Accessori per u so design

Aghjone nove aghjunghjenu a realizazione di l'idee più diversi in l'arti di "Neil-art". In questu artu tuttu hè tutta solu da l'imaginazione è di i sapè di u maestru. Per "articulu adatta" ùn hè micca significatu solu a decorazione è a pittura di unghji, ma dinò a correzione di a forma di u unghje. Fate chjovi, "articulu di uce" hè assai populari, perchè un bonu unicu per un'andine pò dà una stampa completa è pò esse unicu. Inoltre, diversi elementi per u disegnu di unghji hà da aiutà à dà a manicura di più d'irresistibilità.

Strunor

Rhinestones - questu, in fattu, imitazioni di pedichi preziosi. Sò fatti di diversi materiali, per esempiu, di cristallu, vetru, plasticu è ancu u metalu. Puderanu esse di diverse talla, forme è colore. Comu regula, quandu designanu unti, stuzzichini da 1 a 3 mm sò usati.

Per riparà e cristalli, hè bisognu di mette un puntellu cù gelu, acrilicu, cola particulare o vernice spumante. Allora, cù l'aghjunzu o di i puzzicheghji, aghjunse i stingiali è metteci una canna, pressu sguassà. Da a cima, u glaze deve esse stati cun vernici bianchi, gel, acrilite o fixative.

Microfibra, polvere (Glitter, Dust)

Cù l'uscita di spargimi, i disinni festivi sò creati - sò spressi in a luce. Quessi sò i sechi di sequins chì sò in vernici, solu per questu casu sò in forma seca. Tali lucinardi hannu una quantità di vantaghji, postu chì ponu regulà u so voluminu è a densità.

Per aplicar glitter, utilice una laca trasparente, chì hè sbrizza cù purpurinu nantu à a cima. Dopu chì u vernice si hè asciucatu, l'esame di glitter francese hè sbuchjutu. Allora u vinu hè una volta di varnici. Inoltre, i sequins sò usati cù pultu di acrilite o gel.

Foil

Ci sò trè tippi di lametta chì sò utilizati in u disignu di unghji.

Cinturini culuriti

Puderanu di parechji culura è texturizati è sò pruduttu immediatamenti nantu à una basa peghjola. U gruixu di e tappe hè 2-3 mm. Glue the tape on the lacquer dry. In questu casu, hè impurtante chì l'arghjintedda di e cilesti ùn anu andatu da a superficia di u filu.

Lace

Lace per unità hè più chjucu di quantu è solitu. U tissu è culore di cordone sò diverse. Pudete aduprà cum'è un ochju o fragmenta. Hè necessariu di cutà a cantità necessaria di lace è appicca nantu à u pegu o vernice spumante. À spessu, l'acellu hè in forma di un mezzu ordinariu.

Etichette

L'encicultore vi vene cun un grande quantità di sugetti: animali, fiori, cori, foglie, etc. Eppuru, sicuru, ùn sustituveranu micca u travagliu exclusivu di u maestru.

Piume

I pezzi sò usati raramente, chì questu ùn hè micca materiale cunvene. Comu regula, l'accessori sò adatti per creà un dissegnu di notte. In l'articuli ci sò pezzi privati, chì sò largu è mediu di grandu, culori surdati (per i piume d'abitazioni esotica).

Sand (Bellion)

In fatti, sò questi picculi graneddi rossi. Scurderete sò d'oru è di color palliedu. Una agulla foglia (spicca o piume) hanu bisognu di uni pochi grani di rame è appliendarle à u unghju, chì hè appiccatu di a cola o laca scura. A soccupazione si deve esse misurata cù parechje strisci di vernici clarificate o fretura.

Materia naturale

À u disignu anu usu ancu materiali naturali, per esempiu, e piante, i pianti secchi è i fiori. Puderanu esse aduprate immedatamenti o prediletti in parechji culore.