Cunflimenti: e donne fussini vicinu di a viulenza

Sicondu l'infurmazioni esistenti, ogni sesta donna a soffre l'intimidazioni di e persone chjamate è straneri. A violette hè un estremu, ma micca cusì rara, forma di viulenza contru i femine. E furmazione di vittoria pò esse sfarenti - un attaccu subitu o persistente persone ... Allura, cunflitti: e donne affettati di a viulenza - u tema di discussione per oggi.

Sì una donna è un rapist s'addunia per esse familiarizatu, stu fattu ùn pò micca esse sceltu a forza. In ogni casu, questa circustanza hè evaluata in parechje modi, per esempiu, hè interpretatu chì una volta una donna si cumunicava cù un omu per un pezzu di tempu, puderà entra à una cumunione intima cun ellu. Parechji omi crede chì, siddu invitò una donna à un restu u pagatu per un trattatu, hà accunsentutu intimità.

Vittimi di rapa o d'altri bullying, per regula, anu un traumu mentale prolongatu. L'intimidazioni chì generalmente precede a viulenza, in u stessu, causanu gran stress. Sì una donna hè privata di a pussibilità di ritalia, l'impattu negativu annantu à a so salute si escivera.

DIAGNOSIE: LA REACTION TO VIOLENCE

I medichi-psichiatri sò alzeri di assai manifistazioni di a crisa statali avutu da e vittimi di a viulenza. Hannu un appetite aggravatu è un sònniu, certi deviezziu in u comportamentu sò nutati, u scurdà eventuale hè pussibile, hè difficiule da elli à cuncentrazione. Quasi sempre una donna cerca u sustegnu di l'altri. E à u stessu tempu, spessu si cumprende a culpiscenza per ùn avè micca datu una resistenza attiva à u rapistu ... Quandu a persone ùn deve micca sustegnu à ella in sta parolla, perchè in una situazione critica, hè solu impussibile d'avvisà tutte e cunsiquenzi, ma u più forte è più forte una donna hè sempri fatta ca un omu.

In ogni modu, assai spessu si truvamu u fattu chì tuttu hè esse u vostru contru. Ancu anu puru belli cù a vittima di a viulenza, dìcenu, avianu a "spende è divete". Quandu una donna sola adulazione hè abbia duvuta, assai ponu dumanziu u so cumpurtamentu è sò attribuiti direttamente ciò chì era successu. S'ellu hè una donna casera, a ghjuridica è u so maritu spessu saranu "avvucati" di u rapist senza volare. À u primu, apparsu chì mostra a cumpassione per a vittima, anu da principià per a circà i raggiuni di a culpa è di justificà u rapist.

PAGINA DI VICTIMU?

L'statìstichi dì chì un terzu di quelli violati sò sottu à 16 anni. In i zitelli è l'adulescente, e principalu reaczioni à a viulenza sò listessi cum'è in l'adulti, ma ancu parechji sintomi sò notati - terrori di notti, incontinenza urinale, ecc. Tanti adolescenza sò assai vargogna; anu preoccupa di l'attitudini di i peeri versu elli, quarchi cunsultate una reazione di panico à u visu d'un rapide o un postu di violazione.

In e famiglie induve e vittimi viaghjanu (mo figlioli è i carusi), l'attitudine di i genitori versu elli hè spessu pocu. Hekk, ci sò parechje cunflitti. Mamma pò punisce a so figliola - elle dice, ella "hè culpè per tuttu". Parechji parenti rinfini o ùn sò micca pussibuli di furniscia assistenza psicologica à u so ziteddu, anu teme di publicità è per quessa chì ùn vi micca necessariu accurrarà à specialists per l'aiutu.

Più di spessu, i ghjurnati figliulini unmarkiti d'età 17 à 24 vittimi vittimi di a viulenza sessuale. À questa età, assai di elli ùn anu micca cunnisciutu a vita, ùn sò micca stati basati in l'intricacies di e relazioni trà e persone è ponu esse facilità in a cumunione intima.

LIFE CONTINUES ...

Ci hè una certa seqüència di a reazzioni di una donna per vultà. U primu stadiu hè carattarizatu da signali di scunzione psicologica (shock, mistrust, un cumpurtamentu anormale). A vittima ùn vole micca di parlà di ciò chì succidia, ùn pò micca decide di dì à i so parenti, i duttori, a pulizzia. U focu hè nantu à a culpabilità è di numerosi interrugazioni: quantu seranu i rispundenu à publicità, s'ellu hà pregu, si hè infatu cù una malatia venereali, etc.

U secondu stadiu - l'adattazione straniera - hè dopu à un tempu. U primu attaccu di l'ansietà passa. Pruvvidendu sopra i memorii passati è ritene l'autocontinuu internu, una donna pò ritornu à u so modu di vita di u vinu è vive in cumu si a crisa avia stata saldata.

In ogni casu, a terza isula hè ancu ricunnisciuta - ricunniscenza è permessu, chì pò esse inconsciute per a vittima è a so parenti. À questu staghjunale, a prevalenza di a depressione è a necessità di discussione chì era successu. A donna chì hà patitu da a viulenza rializeghja chì unu hè di utilizà à l'incidentu è di risurminà sentenzi contradictori à u rapist. Molti suche femine sò disposti à aiutà l'altre vittimi di a viulenza.

A donna casada pute escevolvi un complexu spressiu peculiar. A causa di u fattu chì ùn pudia micca pruteggià capace, ella cumencia à teme chì ùn hà micca pussutu à prutezzione di i so figlioli. Inoltre, a donna hà teme chì u so maritu l'abbandunarà.

QUÉ PUIDU U PSICOLOGIANA?

A cicada ponu a traumatisme mentali severu. Inoltre, a rilazioni cù u so maritu spessu cambiatamenti, ùn hè micca pocu cumu per e famìglie chì si desintegranu dopu l'incidentu. Hè difficiuli di prediziu tutti l'aspettu negativu chì a vittima pò fà.

Dopu un rapportu nantu à a violazione, una donna hè stata rapida à u cuntrollu di i travagliu medichi è di a polizia. U so primu desideriu hè di sentu senza prutezzione, prutetta per ogni persona. Per aiutà, e persone di diversità specialità è relazioni rilativi - un avvucatu, un medico, un familiar vicinu, un amicu o un amicu. In l'agenza di polizia o duttore, a vittima hanu bisognu d'infurmazioni nantu à i so azzioni più. Questu permetterà di navigà - per fà e decisioni necessaria indipindente o à cuntattate cù l'autorità pertinenti.

In ogni persone chì sopravvive a viulenza, u mare di i raffi di cunflitti - e donne chì soffrenu di a viulenza anu u tempu più duru. Hè cum'è un regnu, hà bisognu d'urgenza à l'assistenza psicologica, in certi casi ùn pò fà senza un travagliu assai longu cù un psicologu. A so cumpagnia principali hè di vultà a vittima più prestu a vita normale. Hè da esse cunsideratu chì l'impattu negativu di a violazione hè intruduttu in tutti l'esferi di a vita di a vittima: fisica, emotiva, soziala, sessuale.

Doppu un traumu, una donna pò avè cambiunate persunalizazioni significanti chì avè u so travagliu, studiu, relazioni familiale. I vittimi possanu tentoli suicidi, u sviluppu di l'alcoolismu, l'addiction di drogi, a psicosi è a malatia somatica. U primu assistenza psicologica à a vittima di a violenza pò esse furnita da i telefonii diretti, chì travaganu in u ghjornu in u città grande.