Cumu si cumportanu cù un omu per mantene a relazione?

Dopu qualchì tempu, quandu ci hè a pace, ci sò l'omi è e donne chì sò tentativu di fà relazioni cù l'altri. Questa rilazioni à l'omu è a donna hè desiderate da u ghjovanu à a so morte. Ma, sfurtunatamenti, micca tutti è micca sempre successi, perchè spessu, i donne ùn sanu micca cumu purtà cun un omu in modu di mantene a relazione.
Eccu alcuni cunsiglii per i femine chì cercu à l'armunia cù l'omi:

1. In u palcuscenicu di l'amici, mostranu a tactilità, l'abilità di sèntelu è à sente, ùn pruvate micca di megliu di ciò chì veramente sò, ma ùn si pò micca micca aperte davanti à l'omu, perchè esse sarà più piacevule per sorprenderà. Remain per ellu un misteru.

2. Cumu pò cumportà cù l'omi per stà in cuntattu, bulu elegante?
I raggioli intelligenti cercanu à scupriri l'interessi di un omu amatu è di passate i vacanze è di ghjornu cun ellu, fà a facenzi di a casa o cù un omu, ùn hesitulate micca di dumandà aiuto (l'attività generale hè inturniatu è tuttu hè diventatu in festa) o in a so assenza di scuntrà un omu bella è ripusivatu .

3. Per cumportà cun un omu in u palcuscenicu di "mashing" l'uni à l'altri hè necessariu di modu di cunservà a so è a so libertà. Una donna hà da ricurdà chì dopu à parechji anni di cunvivialità un omu ùn hè micca a so bè. Mantene a distanza, perchè vi permette di aghjurnà relazioni cù l'altri.

4. Per guardà una relazione cù un omu sempre in una onda positiva hè difficiule, perchè a nostra vita sana hè cum'è una zebra: a banda hè nera, a striscia hè bianca. Celli sò inevitabbili. Ùn pò micca avè un omu divuziunciu in l'estabilizazione è s'addunisce. Una donna hà da pudè dumandà, puderia parlà cun un omu è negociate cù ellu, ma si ùn vole micca aiutà, aiutate in un momentu difficiulmente, fighjitu a to frizza è fà un pocu scandalu. Ùn hè micca cuncdizzioni chì a ghjente dice chì "i viviri sò ripetati, solu sò amused". Sò micca esse u overdo, perchè sia in u pusitivu è in u negativu chì tuttu sia da esse in moderazione.

5. A relazione cù un omu di una striscia bianca è nìvuru suggerenu un grisu, neutrali, chì crea in i vostri rilazioni i ritratti usi di a vita, ma micca per longu.

6. Un omu hè un mondu compledu, interessante è attrattivo. Chì i vostri amori sò sè stessu, mantene amici, passatempi, l'oppurtunità di dispusitimi liberamente di u vostru tempu liberu, è avete i vostri soldi per dà rigali è cumprà ciò chì necessite. Ma a donna avessi a perfezziunà fisicu è spirituali a so vita: per andà in u cinema, u teatru, in l'esibizzioni, leghjite u libru, andate in campagna, viaghjà (pudete separà, cun un omu) - per fà un impresu à un omu cù e sfidi novi di u talentu, sia hè sempre un misteru per ellu, perchè devi ancu u so tempu liberu è i so soldi.

7. Per mantenisce una relazione, hè bisognu di mantene in seguitu un sensu di l'amore in l'omu, causendu emozioni pusitivi in ​​ellu, chì sò torna sustituiti da emozioni negativi durante una disputa. Eccu a donna hà da pudè ritruvà à u fondu, per dà l'omu l'oppurtunità di vedà feble, perchè solu l'omu deve esse forte è assumete a responsabbilità per ciò chì hà dettu. È a capacità di l'omi per esse responsabbili è e decisioni hè fatta da a donna chì hè vicinu à ellu. Allora a donna a vi de sùbitu chì quellu à pusessu hè l' omu di i so sònnii .

8. A rilazione serà più forte perchè se a donna ùn calma micca quellu chì hè stata ottata, ma hà cambiatu sempre è seguenu a maravigliate l'omu cù e sfidi novi di i so talenti.

9. A rilazzioni sò destinati à esse longu, se una donna hà datu l'oppurtunità di un omu per rinclusa, sopra tuttu u territoriu o di u persunale, u permettenu di qualchì volta per esse vacanze per separatamente cun ella, per incuntrà cù i so amichi. A donna hà bisognu è capisce chì ancu in u matrimoniu, l'omu è ella viaghja in a terra a so vita propria separata, chì nimu ùn deve interferisce cù questu.