Malati parasitarii di l'osse di u scheletru

Ci hè una quantità di malatie chì afectanu à l'ossi, causando debule è dolore. Puderanu esse diagnosticati nantu à i risultati di e testi di sangue specializati, in quale u determinatu di u livellu di sustanzi such as calcium. In l'articulu "Malascidi parasitarii di l'osse di u scheletru" vi trova assai informazioni ùnicu per sè stessu.

L'ughju matura hè cunsistenti di dui cumpunenti principali: l'osteoid (matriu organica) è l'hidroxiapatite (sustantivo inorganicu). L'osteanu hè custituitu principalmenti di a prutea di colagens. Hydroxyapatite - una sustanza complexa, chì include calcium, fosfate (acidus residu d'acidu fosforicu) è gruppi d'hydroxil (OH). Inoltre, cuntene un magnesiu. In u prucessu di a furmazione di l'osteria, i cristalli di idrosapatita sò dipositu in a matriz osteoid. A parte di l'ossu hè cunsistenti di un densu tessulu bone; a struttura interna hè rapprisintata da un tissutu spongy più spertu è cuntene assai caghjuli cumplicati di u bernu di u bernu di u vermu - u tissutu involuttu in a produzzione di caghjoli di u sangue.

Mantene un ossu

Ni l'omu corticale ni spongy hè inerte. Ancu dopu à cumpiimentu di a crescita, si conserva l'attività metabòlica è sò ricustruita constantemente. Stu prucessu coordinatu, in quale parte di l'ossu dissolve è sustituisce cun un novu tissutu, hè necessariu di mantene a salute bone. A furmazione di u tissue tissutu hè regulatu da caghjuli spezializzati - osteoblasts. Sintetanu l'osteoidu è furnisce a furmazione di hidroxiapatite. Per a resorzione di u tessili di u sangue, i cellule chjamati osteoclasti sò rispunsabili.

I malatii di l'Ossula

L'ossu hè suscettibile à danni da parechji prucessi patologichi. Puderanu esse spustati meccanicamenti (frattura), spessu saranu un locu di localisazione di tumuri secundarii (in particulari in u cancellu di u mama, u pulmone è di prute), u metabolismu di l'osteria pò esse disturbatu ancu. Ci hè assai malatìi boneulogichi. L'osteoporosi hè una cundizione in quale a pacenzia simultaneita di cumpetite di osteoidu è minerale di l'osse. Stu prucessu inevitablye si trova cù l'envidu, ma cù a carenza di l'estrogenu in e donne in a menopause hè assai accelerata. A ragiunata di u sviluppu di l'ostia, hè u disbildatu trà a tassa di distruzzioni è a furmazione di u tissutu di l'ossu. U so effettu principale hè u debilitante di u tessulu di u sangue, predispone à i fratture (in particulari i maletti, i prigu è i corpu vertebrali), chì spessu i risultatu di evenimenti minuri.

Osteomalacia

Quandu l'osteomalacia, a mineralizazione di l'ossi hè intruduciutu, chì, secondu di quale anu sulatu è ponu deformà, causannu dolore o fracture agudo. Osteomalacia sò generalmente associate cun una carenza di vitamina D o disordini di u so metabolismu, chì guverna à a mancanza di calcio per formar osse. Hè trattatu da a nominazione di vitamina D è di preparati di calori.

A malatia di Paget

Sta maladridi di l'ossa hà principe à l'anziani. A raggione ùn ci hè chjaru, ma hè saputu chì in questa maladie, l'attività di l'osteoclastas aumenta, chì porta à una accilità di resorzione di l'osci. Questu, à u mumentu, stimula a furmazione di più di tissuti di l'ughjettu novu, chì, in ogni modu, hè più fino è menu densu di l'ossu normale. U pene in a malatia di Paget hè stata di stirazione di u periosteum, una membrana chì coperta a superficia di l'ossi, assai inervatu da i receptorii di dolore. L'analgési sò usati per sullivà u dolore, è a malatia sola pò esse trattata cù bifosfonati, chì scorri lentamente a resorazione di u suvaru.

