Ricette ricette: cura pedi

In u nostru articulu "Folk Foot Care Recipes" avemu dettu qualcume per cura di i vostri pedi. Fora di u clima cale, avete cumpritatu bè e sandali belle è tuttu hè issa solu per i pedi. I vostri sbandi sottumessu assai in l'estate, u vernice nantu à e so perte perde u so brillo. Perchè ùn avè da succede, avete a cura constantemente di i vostri pedi. Per esempiu, ogni dui simane sei bisognu di fà un pedicure. E ùn importa micca chì u limitu di a vostra carica di solitu cù un passaghju da l'ascultu à u spedinu, o à a fine di u ghjornu chì ghjate solu di fatigue, chì sempre ogni notte sò i pede necessanu un caminu. _ Ùn scurdà micca:

Hè megliu fà marchjà senza praticà a casa
E se si restanu nantu à a costa, pruvate di sbandite i vostri sandali è cammindu nufurninu nantu à a sona calante. Serà assai utile per u vostru corpu, perchè Nant'à i soli di i pedi sò parechji punti rifletti.

Pigliate a bola di tennis è rintra cù i vostri pedi
Stu ejercitu protettite di a malatia venosa, stimula u flussu di sangue.

Girate i vostri pedi
Stu muvimentu hè fattu per 2-3 minuti ogni ghjornu. Rotate elli in sensu antiurientale è urariu.

Avete, sicuru, capisce chì i so bè calzati da Manolo Blahnik, visitate uffizii di a cosmetologia circa 2 volte à u mesi ùn sia micca bè. Cusì, pudete fà:

Banchina
Dopu avè venutu à u salone, pudete esse offru prutezzione differenti per i pedi. Ma se cumprate un pedicure, pudete almenu ogni leve anu u hydromassage. Per a vostra casa SPA, salti di u Mari Mortu, chì cuntenenu a necessità per i compiti di u corpu di iodu, magnesiu, calcium è potasio. Ancu adattate per voi sò prudutti speziale cù canella, chì anu un esempiu tonificante è u extracte di l'arburu di tè anu avè un effettu antibacterial. O pudete solu fà aghjunghje unipochi pezzi d'olii essenziale à l'acqua: lavanda, menta, ylang-ylang o oliu di sànface.

Massage di u piu
Quì pudete cunfidà o un prughjettu prufessiunatu o fate propriu stessu - hè à voi. Massaggio di peda ùn impedisce stagnazioni di sangue venoso, favurisce a relaxazione, improvisa u flussu di lymph. In particulare, se vo circate un massaggio, si movia bè da i ponti à l'angoi. Per u massaggio utilizate l'oliu d'agrumi, hà un esempiu tonificante è antiinflamatoriu, è l'oliu di sànface acte calmante, è l'attuali di ylang-ylang actues relaxe. Sì i vostri pierri sò assai stanchi da a sera, avete bisognu di una crema chì allughja u sensu di piscia.

Peeling
Hè bisogna à fà dui volte in a sema, per i pedi sò scrubbi adattati cù particulate abrasivi, elli anu a sullillà a pelle di i peri da a pelle keratinizzata. Dopu issu procedimentu, rinfriscà i vostri pedichi, appricanu rimedi nicissimi cù un estrattore di camomile è cuccume per amparà i tacchi o dapoi una crema nutritiva.

I prudutti di cura
Sceglite i prudutti chì sò dritti pè i pedi. U primu bisognu hè una crema chì impedisce a cungiunazione venosa cù castagno cavallu, ginkgo biloba è bruzza avellana. Ùn vulete micca un muvimentu blu, per spoilsi i peri.

L'effettu bactericidali è calmendu serà furnitu da mezu cù u cuntenutu di tè arbre, salvatore, marigoldi è chamomile.

Foot Care
À l'estiu, avete lavatu i vostri pezzi regularmente ogni ghjornu. Piglia i petti cun sapi in acqua fresca è in acqua fredda.

Dopu un travagliu di u ghjornu, pudete fà un canna alternante per i vostri pedi, per questu, durante 2 minuti avemu l'altru fruttu è acqua fresca. Per finisce u prucedimentu seguite l'acqua fresca; perchè, dopu à sta prucedura, a fatigue serà sguassata, a circulazione di sangue cresce.

À a notte per i pedi facemu un bagnu rinuminatu cù l'aghjunghje una solu suluzione di permanganate di potassiu, secondu i pedi in secchi è trà i dete ste gnaite per a triple cologne diluita in metu cun l'acqua.

