Trip to the ancient city of Malin

U primu menzu di Malina data di 891! Stòrici suggerinu chì a cità nantu à Dreslavnyi Istokotenya (ora Korostenya) à Kiev fù numinatu in onore di u Prìncipe Mal - quellu chì hà rifiamente rinunziatu a tribute à l'Igor, è dopu chì ellu hà intitatu adagge à Princess Olga. Forse un viaghju à l'antica cità di Malin. È per l'ambaissatori di a Dudevlyanus impudenti, è per Iskorosten, a materia finita tragicamente. È Malin hà surviviu, survivò à l'invasione Tatar-Mongoliana è in u 1445 hè statu novu annunziatu in l'annali, questa volta Lituana. Da i tempi antichi à a cità ùn sò solu un settore fugliale. È cù i monumenti tardi sò sparse. In ogni casu, ci hè un tipu d'intrudughju in Malina. In u 1873 fù apprezzatu da Caterina Miklukha di San Pietroburgo. Cumplendu a vulintà di u so maritu mortu, a mamma di cinque figlioli accattò una piccula magazzetta. Dicenu chì un vastu parcu cù diversi stagni, quellu chì hè in u centru di a cità, hà postu nantu à e so ordine.

Sutta u tettu di a so casa ...
Nikolai Nikolayevich Miklouho-Maklai - un viaghjatore dilettante, antropologu, etnograficu, meditatu, linguistista, biologu è geograficu, chì i travaglii ciberni permanevani pertinenti à stu ghjornu - ùn solu visu è travagliatu in Malin, ma hà apprezzatu ancu sta cità, cun piacè percurrià l'ambienti Raspberry, interested in ancient legends and folklore, quì hè a seria di a so mamma.
L'amore di Nikolai Nikolaevich à a cità ucraina hè abbastanza naturali.
Maclay hà stallatu in i nostri posti, è u so discinnenti - ataman di Zaporizhzhya Sich Okhrim Makukha in 1772 ammanistenu l'heroisimu in a captura d'Ochakov, per a quali nobili ereditarii. U sognu di ecònumia era cambiatu. In ogni casu, i nobile ricordi ricurdaru i so razzii. Uncle Nikolai Nikolayevich era amichi cù Nikolai Gogol - si dicenu chì era nantu à i so stori chì a storia di "Taras Bulba" nascìu. Hè curioso chì in Miklouho-Maclay hà purtatu cun ellu per trasfurterà l'imaghjini di l'eroi principe di a storia di Gogol, affirmannu chì era u so antenatu. U destinu tira a famiglia Miklukh in Russia, ma u so babbu sò sempri sughjetti di vultà à u puntu di u viburnu è di i girasoli. Era in Malin chì i nòbbili di Miklukhi truvaru a so casa.

L'unicu in Europa
I meriti di Nikolai Miklukho-Maklai sò assai apprizzati da a scienza mundiale, u so anniversariu si celebrà in u pianeta com'è ghjornu di l'etnografia di u mondu. Hè struitu, un studientum humanista chì avia fluù in 17 langues, hè stata primu à suscitarà a so voce contra a discriminazione racial è persiste à difende u so puntu di vista in centu seculu centesimu travaglii scientificu. Hè significativu chì u primu volulu di a so famosa "Travels" Nikolai Nikolayevich hà scrittu è editatu in Malin. U camminatore incursu travaglianu in pocu tempu - menu di 42 anni - ma vita increive vibranti: New Guinea, Isole Salomon, Filippine ... In u 1886 riturnò da l'Australia, induve passava casi tri anni (ùn anu sempre vive è travaglià i so discendenti!) In Russia, ma dui anni dopu muria. In distanti Sydney, un munumentu à un discendenti di u Cossack Zaporozhye è un sperienu Russu impurtante cù un meritu munnu hè stabilitu. U sicondu (è solu in Europa) u mondu Miklouho-Maclay hè in u centru di una cità di Malin in Zhytomyr. In u pedestal, solu u nome è a data di vita. E Alas, a casa di u scientistu ùn hà micca stata davanti à i nostri ghjorni. In ogni casu, in u centru di a cità, l'arbureti sò sempre ruvelli, piantatu da a so mamma.

A notu
Cumu ghjunghje? Da Kiev à Malina ponu esse cumminciutu da u minibus (circa un ore di vechja) o da l'estazione di ferrovia via trene electricu.
U museu. In a scola tecniche di silvicultura, ci hè un locu cun una petite exposicion dedicata à u cumpagnu compatriig Nikolai Miklukho-Maklai.
Visità sta città maravigliosa è crede à mè, vi cuntintate! Per andà in l'antica cità di Malin ùn hè micca difficiule, è ci saranu assai emuzioni piacè di u viaghju.