A furtuna di a vigenza di Natale: modi di l'avvirtuttu, cume guessendu

Sì avete lettu stu articulu, pudete sceglite u vostru futuru è u vostru destinu cù l'aiutu di magia - fortuna. E divinazioni saggi sò tenuti da u 7 di ghjennaghju, dopu à Natale, à u 19 di ghjennaghju in Epifania. Hè in questu tempu, invece di l'antichità, e fimmineddi avete guessendu à un casu furtificatu è successu, i figlioli futuri, etc. In l'articulu, vi cunsigliarè cumu per esse guessate in vigilia di Natale. Ùn pigliarete pruspettivi troppu seriu, ricordate di chì per stabilisce u vostru futuru cun precisione, pudete turnà à un attristru professjonali.

Cumu cunlevate l'àmbulu di Natale - tutti i modi

Ci hè un gran numaru di santu fortuna. Avemu sceltu per voi u più interessante è quelli chì vi pudete passà in casa. Sceglite u metudu chì vulete. Ùn fate micca a listessa pregunta quì parechji volte. Pruvate d'avellu dunni nimu pò esse tene. Prima di a sessione, scappa tutte e ghjuvelli, anelli, catena. Apagar i lumi è lume i candele. Eliminate rughjitu esternu, avete bisognu à u silenziu tutale. Icons sò più disposti, postu chì a chjesa ùn hà mai appruvata l'interferenza in u destinatu.

I camini di divinazione in u Natale

  1. Per divinazione, avete bisognu di un saccu di feltru o di qualsìasi boot. Spicca à a strada è dete a lotta. Fighjite à u calcariu. In a so direzzione pudete truvà quale modu per cagiunà.
  2. Mirror - u sughjettu più frequente per stabilisce l'imaghjini di u groom. In i vechji tempu, e fimmineddi avicate à a notte in a banna, ma questu ùn hè micca un prerequisite. Pigliate dui specchi, pusendu entre issus, chjappà i candelotti è esce fora a lumera. Fighjite à u riflessu di i specchi. Appena vedi l'ùmmira di u futuru sposu. Per fà scopre l'imaghjina, chjama "Chur, me" è piglia veloci pianu a luce.
  3. Pudete amparà a destinazione cù l'aiutu di l'ombra. Pigliate una carta di carta. Pudarete dùbbitu, fate mette à un pranzu è u pusà nantu à u focu. Quandu u paper burns, chjama a candela è sguardi nantu à l'ombra. Chì ellu vi pare cusì, u tistimone in l'avvene.
  4. U libru risponde à quistione d'interessu. Sulu sceglite una publicazione di cuntenutu spirituali o religiosa. Fai una domanda à quale vulete riceve una risposta. Fiancà, pusendu un pocu in silenziu è fate un desideriu per ogni pagina è di a linea. Apertura a pagina è leghjite a linea.
  5. Se tenete una petite, guida u divinimentu dopu: fate un desideriu, chjamate u cat, è vede chì pattola travaglia u zogliu. Sì u dirittu, allura u desideriu serà necessariu per esse veru, a manca ùn hè micca u tempu per a so esecutà.
  6. Piglia e trè borse è facia un fasciu di fagioli in elli. Un purificatu, u sicondu dulce, è u terzu, purificatu da a mità. Elimina tutte e sacchetti sottu u pilone per a notte. È in a mattina, scacciate unu at random. Sì avete un bean limitu, u sposu serà riccu. E si non - poviru.