Pudete fà un bagnu bagnu per i vostri pedi in a sera, pudete aghjunghje una infuzione di erbe in u locu: u fulchinu, sapuniu, chamomile è una culloca di soda per 1 litru di acqua. Facemu a bagnu per 10 minuti, quandu a pelle scansa, trasfruvamu in i zoni pumishi stiffi di a pelle di i peri.

Hè assai utile à fà e bagni cù l'aghjunzione di sal marina (1 litru d'acqua per 100 grammi di sal). Dopu chì u bath lavora i vostri pezzi cù l'acqua fresca.

Dopu lavuratu di i vostri pezzi, avemu lavatu i nostri pezzi boni cù una tagale secca, a limpiemu cù cura cù i dete. Po pulverizatu (50 grammi di talc, 15 grammi d'alumini in pezu, 5 grammi d'acidu boricu è 2 grammi d'acidu salicylic), o avemu da applicà a crema più nutritiva à i nostri pedi.

Preparazione di pate crema in casa
Per fà quì, pigliate 3 cullizzioni di l'oliu vegetale, 50 grammi di margarina o latte funnuta, a mità l'oliu d'oliu di glicerina (o una cullarina di 3% solu di l'acidu boricu), 3 cullen di colore di l'oliu Castor, 30 grammi d'alcoforu camphor, 2 cappeddi.

Tutte l'ingredienti sò colpi in un coltu è in un bagnu di l'acqua chì sò funnuti. In un mezu prestu aghjustà aghjunghjule una cuppa di calone di una camomile, tutte crema bè cun simuli. Puderete aghjunà in a frigoristica durante trè simani.

Trasfruieghja a crema cù movimenti di massaggi, maschizate ogni dite separatu, è amassi u pede da u pulenda. Massaggio i petti per 50 minuti.

Ricette ricetti per i cura pedi
1. Fate un bagnu di peda, perchè aghjustemu l'infuzione di un foglia d'abbitrava, menta, chamomile è una picca cassa di soda (una culloca di soda per 4 litri d'acqua), pìglia à 10 à 20 minuti.

2. Bagno di sardine cù l'aghjunzione di sal marina. Pigliate 100 grammi di sali per litru di acqua. Dopu qualchì bagnu lavu i vostri pezzi cù l'acqua crescente, masajee i petti cù una crema fresca.

Ci hè deve aghjunghje chì l'oliu castor hè a prevenzioni di iperkeratisi. Prima di pudè dorme duie volte in una settimana, appricamu l 'oliu à i pedi, poi pusemu calzini di cuttuni è in a mattina, u dulore scorri, a fatigue sparisce, è a pelle di i peri si sona è viscosa.

Trattamentu di coralli
1. Pigliate una colazione di coriscini piccati è fassi cun ½ cup d'acqua calda, insistemu à pocu minuti. Allora ci filtrari i fiori è appricàvanu cum'è cumpressa à i nostri callusi. Questa prucedimentu hè fattu 10 à 20 volte è prontu u cornu sparisce. Ci hè cunsigliu di abbandunà i scarpi stritti.

2. Kashitsy, priparatu da foglie di u pranzu è a matriga, sfruttu, brame crudu di l'allevu salvatichi, aiuta ancu aiutu. Questa gruel hè utilizata com compress per a notte. A matina, facemu un bagnu per i pedi, è poi aduprà una crema.

3. E una altra opción hè stata: se avemu pigliu un ovu frescu è di trasfurmà in 80 per cente vinti per 8 ghjorni (duverà esse tutta di l'acitu), durante stu tempu l'acitu dissolvi l'ovu, per via chì avemu da ottene l'ingridimentu per oliu u nostru granu è aghjunghje per a notte. Duranti a notte u callu si disolvi è a pelle saranu ligne.

4. Limparemu a bombe, è tagliate a meza, mette in un vetru è fremu l'acitu per 24 ore, poni a vittura in un locu caldu è poi tira a cipolla è appliice 2 volte à u ghjornu à a mane dopu à a sera una foglia di cipolla in a forma di cumpressa nantu à u granu.

5. Emu sumisanu in u coddu di acìtu di cipolle durante dui simani. Aduprate 1-2 millimetri di cuddaru nantu à u granu in una cumpressione di notte. Questa prucedimentu hè fatta da parechji ghjorni, perchè i calli rapidamente scurdanu.

Avà sapemu cuncetti di ricette per i vostri pedi. Per queste prucessu simplice è simplice, pudemu fà i nostri peri bellissimi, cose cumposti è salutivi.