Idroterapia per migliurà a circulazione di sangue

Probabilmente unu di i più antichi utilizati da l'omu per trattà assai malatie hè acqua fredda. Per esempiu, hè cunfidenza chjamatu chì in una civilizazione tali chì l'Anticu Eggittu, l'usu di l'acqua fredda comu rimediu era assai cumunu. Inoltre, e donne di a Macedònia bagnò in acqua fridda dopu à partitu, è micca solu per i cunsiglii ieniciali, ma ancu per u prevene i saldà. E, sicuru, i Greci sò granni sustinidori di i bagni friddi. Dopu, i preghjudizii di u Medievu traspurtonu l'idroterapia à u back burner, finu à u 19 ° sèculu, u Prisnitz (1799-1851) campagnolu cumincià à esse trattatu cù cumpressi d'acqua fria. Allora i cundizzioni di l'hidroterapia muderna fùbbenu ubbligati.


Millares di persone vènsenu in u paiseddu chì Prisnitz hà campatu, per esse sicurità di i beneficii di l'idroponera, è trà elli parechji difendenti ardenti di stu modu di trattamentu prisintatu, per esempiu, u prufissori Wilhelm Winternitz (1835-1917). Addivintà i primi chì cuminciaru a crescita di l'hidroterapia di l'Università di Vienna in u 1892.

Ma solu cù u sforzu di Sebastian Kneipp (1821-1897), l'idroterapia hè cunfundita mundialmente in u mondu mudellu di trattamentu. Kneipp chì a so zitiddina era spaventamente interessata in i scuperti di Prisnitsa, hà cuminciatu à piglià bagni friddi (pese à u fattu chì i tampiraturi di l'invernu d'alemanu sò più suggerenti di a tintura fina). A so pròpia spiriminale, Kneipp hè stata cunvinta chì questu hè un effettu di sustegnu nantu à u corpu, è a cità di Bad Herrenhalb hè stata trasformada in u centru di citerne più famosu di l'acqua. Ci hè sempre un postu chì migghiara di persone sò sani.

L'effettu di l'hidroterapia nantu à u sistema circulatori

In più di l'stimulazione termale, l'idropisera proporciona:

Idraulicu

Pudete utilizà un bagnu friddu per stimulà a circulazione sanguinale è eliminate i sistimi seguenti: pesadità, inghjulazione è sensibilità in i cavaddi. Ci hè parechje mètudi di hidroterapia:

Tips per i sessi di idropuera

Be ben!