U ghjornu internaziunale di u Embrace 2016: quandu si celebrà, congratulations in verse è in prosa

Ùn avete a vargogna di abbrazzallu l'altri, ancu s'è pocu micca familiariziu, è sopratuttu sì l'oghje hè u Ghjornu d'Embrace! Allora quelli chì annunziendu celebrennu questu, anche un pocu stranu, ma ancu vacanze bellu ghjornu è piacevule, cunzidamu. U ghjornu internazionale di Embrace nasciu in l'anni 80 di l'ultimu seculu in i Stati è prestu prestu prestu in a pupulazione in u mondu.

Quandu hè Hug 2016?

Ci hè 2 cose quandu u festighjeghja frà ghjovana è celebrata: u 21 di ghjennaghju è u 4 di dicembre, ancu in certi paesi un tali avvenimentu si porta in altri ghjorni di l'annu. Hè in January, urigginatu cilibraru questu avvenimentu in i Stati Uniti, è solu anni dopu, a ghjente di u mondu hà principiatu à celebrà u 4 di dicembre una scelta internaziunale. Malgradu u fattu chì a festa hè assai ghjovana, nimu pò dì quì hè statu questu chì era appuntu. Hè cume chì l'autori di u ghjornu d'abbrazzu di u 2016 sò simuli studienti chì l'invintenu per divertisce è scambià d'emozioni pusitivi cun l'altri. In una versione nova, in u 1970, un omu solitu chjamatu Juan, arrivatu in Sydney, cumencia à dumandà à tutti i passeri in a strada per abbrazzallu. A donna avvicinò da ellu, chì hà dettu chì era troppu sola è abbraccianu abbracci, è prestu un attuali cumuni accumincià à esse realizatu tutta l'Australia.

In ogni casu, ùn hè micca solu piacè, ma dinò assai utile, per abbrazzà, finu à tempu, i scientisti è psiculogi stanu! Dopu ad avè dumandatu quantu parechje abbraccianu un ghjornu, u mèdicu è u docente in Italia Paolo Marignano dici chì 7-8 abbiati sò necessarii per ogni persona ogni ghjornu per sana è felice. A psichiatra americana Virginia Satir crede chì "abbagliotti" sò assai utili di tutti i persone, senza essezione. Sicondu a so teoria, 8-12 abbrigghia un ghjornu cuntribuiscenu à un bon ambient in a famiglia. Inoltre, grazia à l'ammai, migliurà a night sleep, fatigue hè sguassata, l'autoestimu s'innàlzanu è anchi l'iniziu anch'ellu hè impeditu!

Parenti à u Ghjornu di u Embrace

U ghjornu internaziunale di abbracciami, cum'è tutti i vacanzi, hè sempri cumandatu di felicità graziosa: pò esse versi, è solu un testu cù parole sinceri. À a scola in un ghjornu com'è un regnu, i scrittori scrive un scrittore divertitore per i scoli di l'espansione è di postu tematicu nantu à i muri. Questa avemu preparatu una vera selezione di felicità in verse è in prosa.

Felicità abbrazzatu in verse

Dichjaratu da voi da u cori in a forma poetica di e parolle, certamenti ghjunghje à u vostru amatu, è se stanu accumpagnati da più abbracci, da ellu hè furtunatu furtunatu! Amparate questi pochi boni è leghje à alcuna vera chì vulete abbraccià u 21 di jinnaru!

Anniversariu Felice in Prosa

Dieti parole in prosa ùn lasciaranu micca u vostru amicu indifferenti, a siconda mità o pari di vicinu. Pudete mandà parla cù un ghjornu in l'SMS, mandate missaghji privati ​​nantu à a reta soziale, ma hè megliu di dichjarà in a riunione è è sicuru d'avvishà un altru!

Vulemu un gran gioia per celebrà u ghjornu internazionale di abbracci è recarga cun un clima animoso durante un longu tempu!