Cumunicazione cù i parenti di u zitellu adoptatu

L'adopzione hè un passu seriu per ogni famiglia. Dopu tuttu, i novi parenti anu una grande responsabilità di crià un ziteddu in amore, a prusperità è a cumprinzzione, per fighjerà cusì ch'ellu ùn hà mai pensatu di ciò chì ùn hè nativu. Quandu l'adopru un figghiu, sicuru, un rolu impurtante hè ghjucatu da l'età à quale ellu intrì in a famiglia è s'ellu hà parechje persunale. U fattu hè chì a lege ùn pruibisce micca parenti cù l'adopru un zitellu, salvu micca dannu. Però, u cuncettu di "dannu" pò esse cunsideratu di modi diffirenti. Spessu chì, dopu à parlà cù i parenti, u zitellu annunzià diverse retezioni à i genitori è facenu scandali. Cumu agisce in casu chì a cumunicazione cù un parente di un zitellu adoptatu ùn pò esse micca firmatu?

Influrazione negativa di i parenti

Prima, per suprattuttu, vi valute à parlà à i parenti. Ùn avete u fattu chì a cunveglia vi porta un risultu pusitivu, ma vale a pena pruvà. Sì quelli parenti sò àiani, aviani, untu, unti o ghdi cun i fratelli, da esse spiegà l'appiicazione chì per voi tutti sò impurtante chì u zitellu hà una famiglia adequata normale in quale sente l'amore è cura. A spessu, pare di noi chì pudemu fà megliu per u zitellu è più di l'altri. Ma u zitellu adoptatu avè pussutu certu auturità. Dunque, spiecanu à i so parenti chì a cumunicazione ùn deve esse ridotte à u fattu chì sò in ogni modu vanu di pruvucari chì sò per ellu a megliu famiglia. Ùn avete mai vende à i parsunalità è culpà e parenti per spoiling a vostra rilazione cù u to figliolu o figliola. U fattu hè chì, avè osservatu sta cumunicazione, u zitellu duverà fiducia in u vostru autorità. Puderete cascà in l'ochji, ma i parenti, per contru, s'arrivelsenu. Allora, pruvate à cumportanu è calabariu. In ogni casu, hè pussibule spiegà chì, si cumunicazione ammenta cù l'evuluzione calmeghja è nurmale di u so figliolu, cessà.

Estrazzioni

Inoltre, ci sò situazione chì i parenti di u zitellu adoptatu pruvate à ottenevule. In particulare in questu sò e succissivi matri è i babbi, chì un sùbettu annunziate è si cumincianu à dì chì cumu u so figliolu o figliola, longu u strada, senza scurdà di dumandà u mo soldi. In questu casu, ùn pò esse micca dumandatu l'amore per u zitellu. Queste persone si mischjevanu di l'avidità è di parlà cun elli ùn pò micca ghjunghje à nunda. Avete bisognu di truvà una manera di pruvà à a tribunale chì sò ingaghjati in extorsioni è per finisce a cumunicazione. S'ellu sta opción ùn hè micca adattatu per qualchì parolle, parlate cù u zitellu. Ma in nisun locu hè bisognu di cunvince chì a so mamma o u babbu hè male. Ricurdativi chì u zitellu ùn hè digià stanu sappressioni, sopratuttu quandu ùn hà sappiutu chì avia sustinutu. Dunque, sempre daraghju l'oppurtunità di pensà è analizzà in modu indipendenti. Quandu avete bisognu chì i genitori biologici anu pruvatu à invucà una cosa novu, dà un indirizzi di questu è, incidentatamente, puntanu a situazione, fate un pocu esempiu e devi pensà. I figlioli ùn ponenu quand'elli sò straccati è accuminciate subitu in un contraataque. Ma quandu sò permessi di penserà per elli, i sceccu cumincianu a analisi tuttu è eventuale à a decisione rimette.

Ma sempre, se parlemu di a situazione quandu i parenti di u zitellu adoptatu ci vede, u vostru travagliu hè di pruvà d'esse sicurità chì, almenu relazioni neutrali sò stabiliti entre a famiglia sana, cusì parlà. È u megliu di tuttu, amichevale. U fattu hè chì parechji parenti fannu un sbagliu è immediatamenti cumincianu à trattà i parenti di u zitellu cù l'ostilità. Questu hè bellu cumpostu. Certu, i genitori hanu un sensu chì qualchissia vi voli piglià un zitellu è cumenciani per prutettore. Ma pò esse chì i parenti ricanusciunu e ricercheghjanu i diritti di i vostri parenti, anu da vulete participà micca à a vita di u zitellu, perchè l'anu amatu.