Mittens cu dui radichi

Ciò chì pò caliu i nostri mani freti in u tempu di l'invernu, cum'è e manicò no calde. Questa accessori in inviu ùn tutte e so pruteghja i to mani di a ghjocada, ma hè una cosa spettaculu in a vostra imagina. Tutti sapemu chì e cose più esclusivi pò esse fatti nantu à elli. Vulemu dì riguardu cumu per attache manciari belli cù dui ràrichi. Believe me, ùn hè micca un prucessu complicatu, cum'è un risultatu di quale pudete fà per piacevate sè stessu o i vostri parenti cù una presentazione càlida.

Ciò chì hè necessariu di attaccà i mittens cù dui radichi

Avemu bisognu à ottene 100 grammi di filari, agghielli di tàttu di dui pezzi, una piccula quantità di filatu di qualsiasi cuntrasttu chì ti piace (u principale hè chì questu culore devendrà in armunia cù a principale) è una agulla cù un ochju grande.

Knit mitten exclusiva nantu à l'aghju stampatu

In prima, per attaccà i mittens, avemu bisognu di calculà u numeru di loops. Hè ancu necessariu di misurà a circunferenza di a palma in a so parti più larga. Allora u risultatu di a misura serà divisa in dui.

Allora andemu da fà direttamente à u stessu prucessu di u triccò in dui radichi. Scudamu un sample di cuntrollu, è cusì calculate a densità di a puntata. Avemu bisognu di un petit rectangulu, chì hè cunnisciutu da questu filatu è cù i stessi razzi, cù quale un regnu hè un tagliu tuttu u pruduttu. Grazie à tutti u listessu triangulu, pudemu evitari parechji errremi quandu si facenu tagliu à l'aghju stampatu. Ora pudete fà calculà facilmente u numeru exactu di loops. Per esempiu, per u nostru sìmmulu avemu scrive 30 loops, perchè l'anch'ellu ricuvenu hè 15 centimetri. Hè pervi chì segui chì a densità di l'appacienza in questu casu serà cunposta à 30: 15 = 2 loops in 1 centimétru.

In più, guidata da a nostra infurmazione nantu à a grandezza di l'arme di palme è u nùmeru di cicli in un centimetru, multiplicamu ste valori. Ci hè u numeru necessariu di cicli per u numellu inchjude torna cusì clara per noi.

In prima, avemu fattu tagliatu i detti di a manu nantu à l'aghju pedicure. Per fà questu ciamuni intracciate 3-4 centimetri o avemu un mutuu cù un gruppu elasticu 1x1. Allora andemu in a pruvista (in i fili chì sò i carchi viate tutti i loidi cù i loops frontiere, in i purlins, rispettivamente, cù i spalle). Questu modu avemu bisognu à attaccà circa cinque centimetri. In altre parolle, prima di u principiu di u polu.

Dopu quì, dividitemu tutti i nostri loidi in trè parte (u pulgatu hè struitu in un terzu). In a parti di u fronte da i mittens di u ghjustu è per a manca in u malu avemu agitu di duie dete à u dettu quand'ellu tira l'arme. Passemu à i bucchi (1/3 parte di tutti i ciclichi). Cumpigliulemu l'altri loidi nantu à u pin.

Avemu bisognu à cumincià a puntata di i loidi di un diticce largamente crescente in a direzzione diretta à u preghiera, è da fà u cutsu, cù l'invintate duie cicche in ogni uitu di u teatru. In fine, quandu avemu dui ultrafini ghjuvelli nantu à i nostri radichi, avemu principiatu a puntata u nostru ditaghju in l'ordine inversa. In questu casu, avemu aghjatu un loop à u principiu, è ancu à a fine di a serie. Avemu bisognu à fà questu finu à avè avè ottinutu u numaru originale di cicli. Ma avemu avemu a puntata mezza recta, chì si cumplittamenti à rispittà à u primu.

E avemu avemu una seccuità di i cicli chì sò stati rimi di u pin. Anu deve esse disprezzatu nantu à l'aghju stampatu è seguite à puntà finu à a fine di u unghje di u dettu, u dettu di u palme. Avà, à u principiu è à a fine di a serie, avemu attaccatu dui loops in ghjiru. Cinque loops chì sò stati, noi finiscinu cum'è solitu.

Scudamu i parti supiriori. Eccu avemu bisognu di tipu u stessu numaru di cicli chì era per u palma di a to manu. Riturnà à a stitching liga, avemu attaccatu 3-4 centimetri o puntitu cù u listessu bandu elasticu 1x1. Avà po pudemu andà in modu sicuru à a maladie chì sapemu, di triccò è di u palmu di una manu, solu per vincenu un dito.

E ora avemu avè infurmatu nantu à i mittens. Avemu bisognu di metà in un ferruzione moltu. A parte supirritta di u mitenu pò esse decorata con perle o ricami. Nant'à a parti di u fronte vouscenu per mezu di un filu spiritu di tullu cuntrastu (cusitu à u bordo) i nostri mittens nantu à dui agulla di punta è calianu i nostri mani in u timore friddu inde u fattu nova!