A pruduzzioni curativa è magica di l'alabastru

U nomu di un minerale cumuni, cum'è alabastru, hè cunnisciutu da ognunu di ognunu da u zitellu à grande. In fattu, questa fedura ornamentale hè una curiusione è studiu, perchè hà una quantità di qualità sustiteverente.

Per esempiu, u misteru di u nome di sta petra ùn hè micca sanu entendi bè. Di sicuru, hà parechje altri nomi, cum'è l'alabastru, lyubaster, perle roma, ma a principal hè l'alabastru - sicondu una versione venga da a parolla alahastros, chì a traduzzione precisa di a lingua greca nissunu ùn cunnosci. Sicondu a seconda versione, u nomu di u minerale hè cunsunanti cù u nome di l'antichi vapuri di guascu grecu per incensu.

Comu regula, u culore naturali di l'alabastru hè solu di biancu è rosatu, ma sò parechje prestu pezzi di roccia cun una mezora verde brillanti in u culore. In u sole, a petra ùn lucite micca cum'è a maiò parte di l'altri minerali - lustre vernice, ma solu moltu, sedoso.

A maiò parte di ipositi nantu à quale l'alabastru hè minatu sò situati in Europa: in l'Inghilterra, l'Italia, a Francia, l'Alimagna, ma i Stati Uniti d'America riporta una parti considerableu di a produzzione.

Una attenzioni particulari si deve pagatu à ognunu nantu à u famusu beccu di a catena muntosa, chì hè orgogliu chjamata "Zvezdochka". Ci hè questu l'alabastru hè stata riesciuta, chì hè adupratu da i maestri di u mondu, è a cimezza stessu indica a via è serve com'è una spezia di balisa per i cunquistatura di l'elementu à l'aire.

A pruduzzioni curativa è magica di l'alabastru

Prupetti medichi. L'Alabastru in tuttu u tempu hè stata utilizata in l'articuli znakhariani. Hè cresce chì influenza positivamente è prumove u funziunamentu sano di i riti, u furu è l'stomacu. Per quessa, assai curati di sti urganisi interni hà preferutu à guarisce cù l'aiutu di e proprietà particulare di sta petra. Appena appiicatu à un locu dulurusu, fermu fissi cun un vesu di tela di cuttuni è abbandunatu u persone in questa condicioni finu à a so maladie hè passatu. Inoltre, i prupitati di l'alabastru - rinfurzate l'azzioni di tutti i medicini; apparentemente, hè per questa causa chì i mediagini lancianu un cristalu di u minerale in ogni droga à u fondu di u vetru.

Propizzii Magichi. Dopu una multitùdine di rituali è rituali antica era impussibile senza l'usu di l'alabastru. A questa foglia ornamentale hè spessu servita cum'è a basa per creà figuri rituali, simbulizante di divinità è diessesi, lampi in tempii è sacri cunti. Particularità particulari era l'alabastru per l'antichi Egizziani: veneranu questa petra tantu chì tutti i figurini è figurini in a tumba di u faraonu sò stati fattu solu da stu materiale. Forsi, questa venerazione si pò esse spiegata da a similitudu di a nostra vita è l'apparizione di a petra, perchè s'è avete vistu più vicinu, pò esse nutatu chì hè ancu fràghje è vulnerable, cum'è a nostra vita umana.

In ogni modu, sta fragilità di u materiale facia assai l'imaginazione è u ventu di u pensamentu di u parchettu. Ci hè chì a sola condecorazione chì pò esse fatti da l'alabastru hè u perli. Inoltre, ancu questu u creatore si ponu pruvà cum'è in una poca luci.

L'Alabastru, in fattu, hè assai toleranti à tutti i sinistra di u zodiacu, salvu forsi i signi patroniati da u U focu è a Terra. In ogni modu, anu ancu pussutu guardà alighjimi bè d'alabastru, si elle li piaciunu, micca nunda di terribbili, a petra ùn castigarà à i patroni chì ùn piace micca. Tuttavia, ùn si pò esse pruvucatu cum'è un amuleto magicu nantu à u so pettu. Ma à tuttu u restu, hà da fà un bon travagliu, aiutanu à surviglià e timpeste di l'ingerimentu à u travagliu è à domiciliu, è guidendu ogni negatività da u so maestru. Hè ancu crede chì, chì i granelli d'alabastu sò persanti o rotte - hè felice, ùn deve micca aversà annantu à questu, perchè significa chì l'amulet cumpla u so ghjustu è salvatu u so propiu di qualche tipu di disgrazia.