Osteodistrofija Renali

Hè osservatu in i malati cù fallimentu renale crunatu. U fattore più impurtante in questa malatia hè u rugleru di u metabolismu di vitamina D Durante a so prucessi chì s'aghlighenu in u fianu è di i riziette, a vitamina D hè cunvertisce à calcitriol, una hormona chì regula l'absorzzioni calcium. Cû fallimentu renale crunatu, a produczione di calcitriol hè ridutta. A cundizione hè tratta da a cita di calcitriol o di droghe similari. Metudi, cum'è fluoroscopia, scanning isotopicu è esaminè histologicu di i tesi di tissuti sputichi sò cumpunenti mpurtanti di a diagnosi di l'osteria. A valutazione di diagnostica informativa nantu à e malatii di l'uce, cù l'eccezzioni di l'osteoporosi, spessu pò esse uttene ancu in i testi di sangue.

Testi di sangue

I prucessi più impurtanti sò e misurazioni di a cuncintrazioni in u plasma di calcium è fosfatate, è dinò l'attività di l'alkaline phosphatase, una enzyme chì hè producida per osteoblasts. A concentrazione di calcium in plasma Normalmente varia d'entre 2,3 e 2,6 mmol / l. U livellu di calciu hè regulatu da dui hormones - capcitriol (un derivativu di vitamina D) è l'hormone paratiroti. Hè diminuite cù a osteodistrofia renali, è ancu in a maiò parte di casi di osteomalacia è raquis. In l'osteoporosi è a malatia di Paget, a concentrazione di calciu hè mantinutu à u nivellu normale (ancu cù a malatia di Paget, se u pacientu sò immobilizado, pò esaltà). Una crescurtazione aumentada di calcium in plasma hè osservatu cù iperparatirotiutu primariu (in generale per un tumore benignu di i glànduli paratiroti). L'hormone paratiroule accumule l'osteoclasts, ma manifestazioni clinichi di a malatia d'osteria in questa malatia ùn sò micca frecuent. Un altu livellu di calcium plasma è ancu cumune in pazienti di u cancer. In certi casi, questu hè duvuta à a distruzzioni di l'osta per metastasi, in altri per u sintesi da u tumore stessu di sustanzi simili à l'hormone paratiroti (pèptidi GPT). A cuncentrazione di fosfatatu in u plasma hè normalment entre 0.8 e 1.4 mmol / l. A crescita a cresce hè osservata in a fallimentu renale (quandu a cuncentrazione in u plasma di l'urea è a creatinina, i prudutti di u metabolismu, sòlitu spressutatu da u corpu cù l'urina, hè speditu grossu), è diminuite - cù osteomalacia è rickets. Cù a malatia di Paget è l'ostia, a cuncentrazione di fosfatatu in u plasma hè ghjenaralmente in u ranimentu nurmale. A attività di l'alkaline phosphatase in plasma L'attività aumentata di sta enzyme hè osservata in l'osteomalacia, a malatia di Paget è l'osteodistrofija renale. Cù trattamentu efficace, diminuta. A sopra à l'alkaline phosphatase hè utilita cum'è marcatura di l'efficacezione di u trattamentu in a malatia di Paget. U nivellu di plasma di l'alkaline phosphatase accummenta ancu in certe malatie di u fianu è u sistema di ductile bile, ma in sicuru in questu casu ùn sò micca prublemi di u diagnosticu.

Altru prucessi di sangue

Se necessariu, a concentrazione in u sangue di a vitamina D pò esse misurata. Un livellu bassu indica l'osteomalacia o rickets. Nisunu di e teste deskifenu prima pò detta l'ostia, perchè u sbilanciamentu trà a furmazione di furmazione è a distruzioni di l'ossu cun questu generale, averebbe prossimu per a maladie hè relativamente chjuca. U diagnosticu pò esse cunfirmatu cù l'aiutu di i metudi di ragiò raziali. L'ossigenu densu normale nantu à i radiògrafichi hè chjaramente esplicatu, cù l'ostia, u tessulu di u ciarru hè diventatu menu densu è face più fughju in u ritrattu. Per cresce a densità minirali di u hezur, un metodo di densitometria di raisinus di bi-photon hè utilizatu chì ponu cunfidenza di diagnosticà l'osteoporosi. I medichi sò urienti bisognu di mette simule per l'identità di i persone cù l'osteoporosi o di quelli chì anu creatu da risicu per a sviluppà sta malatia, è dinò a vigilità l'effettu di u trattamentu.