I tradizioni d'u novu novu

L'annu novu hè una di e vacanze più famosu in u mondu. I celebrazione di i vacanze di annu sò sempri fattiveni accurati è cun cura. Tali pruggini sò sempre accumpagnati da fuss, excitantu, però sempre cunfortioni belli. Questa hè a pianificazione di u postu, a dicurazione di casi cù l'arburi d'annu, guerri varianti, a compra di i prudutti di u globu, tutti tipi di pirotecnia e, più importantemente, a compra di rigali. È, finarmenti, hè generale chì l'annu novu hè u tempu per l'esercitu di tutti i so brami, l'aspetta chì u novu annu puterà cù parechje più di novu è megliu. Cù u cuncettu di questa festa, qualcosa magia hè sempri cunnessu. Per quessa, a festa di u novu annu hè a festa più largamente stata per i figlioli è adulti.

Hè nutate chì e tradizione di e vacanze d'annu sò distinte per tutti i pòpuli. Qualchì parechje pare avellu pocu spiciale per noi, inusual, ma sempre, un raccogliu cumuni resta per ogni cultura. Questa hè l'expectativa di un miraculu, chì hà necessariu mette cun l'annu à quellu ghjornu.

In certi paesi, cum'è brasiliana, boliviana, eccuvanu, vendita di roba sottumessa di diversi culori sò assai populari. Tuttu chì ogni culore hà u so simbolicu stessu. Per esempiu, u giallu hè u culore di l'inginudu è u prufittu, è u russu hè u simbulu d'amore.

Ma in Filippini, nantu à a vigiglia di l'annu à a tavula festiva, devendrà necessariu un fruttu intornu. Hè un simbulu di u benestà di a ricchezza. Ma l'ind'i duverebbe avè a culore di una grande chila.

U simbulu di ricchezza è prosperità in Spagna hè a devastazione di documenti di viti in i campi di l'annu. Una lotta hè una uva. L'ordine di i campanile hè stata t'hà ogni mese di l'annu, quella, 12 mesi, 12 cuminciari. A so tradizioni hè stata bisognu di un bellu pezzu. E persone nantu à a vigiglia d'annu partenu per e strade di e grande cità è colettoriu manghjonu u vindete, paghendu cù u vinu.

Hè nutate una di e tradizione di u novu più peculiare in Escocia. Per pudè abbandunà tutti i cose eccillenti in u vechju annu, parechji bracchi incendi arghjintanu nantu à e strade. Hè accettatu in generale chì u focu havi una proprie purificatu. Cusì, in u novu annu, ci hè l'oppurtunità di ripiglià tuttu. In una visita, pudete ghjunghjite à a vigiglia di l'annu, piglià una buttiglia di vinu cun voi. Hè cresce chì a prima persona chì intrì in la casa in u novu annu porta a furtuna è benessiri l'uni à l'altri, chì simbulizeghja l'ughjettu trasportatu cù elli.

Ma, in quantu à a fortuna di l'annu, in Finlandia, una preferenza impurtante hè datu à u lattice frittu, chì ghjera in acqua. Quandu i fogghi cunti, un certu patrume hè furmatu, sordo e stabilisce cusì chì vene u annu vince. Se in questu uzoreka un elementu, cum'è un cori o un anellu, questu indica chì questa edizzioni serà un casale. I promessi di viaghju vistu in u patronu di a nave, vistu svinasulitu benessere è prosperità.

Ci hè una tradizione interessanti - chì pruvucassi in u novu annu assai famosi famosi. Stu fenominu hè cumuni in Panamà. Cù l'scarabeci pruveni associate, prublemi, falli di l'annu passatu.

In Giappone, durante parechji anni, durante e feste di l'annu, un urganizazione di televisione hè urdinata, durante quandu a stanza di stanza, divisa prus divisa in dui gruppi, compite in u performance di canzone.

A vuluntà di abbandunà tutti i difficultzii in u passatu annu, furzendu i residenti di Danimarca per saltà da i chaises à u chiming clock. Hè cresce chì u saltu di a catedra riprisenta l'addatore di u vechju annu, sullivannu tutti l'avversi, è a transizione versu u novu annu, accuminciannu cu una arba bianca.

Ma in Estonia nantu à a vigiglia di l'annu a tradizione interessanti hè stallata, visitendu a tavola d'annu siete volta. Questu hè dovutu à u fattu chì, in questu modu, una persona hà acquessu a furtuna è a salute, destinatu à queste populu.

Una tradizione pocu cumuna hè in Cile, induve un annu novu hè celebratu cù membri di famigghia chì abbandunonu a storia, questu in un cimiteru. Ancu parechji volte à a battaglia di campane, un cimiteru hè apertu per quelli chì anu vulsutu cunnosce una festa magica in un cummerciu largu è inghjinnente.

E in i Stati Uniti in l'èbbica di a battaglia di campane, duvore definiscemente un baciu per un omu amatu, o solu un amicu. Stu picciottu vi purtalla in u novu annu assai amore è felicità vera.