Ricette ricette per u trattamentu di u tarritta

Ogni tutti sapi u beddu arburetu, chì si sviluppa in ogni locu in latitudine sittintriunali è mediu. I so bagaglii bianchi sò assai belli, assai credenze, i passeti, storii circunna. Per parechje persone, l'arvulu hè un arburu sacru chì simbulizeghja u crescita è a fertilità. I nomi di questu arburu in parechje lingue sò parechje, postu chì sò basati nantu à l'arraggera indoeuropee cumunitale. L'impurtanza è l'interrelazione di i persone cù u beddu hè evidenti da u fattu chì da l'antichità è finu à issa si usa in a vita di u ghjornu è a medicina di a famiglia, è quasi tutti i parti di l'arbre sò usati. Per u trattamentu di parechje malatie, i paesi siciliani anu longudu u zucchero, foglie, rinu è u tarchiziu assicuratu da a distillazione seca di u bursu. Parechje persone sapanu da e pruprietà mediali di u soapu cun un gustu cume. A prupietà antiinflamatori è antisettiche di un pruduttu prezzu sò a basa di assai ricetti di medicina tradiziunale. À questu recetas naziunale di trattamentu da u tarritta di u bedridiu sò cunnisciuti, avemu ancu di parlà in questa pubblicazione.

Objonnendu u tarottu.

U vitrughju hè acquistatu da distillà l'azaghina di u bedridduce (a parti suprana, lumetta da a cortezza di u bedridden). U megliu risu pò esse acquistatu solu da freschitu o vinu, oghji 12 anni o cchiu antichi. Gabbianu u legnu di u beddu ghjugnu à lugliu, in i regioni miridiunali un pocu prima. Prima di cullettivu, bisognu à verificà chì a cortezza hè facilitata. L'azzetta di u beddu culleghju hè colpi in un tazzu cun un tubu o groove per drenu di liquidu. Dopu, sottu u vasu, un focu chjucu hè sparu, a scorchera di u bedridune hè fired, u tar inurìa da surtutu da ellu è si scorri versu u grou in a tazza.

Di sicuru, ognunu pò cumprà un pruduttu prestu in a farmacia. Tar hè furmatu in u prucedimentu di a descomposta di u bitume (chì culori l'arburu a u culore biancu), hè summamente cumplicatu in a cumpusizioni. Frà l'elementi chimichi chì custituiscenu u tarottu, pudete listà toluene, xilene, bencene, àcid organici, fenol, sustanzi rossi, i phytoncides, etc.

Mètichi di trattamentu tar.

A maiò parte di a medicina famigliali, u tar s'utilice per trattà e malatie di a pelle. Tali malati desargitivi, quant'è fondu è eczema, fungi, a zinga pò trattatu cù alloghja è ungulates. Per fà questu, avete bisognu à preparà un 10-30% ungulate (basale per piglià vaseline o castor oil), o solu cumprà in a farmacia; pò combine perfetta cun u sulphur.

Per trattà e ferite è e malatie di a pelle, utilice una ricetta di fà: fate una misura di furmuzzu è grassu in una ratio di 1: 1. A spessu, a malatia hè dovuta da l'applicazione locale, ma u megliu risultatu pudarete ghjunghje, solu in trattamentu complexu cù altri drogues.

Pà guariscenu e leszi eczematous skin, tar inutilmente aiuta, in particulare in u trattamentu di variità microbichi. In più di i compressi cumunu chì aiuta per sguassà e prucezione è à migliurà l'aspettu di a pelle, in a medicina famigliali ci sò più riceri complexi per u trattamentu. Per esempiu, u pezzu di i razzioli machen di u sorrel horse hè cumposta cù l'acqua di u tar, purtata à foglia è utilizata per cumpressi è lavà. Ughjetti di una mistura di grassu è tar (1: 1) sò aplicati cù eczema mgerra (aghjunghje l'ovu crudu prima di l'applicazione).

I boni cuntributi pruducini i tarchi di u beddu trattamentu di una malatia seriosa cum'è psoriasis. U trattamentu cù u tarice di u beddu seranu assai più effikau se ti pigghianu preparalli cumplessi per a purificazione di l'intestini. Pigliate 2 tavulini. Cullera di tar, cunglite cù 3 tabelli. spese di u mele, 2 cullenade d'oliu castor è 1 u biancu d'ova. Insistanu durante trè ghjorni, appricanu l'ungulante un ghjornu.

Tar soap in generalmente contiene 40% di u tarritta. Hè assai usata in u trattamentu di pediculosi, aiuta à eliminà parasites in animali. Quandu ci hè nisun altru mèttru à manu, hè indispensabile per a disinfettà a pelle di i malati di a pelle.

Per u trattamentu di u fungus, ci hè una ricetta ghjuchina: u fugliale nantu à i pani, i pani lavati, i, senza lavà fora, portanu trè ghjorni. Pigliate i vostri pezzi, steamed e novu appricà toru. Ripetennu u prucessu 3 o 4 volte, pudete esse sicuru chì a cicatrizzione sana sia accade.

In parechji ricetti tradiziunali, truverete una minzioni d'acqua di u tar. Pudete facilmente a preparazione da sè stessu: uttene u prezzitu dissolve in acqua di coudre, in parte 1: 8, cunfundite, permettenu stand di 2 ghjorni, sguassate u film è fate u liquid (in un coloru similar à u vinu biancu) à un altru pane. Hè necessariu per guardà l'acqua in u frettu, è hè aduprata più com'è in internu per u trattamentu di e pulmonary diseases.

Cù una tufa suffocante severa, pneumonia, bronchite, a medicina folklantica recomanda trattà a malatia effittivamenti è simplicemente. Prima di vultà à u lettu, avete bisognu di una spoonata di acqua di soffrappu, trasfurmate in una panna calza. Se u casu hè assai siveru, pudete bevi 2-3 tablespoons d'acqua. In a matina lavoca a gola cù l'acqua di u tar, è ancu una forte testa si sponda. Oghje, un prucessu hè abbastanza. Questa ricetta hè statu ancu usata per trattà e malatie cumplette, cum'è a tuberculosis è l'asma. Puderete cura angina per lubricating the inflamed glands cun un swab dipped in tar.

Tar à l'acqua hè adupratu per diluirse u sangue, migliurà a digestioni, cum'è diureticu è cleanser. Truvimentu à e articuli pò aiutà cù l'omi in i boni. La medicina tradiziunale suggerisce lavatu questi purulenti cù l'acqua per aghjillà a curinga è eliminate u puterefactive effettu. Inoltre, l'acqua di u tar intenta indigestionarii è guariscenza stomatitis.

U vitrughju aiutà ancu in u trattamentu di e malatie femminile. Allora, per u trattamentu di mastopatìa, hè una tale cumplicatura cumplicata, ma bona effittiva. In 50 ml di latte hè aghjuntu di tar: i primi 3 ghjorni - 3 zipre, da 4 à 6 ghjornu - 5 pieni, da 7 à 9 ghjornu - 7 sette. Divuziu trè volte à ghjornu, dopu à cinquamà ora. Allora fate un annu durante 10 ghjorni, è cuntinueghja u cursu, ma in l'ordine inversu (7-5-3). U cursu pò esse ripetutu nè cchiu vecinu di 2 mesi.

Tutte e ricchieri folkiinni venenu à noi di i seculi è demustranu propri casi miraculosa di u tarritta d'u beddu.