale. E si avete vistutu da un pianu di vista d'una vista d'occhi, quessa parranu una tina grossa d'oliu. In u cartulare, ci sò 20 distretti in a cità, cum'è spirale da u centru à l'periferia.

U centru stòricu hè chjamatu "Little Paris". True, "small" hè cunnisciutu solu. Circa più di 2,5000000 di persone in sta spaziu, è hè circundatu di tutti i costi da Perferik Boulevard. À u listessu tempu, quì tuttu quì hè abbastanza cumprata, è cammendu per i posti storichi ponu un piacè esteticu indescrivable. Tutti i attraffi più grandi palazzi reali convertitassate in musei: a Torre Eiffel, a Cattedrale di Notre Dame è altre fancies di u museu sò quattro di l'altri. Ma durante u viaghju, deve esse moltu cura: l'avenimenti parisien si sò imprevisible. Sì, per dì, in San Petesburgo, e famose i quattru cornici sò cunziddi un locu locu, dopu ci sò assai di questa intragraficu. E se, duranti un caminu, chjappà è vultà in un altru strada, pudete esse sorpresa assai, truvendu in parechje uri à l'altra parte di Parigi. Hè megliu per andà à l'ugnunu previstu senza ellu.

Inspection of parisian attractions is better to start with the Louvre, cunziddiratu cunzidiratu unu di i più boni museus d'arte in u mondu. Travirsendu u ponte di Alexander III, traversu u Senna, avviò versu a Place de la Concorde. Da quì à a casa di a residenza prima di i Monarchi Francesi, hè un tiratu di petra.

"Louvre" in traduzzione da u celtic significa "piccula fortificatura". Stu nomu riflette a storia di u palazzu chì i sforzi di i pratichi antichi da un picculu casteddu turnaru in un grandicu monumentu di l'architettura di u mondu. True, à a fine di u XX seculu, a perfezione architetturale di u palazzu facia rivolviri a minaccia - a piramide di vetru era speduta in u tribunale medievale di l'arcittu.

I castagni in i so valori di u palazzu sò semplice grandi. Per entra in tutta a strada, hè megliu di vena quì prima di a matina. E micca solu per u gran renaissance: i Francesi dicinu, se ogni crescita deminuite per un minutu, l'esaminu di l'esposizione sera di più di 4 anni è quattru mesi.

U salone, induve u ritrattu di a Mona Lisa hè, s'assumiglia à un bazar. Spicchendu l'uni à l'altri, una capita maestra di a pittura mundiale cù una camara di foto è videò à u listinu hè chjucchjata di decade, se ùn micca cintinara di turisti.

Ma pudete esse maravigliate micca solu per questu, ma ancu per assicuratevi in ​​un círculo, cun pacchiatu o cose cun famiglie. Sì, è l'autore turisti ùn sò micca trottu. In u centru di Parighja, parechji couture sò literally sown with seated, è ancu di ghjucà quì. Qualchissia vi teni u vinu, Actu hè ghjustu solu di piglià un pranzu nantu à a couture.

Una visita à u Louvre si pò piglia assai ore. Ma sò sti fiori paragunate cù i stuntsi di a chjesa, chì si ponu vistu nantu à a strada à a Torre Eiffel. E culonnii di u persone si stende da parechji cintunarii di metri, è a ghjente venga cun minutu. Chì, in generale, ùn hè micca surprisante. A Torre Eiffel hè u munumentu architettonico più ricunnisciutu di Francia è "cuncurrenti" una di l'attrazioni più visitatichi di u mondu.

Dopu avè visitau u centru stòricu, pudete esse studiatu Parigi in sè stessu. Quandu si trasfere nantu à u Senna, trovu in seguitu tùu in u tunellu illuminatu induve a principessa Diana hè mortu. Quandu salammu, un grand chochi ave aspira. Qualchidunu rapprisentanu à a Francia stessu pò colapsallu in un mumentu, quand'è vede u boscu. Brillante brillatu in i raghji di u solidu parisino cálido è l'imaginazione fantastica. Questa hè u Défense - u centru cummerciale di Parigi, cunzistenti di cumpetenza di a fantastica bellezza di i raffiati. A fantasia polituvirturale hè veramente casta è illimitata. Qualessu tipu di grattacieli sò solu: rotuli è quadri, diretti è triangulati cù e senza arcati.

Si certi grattacieli si trovanu in a sizzioni, dopu à quelli chì anu una forma di una croce, un tri triangulu trapeziale. Eccu ogni tipu di ministeri, uffizii di varie corporazioni. Ci sò parechji casa, appartamenti à quali sò assai più prezzu ca in a parti storica di a cità. À u listessu tempu, u messagiu cù u centru hè assai bè: postu tuttu, a prima linea di u metro. Parigiani, dìssenu, solu adore ettrayon.