Funzioni visivi è a so currezioni in i zitelli

Cum'è sapete, u zitellu nasci non cù u 100% visione. Cù u crescita di un ominu, i funzioni visuale sviluppanu è migliurà. In u prucessu di a cugnizzioni è a percepzioni di u mondu cun noi cù l'aiutu di a visione, amparassu di u culore di parechji ogetti, a so forma è a magnitudine, in quantu à a so situazione spaziali è u gradu di distanza o di qualcosa. Grazie à e diverse funzioni visivi, avemu avutu l'infurmazioni nantu à u mondu chì ci hà vicinu.

E funzione visuali primichi sò: agennessu visuale; campu di vista; coloration; funzioni oculomotriali; a natura di a visione. A riduzione di qualchissia di e funziunalità suprana torna una viulenza di a percepzione visuale.

A violazione di l'agitità visitativa porta à una diminuzione in a risoluzione di l'ochji, a velocità, a precisione, a cumplettita di percepzioni, chì porta à diffiurtà è rallentiscendu u ricunniscenza d'imagine è ogetti. A viulenza di l'agenzia visuale si manifesta, cum'è regula, in forma di iperopia, mioopia, astigmatismu (una vuluntà manifestazione in un cambiamentu di a refrazione di u sistema otticu di l'ochju in diversi meridiani).

A prisenza di i viulazione di e funzioni di u culore pruvucarà a surgenza di variate difficultà di percepzioni, a mancanza di a capacità di distingue un di i trè culori (blu, rosso, verde) o prufunna un mistu di culori russetti è verdi.

A viulazione di e funti oculomotrii pruvucarà a devenza di un ochju da u puntu di vulintà cumuni, chì porta à strabismu.

A viulazione di e funzioni di u campu di vista fa difficiuli per a simultaneità, integrità è dinamisimu di percepzioni, chì impedisce l'orientazione spaziali.

A prisenza di e viulazione di a natura binocula di a visione porta à una diminuzione di l'abilità di vede à volta cù dui occhi, è anch'ella disturbeghja a percepzioni di l'oggettu cum'è un mondu, chì guverna à una distorsioni di a percepzione spaziali è stereoscopica di u mondu circundante.

A sensibilita di lu Luciu si manifistarà immediatamenti dopu à u nascita di u zitellu. Luce hà un effetti stimulanti in u sviluppu di u sistema visuale di u zitellu, è serve ancu com'è a basa per a furmazione di e funzioni visivi.

A currezzione in i zitelli di e funzioni visuale hè realizatu nantu indicazioni justificati, quandu e viulazione in l'abilitivi visuale di un ziteddu sò osservati. Avete bisogna chì a visione centrale si manifesta in u zitellu solu in i 2-3 mesi di vita. Cumu u zitellu criscinu, migliurà. L'agennessu visuale di un babbu infine hè summamente estremu è hè 0.005-0.015, dopu à parechji misi s'arriva a 0.01-0.03. Da dui anni, l'agenzia visuale mediu 0.2-0.3 è solu à 6-7 anni (è sicondu parechji dati è à 10-11) righjunghji 0.8-1.0.

In parallelu cù u sviluppu di l'aghizza visuale, a furmazione di funzioni di percepzioni di u culore hè ancu postu. In u risultatu di a ricerca scientifica, hè statu revelatu chì a capacità di distinguishà u culore hè stata prima in 2-6 mesi. À quelli à quattru à cinque, a percepzioni di u culore in i zitelli hè assai sviluppata, ma in u stessu tempu si cuntinueghja per migliurà.

I fronti di u campu viscuali di i zitelli di pre-scoli sò circa 10% più bassa ca in adulti. À l'età di 6-7 anni avianu righjunghjendu i valori standard.

A funzione di a visione binocula si sviluppa dopu chì e funzioni visuali. Grazie à questa funzione, una stima più precisa di a prufundità di l'uceanu hè fatta. Un cambiu qualificativu in a valutazione di a percepzione spaziata si trova à l'età di 2-7 anni, in un momentu quandu u zitellu hè maestru discorsu è maestru di pensioni astratti.

Per fà una valutazione curretta di l'apparatu visuale di u zitellu, hè impurtante visitaru un oustramentu pediatricu à tempu. Hè ricumandemu per visità un duttore à l'età di 1-2 mesi (per escludiri anomalies seri in u sviluppu di funzioni ocular) è à 10-11 mesi (quandu u cambiamentu cambiante sò cambiate in u campu viscuali di u zitellu). In u piriu da unu à trè anni, hè impurtante visitaru un ophtalmologist una volta di l'annu. Se ùn ci hè micca prublemi cù a vista, allura a verra scusa hè fatta à l'età di sei, prima di a scola, è hè ghjucatu ogni volta in u travagliu di a classe. In l'anni di scola, quandu ci hè una alta carica nantu à l'apparicidore visuale di u zitellu, i sperienti ricumandenu à cuntrollà a funzioni visuale ogni dui anni.

Funzioni visivi è a so correzione - un analizi seriu di l'apparatu visuale, induve a valutazione corretta è l'urganizazione di metudi di trattamentu sò impurtanti. Per quessa, in presenza di qualsiasi devenza, hè assai impurtante per truvà un spicializatu cumpeeddu è seguitanu riguardu a ricanusione, è ancu per i schemi prescritti per corrigie i funzioni visuali di u zitellu.