Trattamentu di l'eripipeli

Erisipelas, chjamatu semplice "mug" in a gente, hè una malatia infecciosa di a pelle chì manifesta stinamente in inchichi progressivi nantu à e mani è pedi, in casi rari - in u troncu, in a faccia, in u perineu è genitali. In questu articulu avemu discuratu cumu u trattamentu di l'eripipeli di a pelle cun rimedii folkiichi hè realizatu.

Trattamentu di inflammazioni cù l'oliu di girasole.

L'oliu deve esse uttene durante 5 ori in u bagnu di acqua. Dopu chì l'oliu hà da riabilitatu, avete bisognu à lubricate cù inflamazioni di a pelle, è dopu à deci minuti sprinkle i lochi infiernati cù un streptocide finamente finite. Questa ùn hè micca u trattamentu più veloce, ma assai efficace di a pelle.

Appozione di a mamma è madrastra.

In l'eripipuli, a pianta materna è a matriculà hè aduprata. U metudu di l'applicazione hè stata manera: aghjunghjenu a carta di fondu di mamma è madrastra a crema agria, aghjieva à l'area infaurita, frettu fascià u cumpressu è si ne vanu in queste forma per a notte. In regula, u sughjettu ferma assai megliu in a mattina. In u ghjornu, una cumpressa duvia mudificà quattru volte.

Pudete ancu aduprà u foglie di burdock cum'è sustitutu. Hè ancu bonu per spruvà a zona affettata di a pelle cù e foglie sutta di mamma è madrastra. Pudete piglià un decocudu da e foglie di a mamma è madrastra intra, hè preparatu da u calculu di 10 g di foglie per u vetru di acqua. Dose: 1 Tsp di tri voti à ghjornu.

Bufoi bianco e nìuru.

Per trattà "eripipeli" in a perna, l'anzianu, tutte rosu è u biancu, hè stata utilizata. Imbrate i foglie è e rami petite di a pianta cun un cuntainteru, fate l'acqua calda è cusì chì u livellu di l'acqua hè di 2 cm sopra u bagnu. Ci hè necessariu di fogghi u babbucu durante 15 minuti è da 2 ora pè insistite. Sepi, preparanu una mistura homogeneia di biancu d'ova è a mità di vetro di milla lavare. Questa mgerera si deve situata nantu à u paese affucatu è un pappu abbandunatu in u caldo di pastore chì deve esse applicatu da quì sopra. Quessa cumpressa deve esse mandatu à nuttà, in a mattina, ne pulisce l'area affettata è sprinkle cù chista. Manipulate ritenisce quattru volte.

Utilizazione di un tela di colore rouge.

U tessuti russi hè assai usatu per trattà "faces". Ci hè parechje manere di usalli.

Aplicazione di foglia di cole.

Pudete applicà una foglia di culda incised, chì permette ch'ellu u zucchero. Applijbe si deve esse prima di andà in dorme, 3-4 volte.

U utilizazione di patate.

I patati rossi agrumi sò ancu adattati per trattà "facci." Kashitsu da questu hè impostu nantu à un locu di malatu è fissatu cù un mantellu rossu.

Scatula di aromi medicinali.

E seguenti dui sò usati com'è aromi medicinali:

Cù repressioni frequenti di inflamazioni erisipelati, l'attenzione deve esse pagata à altri malatii chì pò esse fonte d'infezzione streptococca (sinusitis, tonsillitis, caries) è i guarì. Hè bisogna aiuta ancu pruvà micca di pruvucassi l'ipotermia è di traumaticu