Manicura d'acqua fascinante: secreti, tecnulugia, idee

Manicures di acqua
Piuttostu l'attesa di fà un bonu travagliu nantu à e so unghje finisci cù un fallimentu assicurante: i linii sò stati scemprati, tortu è untidy. Per via di gastu in una manicura di casa per parechje ghjorni finisci cù a rimorca di u ritrattu è un moddu sposti. Ci hè chì ci hè un modu faciliu per fà un disegnante stupidu nantu à e unghji in casa. In questu casu, ogni unghje apparecerete una verra capita maestra, attraientu attente à e linii eleganti è i patogeni, incù perfezi in un ballu veru di colori.

A cosa più assicurante hè chì un manicu di marmaru o acqua, è hè quì nantu à stu tipu articulu di ugliu, cù tuttu u so splendore artisticu, pò esse facilmente masterizatu ancu da quellu chì ùn hà mai fattu scrive. In a tècnica di marmurine, l'artista hè ... acqua.

Chì avete bisognu di manicura di acqua

Per a prima volta, avete bisognu à pruvà cù un tempu è pacienza: sè ùn vi pudete micca attribuisce almenu duie ore di u vostru tempu, ùn avete micca principiatu.

Sè vo site listessu per dedicà e vostre unghje per parechje ghjorni, preparanu e seguenti fighi è materiali:

Impurtante! Quandu sceglie vernici per manicuresi d'acqua, avete firmatu in vernici liquid.

Se a laca hè ingrossata, pò esse diluted cun un solvente speziale. Per fà u dissegnu più culuritu, vi cunsigliate di sceglie sfarenti sfarenze matching. Se aghjunghjenu un vernice holograficu o vernice cù sparaghjate à a paleta di u culore, pudete ottene effetti incredibuli.

Un altru puntu impurtante: ùn utilizate micca a gel-lacquer per manicura di l'acqua, chì ùn si spargiu micca nantu à a superficia di l'acqua.

Facemu manicuresi d'acqua in casa

Dopu tuttu hè preparatu, avemu da cunsiderà tutte l'infurmazioni quantu per fà una manicura di l'acqua in casa in e fasi. Ci si deve esse cunsideratu chì e unghje per esse preparatu in anticipu - a cutícula hè sguassata, è a chiave d'unghje hè purtata à a forma chjamata. Avete prima pruducerà direttamente per travaglià cù unghji.

  1. Aduprate a capa basica di lacada clara, aghjustate à secre. In modu, in u futuru possu sperimentà a spirimintari: per fà u primu casque cù vernice, chì serà assuciatu cù unu di i culori di manicura acqua.
  2. U stadiu sussegwenti hè a più interessante, perchè ùn ci hè una occasione di vede a vostra imaginazione. In u cuntainteru dispostu cù l'acqua, geganti dui o tre tazzi di laca. Ci hè culuritevule di culà à u centru è sparghje nantu à a superficia. Preste attenzione: se u vernice ùn si spargiu, o falla, a so cuerenza hè troppu grossu.
  3. In u centru di u primu cigghiu crescente, cullà una goccia di un novu coloru, aghjunghje un terzu culore è cusì. A quantità di vernici pò esse qualchissia, ma per sculaccià ancu dui.

  4. Quandu a superficie di l'acqua cuminciò à rapprisentà circhinu di culore, pudete fà un disegnu. Cù l'aiutu di un puzzicheghju o un bastone di pappagallou finitu nantu à a superficia di vernice, spincià i linii. Dui diversi movimi darà un patronu pocu cumuni. Se ti draw lines in una certa direzzione, puderete alcuni effetti sorprenimi.
  5. A prublema prublema hè di trasfirià u mudellu resultanti à u unghje. Per fà questu, a pelle di u dettu attornu a u so ghjuvitu deve esse uncia cun una crema spirituosa. Questu hè fatta da per appressu è più simplice per rinvià u vernice.

  6. Una altra manera di prutezzione di i vostri ditti da u tisu hè di vende a tela cun cinta adhesiva.

    U video mostra in detail chì cume si pò fà:
  7. Quandu u dettu hè preparatu, deve esse bassu bassu à u studiu finitu. In questu casu, u filu dumineghja paralle in parallelu à a superficia di l'acqua. Ùn pigliate micca u dettu da l'acqua, sguassate i restu di a film laca cù un sbattulu di cuttuni o puzzicheghju. Cumu pudè fà fà, pudete cunsece in detail in u video tutorialu: Pì attenza à u fattu chì u dettu pò esse tressu da l'acqua solu dopu chì a reste di a stata di laca anu stata distrutta da a so superficia.
  8. L'ultima tappa di u manicu di acqua hè di pulisce a pelle di u dilicatu da u vernice. Se prima avianu adupratu una crema fatta, u vernice hè facilitu di sguassà cun un napkin. Ancu di prima di rinfurzà a cinta, certi maestri recomendaranu aspettavule finu à u patronu siccati. Se u filu di u so ghjuvatu hè un rigalu curatu, hè faciule da eliminà cun un licitu per rimpiazzà vernice è un swab di cuttuni.
  9. Quandu u mudellu hè seccu (u manicurinu di l'acqua s'assictazione più où più longu), hè bisognu di applicà una strata riparazione di vernice spumante.

Perchè ùn avete micca manicurare d'acqua

In fatti, ùn ci hè nunda cumplicatu in manicura acqua. A pesca di questa teknika hè chì si in ogni stadiu un erroru hè statu fattu, tuttu u travagliu hà da sbaglià. Prima di principià per aduprà una manicura di l'acqua in casa, vi cunsiglià per fassi cura nantu à i punti di seguente:

Una di e pruprietà più incarlatori è attrattiva di a tècnica di manicura acqua hè a so unica. Ogni studiu novu necessariu difiere di l'anticu. Sta funziunalità attrae maestri di manicuranza, chì hà digià numinatu assai direzzione interessanti in u disignu di manicura di acqua.

U rangu biancu è biancu dà assai opportunità per l'articulu di ughjettu originale:

È assai urgente hè u tema britannicu cù culori rossi, bianchi è blu. In u maestru classu l'autoru in detail mostra comu pò fà un patronu fiore: