Malati infittivi di u cori in i zitelli

Malati infizziosi congenitali di u cori aghjunghjenu anormalità in u sviluppu di mura o valute, o ancu in navi. Circa centu novu natuvicu detecta viulazione di sta tipu, diffirenti in caratteristiche, gravità, origine. Comu regula, causanu disturbi in u prucessu di sangue, chì pò esse manifestazione di murmuri di cori (sonu irregulari chì sò stati cun stethoscope).

I cardiòlogichi di i zitelli prescribinu una seria d'examinazioni, cumpresu un electrocardiograma, una razza X è ecocardiograma, per fà un diagnosi precisu è prescrive un trattamentu. Chì ci sò e malatii di u corpu di u zitellu, è cumu per l'identificanu, è ancu più più, scuprite in l'articulu di "Malati infettuti di u cori in i zitelli".

Defecti di partizioni di l'atria è i ventrizzi

I difetti di i septi atri sò furmati da i cumercii superiore di u cori (atria), chì ricevi u sangue. I difetti di i ventrizzi sò truvati in i camere sottili di u core, induve u sangue. In i dui casi di sta malatie infizziosa, u sangue chì torna à u cori da i pulmoni ùn viaghjanu à u circhiu à u circhiu, ma volta à i pulmoni, invece di vultà à l'altri organi. Cù sta malatia, u cuntenutu di u sangue in i pulmoni aumenta, in parechji zitelli faci una sensazione di suffocazione, difficulté alimentation, sudore eccessiva è ritardo di creazione. Queste difetti pò esse riagliatu circhendu.

Articulu dupertu

Circitante circunità nurmale di sta malatie infizziosa, stu duttellu caghjula 1-2 ghjorni da a nascita. S'ellu hè stata aperta, parte di u sangue mette in i pulmonate è dà un rimorsu supplementu à i so vini sanguini.

Estensi di valvula

Cu stagenu aòrticu, a valvula a aortica hè parzialmente chjusu, perchè u ventrículo du passe gasta più energia annantu à u sangue à l'aorta, è da ellu à u restu di l'organi. Certi picciriddi anu ubligatoriu tantu seriu chì anu bisognu di cirugia. In certi casi, fallimentu di corazione hè ancu necessariu, chì necessiteghjanu una cirurgia d'urgenza o valvuloplastia cù a presentazione di un canister à chjucu. Cù stenosi di a valuta pulmonaria, u ventricellu à righjunà più un esforzzu per a trasmissioni sangue à i pulmoni. Questa stenose hè quasi invisibili, senza esse di trattamentu o, per contru, cusì seriu chì esse dumandà a intervenzione quirguizzioni ripetuta in questa età adulta.

Coarctation di l'aorta

Questu hè u nomu per ristrettu di u situ aorta in casu di malatia cardiaca infizziosa, chì generalmente hè stata a suluzione di u dutttamentu arteriale cù l'aorta o sopra l'aorta da l'artile subclàviata. Cù ciabbucazione, u flussu di sangue à a parte di u corpu hè deviculito, perchè u pulsu è a pressione in i peri sò sottu u livellu normale, è in e mani. Cù ciabbucazione, sò parechje numarosi prublemi. A pressione di u sangue da a manu prupone l'arachiunale è i nosebleeds in parechji zitelli. L'estresse fisicu in a malatia hè accumpagnatu da u dulore in i so pezzi per a pressione bassa, ma altri affaragliatu hè asimptomaticu.

Trasposizione di grandi arterii

In i zitelli nascuti cù such anormalità, l'expectativa di vita hè assai bassa. Se maneghjanu à surviglià, solu solu per u spensione di un bughjettu ghjuntu entre i ventrizzi di u ventrightei u diritti ghjusti è di l'uce, in solitu disponibile à u nascita. Stu pirtusone permette passà un sangu oxygenated da l'atrium di u latu à u left è da u ventru à a ventru à a so aorta, perchè u corpu riceve bè ossiegenu per mantene l'attività vitale. Oghje, queste devviamenti sò corrigie in modu operattivu. Ora sapemu chì malati infittivi sò in i zitelli.