Maxim Galkin parlà nantu à i ghjucati preferiti di Lisa è Harry. Foto novi

Cum'è un artista populari, Maxim Galkin ùn spessu ùn si pò piace i so fanelli cù entrevista: prima, u showman hà un'agricultura impiegata, è sicondu, ellu voli passà u so tempu liberu cù a so famiglia. Ricorsu l'humorista hà datu una grande entrevista per una di i publicazioni domestichi, dicendu à l'ultime nutizie in a vita di i so figlioli.

I figlioli di Maxim Galkin è Alla Pugacheva sò dui anni è dui mesi. Questu hè un periculu assai interessante - perchè i figlioli ùn sò micca cunnosce micca u mondu cun elli, ma ancu avè principiatu à parlà conscientemente.

Sicondu Maxim, a prima parolla di Harry è Lisa era a "mamma" tradiziunale. Avà i zitelli sò digià parlate di e cose chì solu i so parenti capiscenu. Galkin contò à un episodiu interessanti di a vita di i zitelli. Harry hà assai piaci à ghjucà cù l'uttini di e custumi di i zitelli - hà sempre fattu quarchi cosa. Quandu u zitellu hà "riparatu" u teatru di a casa di i zitelli. À quellu momentu, a so sughjornu ghjuntu in u so fratellu in una bicycle:
Eccu a stampa: Lisa hè una bicicletta à Garik, a fighjola per un bellu pezzu, è dice: "Garik hè travagliendu, è Lisa hè bella!"
Ciò chì dicu - tutta a mo mamma!